Přejít na obsah

Chiptuning 1.2TSI


Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...

Vzhledem ke zmínění firmu Cimbu (o Jandovi nemám zrovna nejlepší reference, ale to přejdeme)... Chiptuning pro motory 1.2 TSi nabízí jen pro modely Yeti a Octavia, pro jejich verzi se 77 kW. Je tu snad strach, že by mohl tenhle bývalý malý ďábel ve fabii přeci jen utrhnout asfalt? :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fabrika motory odlehčuje a tuningáři zase přitvrzují. Po těchto potížích už do toho nejdu. To je ke vzteku co je s tím trápení. Nenadávám na to, co jsem si vybral a na co měl a co jsem si koupil.Ale že to takto dopadne jsem netušil.

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nějak si začínám říkat, že jestli má ten motor v osudu, že se má rozbít, tak se tak stejně stane a byl bych rád, kdyby mi tedy aspoň do té doby dělal radost jako při pořízení auta a k tomu zjevně nějakou úpravu jednotky budu potřebovat. Nebo myslíte, že by se mu třeba se sportovním filtrem dýchalo líp a měl navíc JEDEN kW? :D

http://www.forcedracing.cz/filtr-vzduchu-kn-seat-ibiza-v-12l-l4-f-i-tsi-10-11/d-81045/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 4 týdny později...

zajimava alternativa muze byt toto http://www.tmcmotors...arProducts.aspx, neni to nejlevnejsi, ale zase to primo nemeni zadnou jednotku apod. :kol-31:

pro 1.2TSI maji uvedeno toto:

KW BHP NM

Standard: 77 105 175

Tuned: 92 125 225

Zdravím,

mal som možnosť mať Chip čo je v linku 125HP 225Nm na svojej 77kW a bola to totálna paráda, nechápal som ako to išlo od 3000 - 4000 ot. nebolo viac treba točiť, ESP stále blikalo pri plnke na jednotke bez spojky (okolo 3300 začalo ESP a dvojke málo chýbalo, možno mokrá cesta, len otázka je: Koľko ten motor vydrží, silné je to aj bez, 1,9TDI aj 2.0TDI sa stým dá ponaháňať aj bez chipu.

Editováno: , autor: Andynko
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 4 týdny později...

Cena s poštovným z UK vyšla na 12 tis. Dneska jsem jel po Praze s rodinou ve slabším provozu za průměr 5,6 l, ale to jsem to nijak nehonil. Když jsem jel párkrát na kratší testovací jízdu a občas tomu šlapal na krk až do červenýho pole, tak jsem se domů vracel s průměrem 6,8 l. Do 2000 tis otáček to prakticky není nijak znát, ale jak se to trochu vytočí tak má slušnej tah. Normálně jsem zvyklej na Scauta TDI 103 kW, tohle je auto pro manželku. Ale přijde mi že ve zrychlení 0-100 to teď je lepší než ten Scaut. Chystám se že otestuju zrychlení tak, že to natočím na video, samotnýho by mi zajímalo kolik to ukáže. Kontrolka výfukuvých plynů nesvítí, takže snad katalyzátor O.K. Předtím jsem zkoušel box od Racing-Electronics, ale vrátil jsem ho. Hned se u toho rozsvítilo čidlo výfuk. plynů a jelo to s ním hůř než bez něj.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Opravdu nechci být škarohlídem, ale nechme si to natunit zpátky na původní soft a bude to v klídku. Tyto čachrymachry 44 koní navíc a atd bych neriskoval pustit na tento kolovrátek. Je to jen hliníkový blok na kterém není navíc ani deko matrošu a ten nával ovsa by nemusely zvládnout i další komponenty jako třeba kat co se musí chladit obohacováním směsi, olej namáhaný teplotními návaly ..... A ani raději nechci představit co to musí být za průtokáč na benzín po takových testech ajťáků....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zatím jen asi 2500 km. Co jsem zatím na fórech vysledoval, chce to se k tsi motorů chovat jako k normálnímu benzinaku, tj nepodtacet ho kvůli spotrebe na 1200 ot., pak je to za chvíli zralý na výměnu rozvodaku kvůli vibracim co při takhle nízkých tockach vznikají. No a samozřejmě nejezdit s tím jak blázen, ten výkon a kroutak tam je, ale používat to jen když opravdu potřebuju, např. při předjíždění.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

já bych se chipu nebál.Jen si to chce počkat,až pořádně zmodifikují rozvody,turbo, ... no prostě co je potřeba.první HTP taky stály za prd a ty nové už jsou ohodně lepší.Možná jsem naivní,ale v tomhle jim věřim,protože TSI je pro ně nová generace,u které se budou držet hodně dlouho.Atmosféra dneska neni přeci IN a moderní člověk musí jít s dobou :D No prostě už vidim ten slogan,nechceš TSI kup si dacii :):):)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co jsem zatím na fórech vysledoval, chce to se k tsi motorů chovat jako k normálnímu benzinaku, tj nepodtacet ho kvůli spotrebe na 1200 ot., pak je to za chvíli zralý na výměnu rozvodaku kvůli vibracim co při takhle nízkých tockach vznikají.

Ak je pravdou čo píšeš, tak je potom zaujímavé ako funguje DSG. V meste to bez problémov zaradí 6., aj 7. prevodový stupeň. Otáčky sú samozrejme nízke, niekde medzi 1200-1500 rpm. Myslím si že keby to tak škodilo motoru, tak DSG nedovolilo tak nízke otáčky. Čo sa týka vibrácií, myslím si že toto je skôr problém nafťákov.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...