Duben 23, 201213 r Já do chipu, tak jak jsem chtěl nepůjdu(právě z 63 na 77). Už podruhé za 37tis budu asi dělat rozvody a tak bych je dělal s olejem....
Květen 10, 201213 r Vzhledem ke zmínění firmu Cimbu (o Jandovi nemám zrovna nejlepší reference, ale to přejdeme)... Chiptuning pro motory 1.2 TSi nabízí jen pro modely Yeti a Octavia, pro jejich verzi se 77 kW. Je tu snad strach, že by mohl tenhle bývalý malý ďábel ve fabii přeci jen utrhnout asfalt?
Květen 10, 201213 r Fabrika motory odlehčuje a tuningáři zase přitvrzují. Po těchto potížích už do toho nejdu. To je ke vzteku co je s tím trápení. Nenadávám na to, co jsem si vybral a na co měl a co jsem si koupil.Ale že to takto dopadne jsem netušil. Upraveno Květen 10, 201213 r od Jakub Nabel
Květen 12, 201213 r Nějak si začínám říkat, že jestli má ten motor v osudu, že se má rozbít, tak se tak stejně stane a byl bych rád, kdyby mi tedy aspoň do té doby dělal radost jako při pořízení auta a k tomu zjevně nějakou úpravu jednotky budu potřebovat. Nebo myslíte, že by se mu třeba se sportovním filtrem dýchalo líp a měl navíc JEDEN kW? http://www.forcedracing.cz/filtr-vzduchu-kn-seat-ibiza-v-12l-l4-f-i-tsi-10-11/d-81045/
Květen 12, 201213 r u atmosféry možno, ale u TSI by som to toho filtru nesiel, u TSI množstvo nasávaneho vzduchu obmedzuje hlavne sw RJ, takže ak väčší výkon, tak cez sw. A ešte by som mal aj obavy o kvalitu filtrácie, aby si to neodieslo turbo.
Červen 13, 201213 r zajimava alternativa muze byt toto http://www.tmcmotors...arProducts.aspx, neni to nejlevnejsi, ale zase to primo nemeni zadnou jednotku apod. pro 1.2TSI maji uvedeno toto: KW BHP NM Standard: 77 105 175 Tuned: 92 125 225 Zdravím, mal som možnosť mať Chip čo je v linku 125HP 225Nm na svojej 77kW a bola to totálna paráda, nechápal som ako to išlo od 3000 - 4000 ot. nebolo viac treba točiť, ESP stále blikalo pri plnke na jednotke bez spojky (okolo 3300 začalo ESP a dvojke málo chýbalo, možno mokrá cesta, len otázka je: Koľko ten motor vydrží, silné je to aj bez, 1,9TDI aj 2.0TDI sa stým dá ponaháňať aj bez chipu. Upraveno Červen 13, 201213 r od Andynko
Červenec 22, 201213 r Pořídil jsem na 1.2 TSI 63kW (Golf VI) box od TMC Motorsport a první dojmy jsou vynikající. Jinak tihle už umí přepsat i 63 kW jednotku. Je to sice v Norsku, ale asi se to brzo rozšíří Upraveno Červenec 22, 201213 r od kokoi
Červenec 22, 201213 r takze mas tu krabicku co by ti mela zvysit vykon na 88 kw? toho bych se mozna trosku bal no tak snad to budes mit vph
Červenec 22, 201213 r Cena s poštovným z UK vyšla na 12 tis. Dneska jsem jel po Praze s rodinou ve slabším provozu za průměr 5,6 l, ale to jsem to nijak nehonil. Když jsem jel párkrát na kratší testovací jízdu a občas tomu šlapal na krk až do červenýho pole, tak jsem se domů vracel s průměrem 6,8 l. Do 2000 tis otáček to prakticky není nijak znát, ale jak se to trochu vytočí tak má slušnej tah. Normálně jsem zvyklej na Scauta TDI 103 kW, tohle je auto pro manželku. Ale přijde mi že ve zrychlení 0-100 to teď je lepší než ten Scaut. Chystám se že otestuju zrychlení tak, že to natočím na video, samotnýho by mi zajímalo kolik to ukáže. Kontrolka výfukuvých plynů nesvítí, takže snad katalyzátor O.K. Předtím jsem zkoušel box od Racing-Electronics, ale vrátil jsem ho. Hned se u toho rozsvítilo čidlo výfuk. plynů a jelo to s ním hůř než bez něj.
Červenec 26, 201213 r Jestli myslíš to,co je na obrázku,tak nic. Upraveno Červenec 26, 201213 r od Pawouk
Červenec 30, 201213 r Opravdu nechci být škarohlídem, ale nechme si to natunit zpátky na původní soft a bude to v klídku. Tyto čachrymachry 44 koní navíc a atd bych neriskoval pustit na tento kolovrátek. Je to jen hliníkový blok na kterém není navíc ani deko matrošu a ten nával ovsa by nemusely zvládnout i další komponenty jako třeba kat co se musí chladit obohacováním směsi, olej namáhaný teplotními návaly ..... A ani raději nechci představit co to musí být za průtokáč na benzín po takových testech ajťáků....
Srpen 13, 201213 r jsem zvedavy no,jako je to pekny,ze to tak pekne funguje,kolik s tmi zatim mas najeto?
Srpen 14, 201213 r Zatím jen asi 2500 km. Co jsem zatím na fórech vysledoval, chce to se k tsi motorů chovat jako k normálnímu benzinaku, tj nepodtacet ho kvůli spotrebe na 1200 ot., pak je to za chvíli zralý na výměnu rozvodaku kvůli vibracim co při takhle nízkých tockach vznikají. No a samozřejmě nejezdit s tím jak blázen, ten výkon a kroutak tam je, ale používat to jen když opravdu potřebuju, např. při předjíždění.
Srpen 24, 201213 r já bych se chipu nebál.Jen si to chce počkat,až pořádně zmodifikují rozvody,turbo, ... no prostě co je potřeba.první HTP taky stály za prd a ty nové už jsou ohodně lepší.Možná jsem naivní,ale v tomhle jim věřim,protože TSI je pro ně nová generace,u které se budou držet hodně dlouho.Atmosféra dneska neni přeci IN a moderní člověk musí jít s dobou No prostě už vidim ten slogan,nechceš TSI kup si dacii :)
Srpen 24, 201213 r Co jsem zatím na fórech vysledoval, chce to se k tsi motorů chovat jako k normálnímu benzinaku, tj nepodtacet ho kvůli spotrebe na 1200 ot., pak je to za chvíli zralý na výměnu rozvodaku kvůli vibracim co při takhle nízkých tockach vznikají. Ak je pravdou čo píšeš, tak je potom zaujímavé ako funguje DSG. V meste to bez problémov zaradí 6., aj 7. prevodový stupeň. Otáčky sú samozrejme nízke, niekde medzi 1200-1500 rpm. Myslím si že keby to tak škodilo motoru, tak DSG nedovolilo tak nízke otáčky. Čo sa týka vibrácií, myslím si že toto je skôr problém nafťákov.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.