Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Tak včera sem byl na emisích a dopadlo to špatně.

Hodnoty co to ukazovalo na volnoběch byly uplně šílený.

Ten děda co to dělal říkal že nic takovího ještě neviděl.

Problém je že na volnoběh je chudá směs-málo benzínu a ještě možná to dohořívá ve vejfuku.Má to takovej prdlavej zvuk.

Po přidáni plynu na 1500 ot. je lambda 1, kyslík v tisícinách procenta a CO2 se zvíší tak na normál co by měl mít ten motor. Ale na volnoběh to je uplně na hov... :kuk:

foto z naměřených emisí

poradtě mi co všechno ovlinuje chod motoru na volnoběh jako čidla a něco...dik

post-8-1159012465.jpg

nesvieti ti nejaka kontrolka ? co skusit ci nie je vadna lambda, erg ventil co nuti robit riadiacu jednotku taku zmes.

moje hodnoty s emisii:

850 ot. CO 0,03% HC: 39ppm

2950ot. CO 0,02% lambda 1,003

  • Autor
nesvieti ti nejaka kontrolka ? co skusit ci nie je vadna lambda, erg ventil co nuti robit riadiacu jednotku taku zmes.

moje hodnoty s emisii:

850 ot. CO 0,03% HC: 39ppm

2950ot. CO 0,02% lambda 1,003

No,žádná kontrolka mi nesvítí a pokud vym tak tendle motor 6v ten -AGR- ventil nemá.

Nebo ten tvůj -ERG- je něco jiního .

nesvieti ti nejaka kontrolka ? co skusit ci nie je vadna lambda, erg ventil co nuti robit riadiacu jednotku taku zmes.

moje hodnoty s emisii:

850 ot. CO 0,03% HC: 39ppm

2950ot. CO 0,02% lambda 1,003

No,žádná kontrolka mi nesvítí a pokud vym tak tendle motor 6v ten -AGR- ventil nemá.

Nebo ten tvůj -ERG- je něco jiního .

erg je ventil spatneho vedenia vyfukovych plynov. tak co som pozeral tak bude problem jedine v lambde. tak to htp nielen o valec okradnute ale aj o erg ventil :p

EGR nebo AGR, jedná se pořád o ventil, který pouští spaliny zpět do sání.

  • Autor

Hele Houmre lambdou to nebude protože jak se zvednou otáčky nad volnoběh tak je všechno v pohodě,tudíž lambda reguluje,Ale na volnoběh je to ignoruje a vesele běží s chudou směsí. :feve:

Já mám úplně opačný problém.Stále mi svítí kontrolka emisí,diagnostika mi píše příliš malá účinnost katalyzátoru a na emisích je vše v normě.

tak to htp nielen o valec okradnute ale aj o erg ventil :p

To je ale v pripade EGR ventilu spis vyhoda :)

houmr: 1,2 12V HTP uz EGR ventil ma ta je ukratena len o ten jeden valec :p

  • Autor

Kruci nál to tady není ňákej Servismann co by věděl co určuje bohatost směsi na volnoběh tohodle motoru,nebo proč ŘJ ignoruje hodnotu Lamda.HELP

tak to htp nielen o valec okradnute ale aj o erg ventil  :p

To je ale v pripade EGR ventilu spis vyhoda :)

preco by to mala byt vyhoda :D ja som ho uz menil nedavno takze teraz poslape zas :p

houmr: 1,2 12V HTP uz EGR ventil ma ta je ukratena len o ten jeden valec :p

kua ja som vedel ze aj nejake htp ma ten ventil. tak ano tomu HTP 12V 47kW chyba iba valec, ale ten sulin 40kW tak tomu chyba trochu viac: valec, ERG ventil, ventily, vackovy hriadel ................. :p

Já na oct. stejný problém na emisích. Po přejezdu k servisu škodovky tam hodnoty v pořádku. Řekli špatný benzín nebo mě chtěli natáhnout na emisích. :fakac:

EGR nebo AGR, jedná se pořád o ventil, který pouští spaliny zpět do sání.

ten ventil je pouze u silnejsi htp

  • 1 rok později...

Zdravim,

kvoli zlym hodnotam O2 - 10.63 a Lambda - 2.032 som nepresiel cez emisnu kontrolu. Fabia 1.2 HTP 47kW, 46000 km, r.v. 2004. Na chode motora alebo zvuku nie je nic zvlastne. Technik hovoril ze to mozno niekde nasava vela vzduchu. Vie niekto poradit v com by mohol byt problem?

Vdaka

Zdravim,

kvoli zlym hodnotam O2 - 10.63 a Lambda - 2.032 som nepresiel cez emisnu kontrolu. Fabia 1.2 HTP 47kW, 46000 km, r.v. 2004. Na chode motora alebo zvuku nie je nic zvlastne. Technik hovoril ze to mozno niekde nasava vela vzduchu. Vie niekto poradit v com by mohol byt problem?

Vdaka

Zaprvé bych skusil jinou emisni stanici. Ja měřím emise a ty hodnoty co jsi napsal jsou fakt divné tak chudá směs to by snad ani nemělo jet. To vypada na chybu v měření nebo hodně diravý výfuk. Napíš odku jsi klidně můžeš přijet změříme a uvidíme.

Zaprvé bych skusil jinou emisni stanici. Ja měřím emise a ty hodnoty co jsi napsal jsou fakt divné tak chudá směs to by snad ani nemělo jet. To vypada na chybu v měření nebo hodně diravý výfuk. Napíš odku jsi klidně můžeš přijet změříme a uvidíme.

Na vyfuk sa pozerali no nebolo tam nic divne. Som z Kosic, tak by to bolo asi dost nadaleko zajst k tebe. Budem musiet pozhanat nejaky seriozny servis tu v Kosiciach. Vdaka.

  • 2 roky později...

švára koupil HTP 47Kw, 150 000km, 2003

Na emisích neprošel, prý špatná lambda ta před katem.Lambda je nová a vag žádnou závadu lambdy už nehlásí. Hlásí špatnou funkci EGR ventilu.tu po koupi vag nehlásil. Na palubce se nezobrazí žádná kontrolka, která by prý měla funkci ventilu a lambda sondy zobrazovat(ani po zapnutí klíčku). V servise vůbec nevědí co dál. Asi o tom předchozí majitel věděl a kontrolky asi odpojil.Ted už vůbec nevím, jestli by vysoké emise způsoboval třeba spalovaný olej nebo..............

Díky moc za rady Ondra.

no asi takto, vadný EGR na stacionárních emisích na STKáčku nepoznají (sám jsem takto prošel emisema, když jsem měl EGR vadný a měl ho na reklamaci a měl tam jiný, také vadný a zaslepený). Možná bych zkusil po zahřátí motor pořádně provětrat, vypálit katalyzátor, tedy buď držet motor po dobu 4min na otáčkách 4000 a více, popř. ho pořádně provětrat jízdou a nebát se otáček blízkých omezovači. Pak zkusit znovu emise.

  • 3 roky později...

Ahoj chlapi, prosím o radu...

 

Fabia I  1.2HTP, r.v. 2006, 40kW, motor BMD, 108 tkm

 

Dneska mě vyhodili z emisí. Všechny hodnoty při zvýšených otáčkách byly OK, ale....

 

  • předepsané hodnoty volnoběžných otáček 620 - 820 ot/min - naměřeno 850
  • předepsané hodnoty obsahu CO na volnoběh max. 0.5%     - naměřeno 1.524%

 

Auto bylo dosud pravidelně servisováno, bez jediné závady.

Provedena diagnostika, bez závady.

Nesvítí žádná chybová kontrolka.

 

Nějaké nápady?

Díky za odpovědi

Dan

já bych si skoro vsadil na začínající ventily, možná ještě check nesvítí, ale možná už budou chycené. Nechal bych si změřit kompresi, pak budeš mít jsitotu. Ty emise na volnoběh by tomu nasvědčovaly

  • 2 týdny později...

CO 1.5% je defakto prazdny(vypaleny) katalyzator

OK, díky za rady, začnu tím jednodušším, tedy kompresí.

myslim ze tu kompresiu budes skusat zbytocne, ja mam presne to iste na tom istom motore, z katika chyba asi 1/2 a CO mam take iste takze bud si priplatis na emisnej alebo novy kat, a co vravi VAG? nemas znizenu ucinnost kat.? nesvieti check?

o VAG a kontrolke píše v prvom príspevku...

Provedena diagnostika, bez závady.

Nesvítí žádná chybová kontrolka.

 

skúškou tlakov nič nepokazí a je to otázka chvíločky...aspoň bude vedieť na čom je ;)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.