Roman Fabian Vloženo 23. Září 2006 Sdílet Vloženo 23. Září 2006 Tak včera sem byl na emisích a dopadlo to špatně. Hodnoty co to ukazovalo na volnoběch byly uplně šílený. Ten děda co to dělal říkal že nic takovího ještě neviděl. Problém je že na volnoběh je chudá směs-málo benzínu a ještě možná to dohořívá ve vejfuku.Má to takovej prdlavej zvuk. Po přidáni plynu na 1500 ot. je lambda 1, kyslík v tisícinách procenta a CO2 se zvíší tak na normál co by měl mít ten motor. Ale na volnoběh to je uplně na hov... foto z naměřených emisí poradtě mi co všechno ovlinuje chod motoru na volnoběh jako čidla a něco...dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 23. Září 2006 Sdílet Vloženo 23. Září 2006 nesvieti ti nejaka kontrolka ? co skusit ci nie je vadna lambda, erg ventil co nuti robit riadiacu jednotku taku zmes. moje hodnoty s emisii: 850 ot. CO 0,03% HC: 39ppm 2950ot. CO 0,02% lambda 1,003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman Fabian Vloženo 30. Září 2006 Autor Sdílet Vloženo 30. Září 2006 nesvieti ti nejaka kontrolka ? co skusit ci nie je vadna lambda, erg ventil co nuti robit riadiacu jednotku taku zmes. moje hodnoty s emisii: 850 ot. CO 0,03% HC: 39ppm 2950ot. CO 0,02% lambda 1,003 No,žádná kontrolka mi nesvítí a pokud vym tak tendle motor 6v ten -AGR- ventil nemá. Nebo ten tvůj -ERG- je něco jiního . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 30. Září 2006 Sdílet Vloženo 30. Září 2006 nesvieti ti nejaka kontrolka ? co skusit ci nie je vadna lambda, erg ventil co nuti robit riadiacu jednotku taku zmes. moje hodnoty s emisii: 850 ot. CO 0,03% HC: 39ppm 2950ot. CO 0,02% lambda 1,003 No,žádná kontrolka mi nesvítí a pokud vym tak tendle motor 6v ten -AGR- ventil nemá. Nebo ten tvůj -ERG- je něco jiního . erg je ventil spatneho vedenia vyfukovych plynov. tak co som pozeral tak bude problem jedine v lambde. tak to htp nielen o valec okradnute ale aj o erg ventil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 30. Září 2006 Sdílet Vloženo 30. Září 2006 EGR nebo AGR, jedná se pořád o ventil, který pouští spaliny zpět do sání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman Fabian Vloženo 1. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 1. Říjen 2006 Hele Houmre lambdou to nebude protože jak se zvednou otáčky nad volnoběh tak je všechno v pohodě,tudíž lambda reguluje,Ale na volnoběh je to ignoruje a vesele běží s chudou směsí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RLP Vloženo 1. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2006 Já mám úplně opačný problém.Stále mi svítí kontrolka emisí,diagnostika mi píše příliš malá účinnost katalyzátoru a na emisích je vše v normě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NiceOne Vloženo 1. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2006 tak to htp nielen o valec okradnute ale aj o erg ventil To je ale v pripade EGR ventilu spis vyhoda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
makov Vloženo 1. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2006 houmr: 1,2 12V HTP uz EGR ventil ma ta je ukratena len o ten jeden valec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman Fabian Vloženo 1. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 1. Říjen 2006 Kruci nál to tady není ňákej Servismann co by věděl co určuje bohatost směsi na volnoběh tohodle motoru,nebo proč ŘJ ignoruje hodnotu Lamda.HELP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 1. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2006 tak to htp nielen o valec okradnute ale aj o erg ventil To je ale v pripade EGR ventilu spis vyhoda preco by to mala byt vyhoda ja som ho uz menil nedavno takze teraz poslape zas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 1. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2006 houmr: 1,2 12V HTP uz EGR ventil ma ta je ukratena len o ten jeden valec kua ja som vedel ze aj nejake htp ma ten ventil. tak ano tomu HTP 12V 47kW chyba iba valec, ale ten sulin 40kW tak tomu chyba trochu viac: valec, ERG ventil, ventily, vackovy hriadel ................. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal9 Vloženo 1. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2006 Já na oct. stejný problém na emisích. Po přejezdu k servisu škodovky tam hodnoty v pořádku. Řekli špatný benzín nebo mě chtěli natáhnout na emisích. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bubi Vloženo 1. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2006 EGR nebo AGR, jedná se pořád o ventil, který pouští spaliny zpět do sání. ten ventil je pouze u silnejsi htp Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kesh Vloženo 25. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2008 Zdravim, kvoli zlym hodnotam O2 - 10.63 a Lambda - 2.032 som nepresiel cez emisnu kontrolu. Fabia 1.2 HTP 47kW, 46000 km, r.v. 2004. Na chode motora alebo zvuku nie je nic zvlastne. Technik hovoril ze to mozno niekde nasava vela vzduchu. Vie niekto poradit v com by mohol byt problem? Vdaka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
056152 Vloženo 25. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2008 Zdravim,kvoli zlym hodnotam O2 - 10.63 a Lambda - 2.032 som nepresiel cez emisnu kontrolu. Fabia 1.2 HTP 47kW, 46000 km, r.v. 2004. Na chode motora alebo zvuku nie je nic zvlastne. Technik hovoril ze to mozno niekde nasava vela vzduchu. Vie niekto poradit v com by mohol byt problem? Vdaka Zaprvé bych skusil jinou emisni stanici. Ja měřím emise a ty hodnoty co jsi napsal jsou fakt divné tak chudá směs to by snad ani nemělo jet. To vypada na chybu v měření nebo hodně diravý výfuk. Napíš odku jsi klidně můžeš přijet změříme a uvidíme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kesh Vloženo 25. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2008 Zaprvé bych skusil jinou emisni stanici. Ja měřím emise a ty hodnoty co jsi napsal jsou fakt divné tak chudá směs to by snad ani nemělo jet. To vypada na chybu v měření nebo hodně diravý výfuk. Napíš odku jsi klidně můžeš přijet změříme a uvidíme. Na vyfuk sa pozerali no nebolo tam nic divne. Som z Kosic, tak by to bolo asi dost nadaleko zajst k tebe. Budem musiet pozhanat nejaky seriozny servis tu v Kosiciach. Vdaka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drapalik Vloženo 22. leden 2011 Sdílet Vloženo 22. leden 2011 švára koupil HTP 47Kw, 150 000km, 2003 Na emisích neprošel, prý špatná lambda ta před katem.Lambda je nová a vag žádnou závadu lambdy už nehlásí. Hlásí špatnou funkci EGR ventilu.tu po koupi vag nehlásil. Na palubce se nezobrazí žádná kontrolka, která by prý měla funkci ventilu a lambda sondy zobrazovat(ani po zapnutí klíčku). V servise vůbec nevědí co dál. Asi o tom předchozí majitel věděl a kontrolky asi odpojil.Ted už vůbec nevím, jestli by vysoké emise způsoboval třeba spalovaný olej nebo.............. Díky moc za rady Ondra. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 22. leden 2011 Sdílet Vloženo 22. leden 2011 no asi takto, vadný EGR na stacionárních emisích na STKáčku nepoznají (sám jsem takto prošel emisema, když jsem měl EGR vadný a měl ho na reklamaci a měl tam jiný, také vadný a zaslepený). Možná bych zkusil po zahřátí motor pořádně provětrat, vypálit katalyzátor, tedy buď držet motor po dobu 4min na otáčkách 4000 a více, popř. ho pořádně provětrat jízdou a nebát se otáček blízkých omezovači. Pak zkusit znovu emise. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
D.A.N. Vloženo 11. Září 2014 Sdílet Vloženo 11. Září 2014 Ahoj chlapi, prosím o radu... Fabia I 1.2HTP, r.v. 2006, 40kW, motor BMD, 108 tkm Dneska mě vyhodili z emisí. Všechny hodnoty při zvýšených otáčkách byly OK, ale.... předepsané hodnoty volnoběžných otáček 620 - 820 ot/min - naměřeno 850 předepsané hodnoty obsahu CO na volnoběh max. 0.5% - naměřeno 1.524% Auto bylo dosud pravidelně servisováno, bez jediné závady. Provedena diagnostika, bez závady. Nesvítí žádná chybová kontrolka. Nějaké nápady? Díky za odpovědi Dan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 13. Září 2014 Sdílet Vloženo 13. Září 2014 já bych si skoro vsadil na začínající ventily, možná ještě check nesvítí, ale možná už budou chycené. Nechal bych si změřit kompresi, pak budeš mít jsitotu. Ty emise na volnoběh by tomu nasvědčovaly Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JiVi Vloženo 23. Září 2014 Sdílet Vloženo 23. Září 2014 CO 1.5% je defakto prazdny(vypaleny) katalyzator Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
D.A.N. Vloženo 24. Září 2014 Sdílet Vloženo 24. Září 2014 OK, díky za rady, začnu tím jednodušším, tedy kompresí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tuttinko Vloženo 24. Září 2014 Sdílet Vloženo 24. Září 2014 myslim ze tu kompresiu budes skusat zbytocne, ja mam presne to iste na tom istom motore, z katika chyba asi 1/2 a CO mam take iste takze bud si priplatis na emisnej alebo novy kat, a co vravi VAG? nemas znizenu ucinnost kat.? nesvieti check? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 24. Září 2014 Sdílet Vloženo 24. Září 2014 o VAG a kontrolke píše v prvom príspevku... Provedena diagnostika, bez závady. Nesvítí žádná chybová kontrolka. skúškou tlakov nič nepokazí a je to otázka chvíločky...aspoň bude vedieť na čom je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.