Přejít na obsah

Uložení přední nápravy


Jendix

Doporučené příspěvky

Ahoj všichni, vybírám auto a jedním z kandidátů je OII Combi 1,9tdi. Chtěl jsem se zeptat ohledně uložení řpední nápravy. Je tam ještě Mcpherson jako v OI, nebo už se jedná o víceprvkové uložení jako je tomu např. u vw Passat. Passat je totiž jedním z mých dalších kandidátů. Případně kolik toho ta náprava na octavii vydrží v porovnání třeba s tím passatem (passata myslím B6 od r.v. 2005) Přeem díky za info, zkoušel jsem to heldat bohužel se to nezadařilo.

ps: jinak se ještě zeptám co se motoru týče, četl jsem ve foru k 77kw pd motoru že sem tam odejde turbo, resp. častěji než tomu bylo v případě např. 81kw motoru s rotačním čerpadlem, co je na tom pravdy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U OII je stále klasika a náprava je dobrej držák.A co se týká turba je to individuální,záleží jak se k tomu autu choval předchozí majitel a pokud je auto čipnutý tak se není čemu divit protože silnější motor je lepší volbou než úprava čipem.Ale většina lidí jsem píše jen když má problém a pak vznikaj fámy že je to poruchový ale musí se to brát s rezervou protože je to jen zanedbatelný procento z těch co jim to funguje bez závad a poruch.Těch motorů jezdí v koncernu mraky.Jinak já osobně jsem naprosto spokojenej s OII 2.0tdi 103kw 16v bez DPF r.v.2005.A jen se o tom zmíníš a hned na tuhle motorizaci uslyšíš většinou negativa ale já nemám nejmenší problémy funguje spolehlivě.A je to svezení o něčem mnohem lepší než 1.9 tdi 77kw Už jen Proto že to má 6tikvalt oproti 1.9 kde je jen 5kvalt.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U OII je stále klasika a náprava je dobrej držák.A co se týká turba je to individuální,záleží jak se k tomu autu choval předchozí majitel a pokud je auto čipnutý tak se není čemu divit protože silnější motor je lepší volbou než úprava čipem.Ale většina lidí jsem píše jen když má problém a pak vznikaj fámy že je to poruchový ale musí se to brát s rezervou protože je to jen zanedbatelný procento z těch co jim to funguje bez závad a poruch.Těch motorů jezdí v koncernu mraky.Jinak já osobně jsem naprosto spokojenej s OII 2.0tdi 103kw 16v bez DPF r.v.2005.A jen se o tom zmíníš a hned na tuhle motorizaci uslyšíš většinou negativa ale já nemám nejmenší problémy funguje spolehlivě.A je to svezení o něčem mnohem lepší než 1.9 tdi 77kw Už jen Proto že to má 6tikvalt oproti 1.9 kde je jen 5kvalt.

S tim motorem máš pravdu, jasně, neni to žádnej závoďák, já jsem si taky říkal že bych to ve výsledku vyřešil rozumným čipem. A o tom 2.0tdi jsem taky uvažoval, ale opravdu na něj slyším jen samá negativa. A 6-kvalt se dávál s tímhle motorem bohužel jen do 4x4. No uvidím, právě v tomhle směru by byl ten passat lepší, protože do něj se myslím ten 6-kvalt dával i k tomuhle motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...