TomaS-BB Vloženo 7. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2009 Ja som tiez vyklepal a povysaval az do 43 000km Auto sice islo ale nie podla mojich predstav tak som sa nasral a kupil novy filter a ked som ho vyberal tak bol asi tak 2x tazsi ako ten novy ono sa zaseru tie mikroprieduchy v tom a to uz nevyklepes ani nevysajes... ale ako chces... ak ta zabije 300sk za filter tak si ho tam nahaj kolko chces... kludne si tam nahavaj aj olej, vsak aj ten vydrzi v pohode 20 000 aj viac len ma kusocek horsie vlastnosti, to iste je aj v pripade filtru, lutujem tvoje auto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bitttpower Vloženo 7. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2009 Tak u mňa výmena filtra ešte NENASTALA cize zatial ma ten filter niečo cez 6 rokov sviečky su tam tiež od výroby.... Akurát olej mením každý rok s filtrom zatial NO PROBLEM Po někom takovem pak koupit auto to je parada..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 7. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2009 osobně měním filtr co 10 000km - ty 200,- mě vážně nezabijou a motor volně "dýchá" to víc ročně utratím za vonný stomečky než za vzduchový filtry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lospablos Vloženo 10. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2009 Já měním filtr jak dělam olej což je každejch 8000 km a pohoda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 10. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2009 8t km to je tvůj roční nájezd? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mischo77 Vloženo 21. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2009 No tak som po siestich rokoch vymenil ten vzduchovy filter..... pre zaujimavost som vybral skrtiacu klapku, tak taky čierny mazľavý zapečený humus som ešte nevidel..... ta klapka zo spodu vyzerala čierno čierne .... hrubka zapečeneho humusu bola až 3mm... no waaaw. ale čo nechapem, ako sa tam take čosi mohlo vytvoriť ? ved ta klapka zo spodu vyzerala neskutočne.... a to potrubie dalej dolu je tiez extra čierne Klapku som odpojil a ostrym kovovym predmetom cistil.... no nezislo vsetko ajtak.... nastupil plan B. klapku som zapojil klabelazou a povedal osobe ktora sadla za volant nech pri zapnutom zapalovani zatlaci plynovy pedal.... klapka sa otvorila dokoran,,,, vylestil som zospodu a zhora..... klapka je cista, len to pokracovanie potrubia dole pod nou je brutal spinave.... neviem ci to tak nechat . ???!!! Jedno je iste : po 100.000 Km a vymene filtra naslednom vycisteni klapky , je auto o hooodne zivsie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 22. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2009 ... no bodejť by nebylo živější ... ještě že tvé auto nemá ruce ... by si byl jinak dofackovaný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Zwierzyna Vloženo 19. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2009 hojte, tak jak ctu tohle tema tak bych mel jeden dotaz, taky bych chtel vymenit filtr za konus (stary filtr uz nejak nevyhovuje) a potrebuju vedete jednu vec, jaky potrebuju koupit prumer trubky a konusu na namontovani na fabii 1.2 HTP 40kW? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ross.Tekk Vloženo 30. leden 2011 Sdílet Vloženo 30. leden 2011 Zdravim, mam takovy problem, byvaly majitel dal na auto sportovni filtr, ale bohuzel tak neodborne ze hadice sani byla z casti zmackla a v jednom miste to bralo i falesny vzduch, tak sjem koupil novy originalni filtr i s boxem na nej. Znamy mi tvrdi ze tam ma byt nejake cidlo ktere snima teplotu okolniho vzduchu, ale ja na tom nic takoveho nemam, tak ted nevim jestli jsem koupil dobre nebo se znamy plete. Mam HTP 40kw r.v. 06 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 30. leden 2011 Sdílet Vloženo 30. leden 2011 HTP tam nič nema. Nafťak tam čidlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 30. leden 2011 Sdílet Vloženo 30. leden 2011 čidla teploty a tlaku nasávaného vzduchu se nacházejí v klapce, ne v airboxu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ross.Tekk Vloženo 30. leden 2011 Sdílet Vloženo 30. leden 2011 Tak jsem si oddychl že jsem koupil dobře...děkuji všem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 31. leden 2011 Sdílet Vloženo 31. leden 2011 Jednoduchá pomůcka - pokud do krytu vedou nějaké dráty nebo tam evidentně má udělané prolisy na nějaké konektory, je potřeba se shánět po čidlech a snímačích. Jinak je to jen plastová pixla na ztišení hluku ze sání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DUDIS10 Vloženo 22. Září 2011 Sdílet Vloženo 22. Září 2011 ZDRAVÍM PŘÍZNIVCE FÁBII,NEDÁVNO JSEM SI POŘÍDIL FÁBII 1.2 12V A CHTĚL JSEM SE PODÍVAT NA VZDUCHOVÝ FILTR BOHUŽEL JSEM SE NEMOHL DOSTAT POD VRCHNÍ KRYCÍ PLAST MOTORU,PORADTE JAK HO SUNDAT ANIŽ BYCH NĚCO ZLOMIL.NA FORU JSEM UŽ HLEDAL BOHUŽEL JSEM NIC NENAŠEL DÍKY ZA RADY. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 22. Září 2011 Sdílet Vloženo 22. Září 2011 vezmi za něj a škubni směrem nahoru. není přišroubovaný, jen drží na kolíčkách Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DUDIS10 Vloženo 23. Září 2011 Sdílet Vloženo 23. Září 2011 DÍK ZA RADU ALE POŘÁD TAM NĚCO DRŽÍ JEDNA STRANA POVOLILA DRUHÉ SE NĚJAK NECHCE. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Braver Vloženo 23. Září 2011 Sdílet Vloženo 23. Září 2011 Ještě musíš oddělat hadičku odvětrání klikové hřídele. Jinak to jde sundat bez jakékoliv montáže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 24. Září 2011 Sdílet Vloženo 24. Září 2011 plus hadičku k EGR ventilu, pokud ho tam máš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 25. Září 2011 Sdílet Vloženo 25. Září 2011 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 25. Září 2011 Sdílet Vloženo 25. Září 2011 súhlas s tým obrázkom,až na to,že ja radšej rozpájam tú hadičku odvetrávania na viečku hlavy valcov Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 25. Září 2011 Sdílet Vloženo 25. Září 2011 i já Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DUDIS10 Vloženo 25. Září 2011 Sdílet Vloženo 25. Září 2011 (editace) DÍKY ZA RADY,JAKMILE JSEM ODPOJIL HADICE ŠLO TO DOBŘE. Editováno: 25. Září 2011, autor: Malta citace předchozího příspěvku. Citace smazána. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Turista Vloženo 31. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2015 V manuálu se píše že tam jsou k odpojení dvě hadičky ale já tam našel napojenou jenom jednu, ta č.2 tam není ale jsou tam dva rozbočené vývody a bez hadiček. Mám 1,2 /47 kW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomi737 Vloženo 1. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2015 Znamená to, že k EGR ventilu nemáš pripojenú podtlakovú hadičku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Turista Vloženo 1. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2015 To mi také není zcela jasné pakliže jsem auto servisoval u odborníků a teď když jsem si sámměnil filtr tak jsem tam druhou hadičku nenašel a to mi nedavno v servise měnili svíčky a opět tamdali dekl zpět a nikdo nic nenamítal. Auto má 120 tis. a jezdí dobře a pozítří jdu na STK tak uvidím, ono by to mělo mít něco společného s emisemi. Třeba tam ten EGR ventil již není - viz.Malta - výše. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.