Přejít na obsah

FABIA 1.2 HTP vzduchový filtr


Fíla

Doporučené příspěvky

  • o 2 měsíce později...

No ted jsem fitr kupoval a na 40kw jsou dva druhy 1)filtr v krytu motoru nezaměnitelnej s jinejma motorama2)fitr do air boxu za baterkou je shodnej s 1.0mpi,a 1.4mpi +felicia

na 47kw je filtr do krytu motoru a měl by bejt stejnej jako 1.4/55kwa74kw.Doufam že to píšu dobře docela dostal v autodílech zabrat jakej tam vlastně mám.Kromě 40kw v krytu motoru jsou fitry od MAN filter tak do 2set na tu s krytem jsem nejlevněji sehnal za 350kč.Dokonce i filtry na naftu jsou shodné s ostatníma motorama jenom na 40kw s krytem jinej nedáš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mam filter v kryte motoru....tak asi mi ostane ozaj len tu vlozku  :angry: .....a ten sposob cely ten kryt dany dolu nema nikto ? <_<

Zatím jsem to u nikoho neviděl, určitě bys nějak musel napáchat vedení vzduchu ke škrtící klapce a to nebude sranda, ta vložka ti udělá pěknej zvouček, takovej hlubokej... ;)

jako jsem měl já na sprinty :D jezdil jsem bez krytu......krásný zvuk :D pokud máš vložku v krytu tak ten vyhodit a koupi konusový a nechat to přidělat na škrtící klapku.........neměl by to býtž problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 1 rok později...
Akom intervale meníte filter vzduchu na HTP. Neni 60tkm veľa?. Cítiť zmenu po výmene?

60tkm je až moc, já měnil po 30tkm a někdo dokonce po 15tkm. Nevím jestli je to změna filtrem, každopádně ve 30tkm proběhla výměna oleje Shel HElix Ultra 5w40, nové svíčky Brisk Premium DOR15LGS a new filtr. Změna byla znát hned po nastartování, že jde motor víc zlehka ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takhle vypada filtr po 15t. km na HTP 12V. Ja ho vymenil a je to znat.

Ja hom mam o moc čistejší a to mám 29500km. Na felde som menil po 30tkm ale necítil som nič. (ja ho vôbec nemám od oleja ako na tvojom?!)

Forum som založil preto lebo sa mi zdá že mierne stúpla spotreba. -(auto bolo na serv prehliadke po 30tkm - neviem či mi vservise niečo pošahali alebo je to placebo. Jedna vec je ale istá oleja naliali po horný ohyb mierky - mantáci! :angry:

Pozn. Na felde bol predpis meniť filter po 30tkm, na fabii I je to 60tkm a na fabii II až 90tkm - čím to je?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud vím, tak na F1 je interval 30 nikoli 60tis. Olej ve filtru znamená, že to bylo přelitý olejem. Já měnil po 30 a po 15 ho alespoň vyklepu a vyčístím kryt. Jinak záleží na tom v jakym jezdíš prostředí - prašný cesty a pod. Ale když ho vyndáš tak poznáš jak je zanesenej - stejně jako u kabinovýho, ten taky neměníš až v době, kdy ti z průduchů nejde žádnej vzduch.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tím mohu jen souhlasit. Častější výměnou se nic nezkazí a předpis 60tis je naprostá blbost - zajímalo by mne jestli ho ten co to předepsal po těch 60 viděl. Asi stejný, jako jezdit na svíčky dokud je vidět elektroda. Při větším proběhu většinou na prašnech okreskách nezaškodí ho v mezidobí vyklepnout u HTPéčka popřípadě pootočit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud vím, tak na F1 je interval 30 nikoli 60tis.

To mas spatne informace.

Menil jsem filtr po 60tis. Zadnou zmenu jsem nepozoroval, jelo to furt stejne, spotreba taky stejna. Po 30. tis byl filtr jako novej. Asi zalezi na prostredi. Ted budu menit az ve 120ti. Kdybych s tim nejake problemy mel, tak ho samozrejme preventivne vymenim, ale nejsou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No prešacoval som net a výrobca MANN+H.. uvádza interval 20tiskm. Takže asi idem kúpiť filter.

(myslel som že názorov a skúseností bude viac)

Pozn. nechápem ten predpísaný interval od škodovky pre FI - 60tis.km ?!

No filter je už vymenený - v 29tiskm. Poznatky popíšem neskôr - chcem sa zbaviť placeba...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mode: hadam necakas alebo si nezistil ze to ide lepsie, to som nikdy nepostrehol pri vymene filtra.

p.s.:

mozno by si to pocitil ale to by ten filter musel byt pekne spinavy.

veď práve zdá sa že ide "ľahšie" ale to sa mi občas zdá aj keď ho umyjem a navoskujem.. ;) preto to chcem dlhšie pozorovať...

Len pre info: zdá sa mi po výmene oleja a prehliadke (30tis) že šla nejak hore spotreba (ale len tak 0,1-0,3l a že je lenivšia) - tak hľadám príčiny. No a uznáš že je to je typický prejav zašpineného filtra. Inak je pravda že špinavý moc nebol. Presvedčilo ma že výrobca MANN+HUM... doporučuje výmenu po 20tis.

Nič som nepokazil iba som ľahši o 260Sk.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jezdím často po Praze ( zejména Barranďák vedle kamionů ) a pom 15tis. je vzducháč jak briketa, takže měním pravidelně při každé výměně oleje, stejně jako pylový a prachový. Změna na výkonu motoru poznat nejni žádná. Výrobce skutečně u F1 píše měnit po 60tis., ale servisy škoda doporučují po 30ti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...