TiGeRZ Vloženo 27. Září 2006 Sdílet Vloženo 27. Září 2006 no asi budem muset tu ETho hlavu odtrhnut a narvat tam nejake potrubie s hubu Viac sa mi paci to sanie s tych ochudobnenych verzii, je to take fajne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kláca Vloženo 27. Září 2006 Sdílet Vloženo 27. Září 2006 Vzduchovy filter(vlozka) je taka ista u 1.2 HTP 40kW ako aj HTP 47kW ??? filtr neni stejnej!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OloZX6R Vloženo 27. Září 2006 Sdílet Vloženo 27. Září 2006 Vzduchovy filter(vlozka) je taka ista u 1.2 HTP 40kW ako aj HTP 47kW ??? 1.2 40KW AWY 03D129620 1.2 40KW BMD 6Y0129620=1.4 AZE,AZF,AME,AQW,ATZ, 1.0 ARV,AQV 1.2 47KW AZQ,BME 03E129620 takže moc stejný nejsou.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stenly Vloženo 7. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2006 TiGeRZ: tady mas fotku 47kw motoru je to iny kryt a sa mi zda ze tam asi bude aj ina huba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stenly Vloženo 7. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2006 a jeste Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 7. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2006 na moj motor, rsp kryt sa nerobia boxove filtre iba na HTP 12V Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stenly Vloženo 7. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2006 tak to by si si musel dajak sam vyspekulovat a urobyt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasta Vloženo 7. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2006 No ted jsem fitr kupoval a na 40kw jsou dva druhy 1)filtr v krytu motoru nezaměnitelnej s jinejma motorama2)fitr do air boxu za baterkou je shodnej s 1.0mpi,a 1.4mpi +felicia na 47kw je filtr do krytu motoru a měl by bejt stejnej jako 1.4/55kwa74kw.Doufam že to píšu dobře docela dostal v autodílech zabrat jakej tam vlastně mám.Kromě 40kw v krytu motoru jsou fitry od MAN filter tak do 2set na tu s krytem jsem nejlevněji sehnal za 350kč.Dokonce i filtry na naftu jsou shodné s ostatníma motorama jenom na 40kw s krytem jinej nedáš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira Vloženo 8. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2006 mam filter v kryte motoru....tak asi mi ostane ozaj len tu vlozku .....a ten sposob cely ten kryt dany dolu nema nikto ? Zatím jsem to u nikoho neviděl, určitě bys nějak musel napáchat vedení vzduchu ke škrtící klapce a to nebude sranda, ta vložka ti udělá pěknej zvouček, takovej hlubokej... jako jsem měl já na sprinty jezdil jsem bez krytu......krásný zvuk pokud máš vložku v krytu tak ten vyhodit a koupi konusový a nechat to přidělat na škrtící klapku.........neměl by to býtž problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
manolo Vloženo 28. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2006 pokud je to stale aktualni tak pisnete mi SZ. Uz sem delal sani do obou druhu tech motoru. Asi 6aut. fotky mam... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mode Vloženo 23. Červen 2008 Sdílet Vloženo 23. Červen 2008 Akom intervale meníte filter vzduchu na HTP. Neni 60tkm veľa?. Cítiť zmenu po výmene? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janjoy Vloženo 23. Červen 2008 Sdílet Vloženo 23. Červen 2008 Akom intervale meníte filter vzduchu na HTP. Neni 60tkm veľa?. Cítiť zmenu po výmene? 60tkm je až moc, já měnil po 30tkm a někdo dokonce po 15tkm. Nevím jestli je to změna filtrem, každopádně ve 30tkm proběhla výměna oleje Shel HElix Ultra 5w40, nové svíčky Brisk Premium DOR15LGS a new filtr. Změna byla znát hned po nastartování, že jde motor víc zlehka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Braver Vloženo 23. Červen 2008 Sdílet Vloženo 23. Červen 2008 Takhle vypada filtr po 15t. km na HTP 12V. Ja ho vymenil a je to znat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mode Vloženo 23. Červen 2008 Sdílet Vloženo 23. Červen 2008 Takhle vypada filtr po 15t. km na HTP 12V. Ja ho vymenil a je to znat. Ja hom mam o moc čistejší a to mám 29500km. Na felde som menil po 30tkm ale necítil som nič. (ja ho vôbec nemám od oleja ako na tvojom?!) Forum som založil preto lebo sa mi zdá že mierne stúpla spotreba. -(auto bolo na serv prehliadke po 30tkm - neviem či mi vservise niečo pošahali alebo je to placebo. Jedna vec je ale istá oleja naliali po horný ohyb mierky - mantáci! Pozn. Na felde bol predpis meniť filter po 30tkm, na fabii I je to 60tkm a na fabii II až 90tkm - čím to je? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Braver Vloženo 24. Červen 2008 Sdílet Vloženo 24. Červen 2008 Ja teda nemel ani stopu po oleji, ani v tom plastovem krytu a jeho okoli. Klidne ho cistsi mit muzes. Ja jezdim dost ve meste (Brno) a tam je pevnych castic ve vzduchu pomerne hodne. Ale je to dobre. Alespon je videt, ze ten filtr funguje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dmiklos Vloženo 24. Červen 2008 Sdílet Vloženo 24. Červen 2008 Pokud vím, tak na F1 je interval 30 nikoli 60tis. Olej ve filtru znamená, že to bylo přelitý olejem. Já měnil po 30 a po 15 ho alespoň vyklepu a vyčístím kryt. Jinak záleží na tom v jakym jezdíš prostředí - prašný cesty a pod. Ale když ho vyndáš tak poznáš jak je zanesenej - stejně jako u kabinovýho, ten taky neměníš až v době, kdy ti z průduchů nejde žádnej vzduch. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mode Vloženo 1. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2008 No prešacoval som net a výrobca MANN+H.. uvádza interval 20tiskm. Takže asi idem kúpiť filter. (myslel som že názorov a skúseností bude viac) Pozn. nechápem ten predpísaný interval od škodovky pre FI - 60tis.km ?! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 2. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2008 Nemám síce HTP ale ja mením filter raz do roka pri výmene oleja bez ohladu na km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dmiklos Vloženo 2. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2008 S tím mohu jen souhlasit. Častější výměnou se nic nezkazí a předpis 60tis je naprostá blbost - zajímalo by mne jestli ho ten co to předepsal po těch 60 viděl. Asi stejný, jako jezdit na svíčky dokud je vidět elektroda. Při větším proběhu většinou na prašnech okreskách nezaškodí ho v mezidobí vyklepnout u HTPéčka popřípadě pootočit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 2. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2008 men kazdy rok alebo kazdych 15(30) tkm co nastane skor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NiceOne Vloženo 3. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2008 Pokud vím, tak na F1 je interval 30 nikoli 60tis. To mas spatne informace. Menil jsem filtr po 60tis. Zadnou zmenu jsem nepozoroval, jelo to furt stejne, spotreba taky stejna. Po 30. tis byl filtr jako novej. Asi zalezi na prostredi. Ted budu menit az ve 120ti. Kdybych s tim nejake problemy mel, tak ho samozrejme preventivne vymenim, ale nejsou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mode Vloženo 3. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2008 No prešacoval som net a výrobca MANN+H.. uvádza interval 20tiskm. Takže asi idem kúpiť filter.(myslel som že názorov a skúseností bude viac) Pozn. nechápem ten predpísaný interval od škodovky pre FI - 60tis.km ?! No filter je už vymenený - v 29tiskm. Poznatky popíšem neskôr - chcem sa zbaviť placeba... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 3. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2008 mode: hadam necakas alebo si nezistil ze to ide lepsie, to som nikdy nepostrehol pri vymene filtra. p.s.: mozno by si to pocitil ale to by ten filter musel byt pekne spinavy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mode Vloženo 3. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2008 mode: hadam necakas alebo si nezistil ze to ide lepsie, to som nikdy nepostrehol pri vymene filtra. p.s.: mozno by si to pocitil ale to by ten filter musel byt pekne spinavy. veď práve zdá sa že ide "ľahšie" ale to sa mi občas zdá aj keď ho umyjem a navoskujem.. preto to chcem dlhšie pozorovať... Len pre info: zdá sa mi po výmene oleja a prehliadke (30tis) že šla nejak hore spotreba (ale len tak 0,1-0,3l a že je lenivšia) - tak hľadám príčiny. No a uznáš že je to je typický prejav zašpineného filtra. Inak je pravda že špinavý moc nebol. Presvedčilo ma že výrobca MANN+HUM... doporučuje výmenu po 20tis. Nič som nepokazil iba som ľahši o 260Sk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MELLO Vloženo 3. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2008 Já jezdím často po Praze ( zejména Barranďák vedle kamionů ) a pom 15tis. je vzducháč jak briketa, takže měním pravidelně při každé výměně oleje, stejně jako pylový a prachový. Změna na výkonu motoru poznat nejni žádná. Výrobce skutečně u F1 píše měnit po 60tis., ale servisy škoda doporučují po 30ti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.