Malta Vloženo 1. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2015 jestli máš 1,2/47 (kód motoru AZQ), tak by jsi měl mít EGR, ovšem otázkou je zda ho nemáš zaslepený. Já jelikož tam teď nemám přesně EGR na můj motor a navíc zaslepen, tak tu hadičku tam taky nemám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Turista Vloženo 3. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2015 (editace) Dnes jsem prošet STK + emise. Parametry emisí jsou O.K., tudíž okolo neexistující hadičky k EGR ventilu /Ovládací ventil pro recirkulaci části spalin/ nebudu již věc řešit, asi to tak u těchto motorů je. Hadička tam nevede a emise jsou O.K. 1,2/47 (typ motoru BME - 6Y) Editováno: 3. Listopad 2015, autor: Turista Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 3. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2015 na stacionárním emisním měření ti EGR (ne)funkčnost nezjistí, mám ho zaslepen a už jsem byl takto na 3 STKáčkách. Ale mám pocit, že už ho na BME nedávali Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GOLF10 Vloženo 4. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2015 Správně Malto v BME už egr není maji ho jenom AZQ. Takže si ho v autě hledal a řešil Turisto zbytečně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 4. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2015 jen mě překvapilo, že BME ještě mělo vrchní kryt (airbox) ... nebo jen do určitého měsíce? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GOLF10 Vloženo 4. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2015 Jenom AZQ mělo slavný egr kvůlu emisim. Zajímavé je viděl jsem auto od Cimbu s vyřazeným v jednotce egr ventilem na emiích v pohodě.Za to co jsi měnil za nové ventily ,bys to měl taky v jednotce obejité. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 4. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2015 já platil akorát ten první, který mi odešel v 90t km asi čtvrt roku po dvouleté záruce od nového auta, ty další dva už byly vždy v záruce, až ten poslední vydržel sviňa dlouho a odešel po třech letech . Tak tam mám za stovku z jiné motorizace a zaslepen, páč ten poslední haproval elektricky, tak tam zůstat nemohl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gourney Vloženo 25. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2015 Jak sa prejavoval ten co haproval elektricky? Mam nejake sporadicke problemy tak ci to nahodou nie je dalsia z 1000 moznosti cim to moze byt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 26. Listopad 2015 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2015 brutálně cukal motor při lechtání plynu, nebo mírné akcelerace v rozmezí otáček 2200-3000. Těsně před výměnou spočívala moje jízda, tak, že jsem řadil tak abych měl neustále otáčky nad 3t, nebo jsem prostě šlápl na plyn až na podlahu, abych ho po pár desítkách metrů úplně odstavil a pak zase přidal plný a odstavil .... zkrátka, na státovce za provozu, šílená jízda. Po zaslepení tyto projevy zmizely, ovšem takto elektricky špatný EGR, se pak projevoval zvýšenou spotřebou a omezovač otáček zasahoval asi 500 otáček níže. Ovšem myslím že to bylo tím, že jednotka ho vyhodnotila jako vadný a jela v nějakém náhradním módu. Ty další EGR, co jsem potom reklamoval, tak tento negativní projev neměly, jen svítil check a byla tam chyba v průtoku spalin. Ten poslední vadný se zase projevil tak, že na volnoběh se to hádalo, jelo jen na 2 válce, za jízdy bez problémů, jakmile jsem ale vyřadil, okamžitě hádání až to zdechlo. Teď co mám zaslepený EGR, tak krom svítícího checku, žádné negativní projevy. Spotřeba v pořádku, omezovač také takže rychlá rada je, odpojit na jízdu konektor, sice bude svítit check, ale pokud to bude EGR, tak projevy vymizí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiraXP Vloženo 1. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2015 Omyl pánové ! Já mám BME MR2005 a EGR tam je.... A byly s ním problémy, tak jsem ho zaslepil a nechal vyřadit. Na emisích už jsem 2x prošel.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 1. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2015 tak ho možná od MR2006 nedávali Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiraXP Vloženo 1. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2015 Že by se poučili a zjistili, že tam dělá víc paseky než užitku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 1. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2015 no vím že svého času, když měl ještě fábuli zdejší uživatel Wassermann, tak měl též BME, ale bez EGR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gourney Vloženo 1. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2015 Že by se poučili a zjistili, že tam dělá víc paseky než užitku? Asi tak Tipujem ze na zaciatku tam EGR dali len preto aby ten motor splnoval aj buduce emisne normy bez vyraznych uprav. Potom ale prislo viac problemov nez ocakavali. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 1. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2015 tak jsem našel nějaký jeho starý příspěvek a měl v podpisu BME MR2005, ale na tuty už EGR neměl, vím že jsem se o tom spolu bavili, když já měl s něma ty problémy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gourney Vloženo 1. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2015 Chlapi, myslíte že by EGR mohol spôsobiť výpadok výkonu pri vysokej záťaži? Je to akoby na sekundu vynechal jeden valec pri cca 3500 - 4000 ot. v tiahlom stúpaní. Servisy takto sporadické chyby moc nechcú riešiť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 2. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2015 těžko říci, ale spíš ne, páč EGR vrací spaliny v režimu nízkých otáček. Já se teda s tímto typem projevu tedy u něj nikdy nesetkal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gourney Vloženo 2. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2015 To je fakt. A asi nie je schopny recirkulovat tak moc aby to uplne rozhodil. Bude to niecim inym, vysetrovanie pokracuje. Nove cievky to zlepsili, ale uplne to nevymizlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 2. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2015 a už si ho zkoušel odpojit od konektoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gourney Vloženo 4. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2015 EGR je málo pravdepodobnou príčinou. Možno radšej odpojím lambdu, tá by to mohla byť. :-) A fakt sa to nestáva často, len v tých diaľničných stúpaniach. Mierne vibrácie motoru na voľnobeh za studena sú možno jediná ďalšia stopa, ale nemám jak porovnať či to náhodou nie je normálne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomi737 Vloženo 4. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2015 Mohol by to byť aj zanesený palivový filter, kde pri vyšších otáčkach a výkone nestíha dodávať palivo vstrekovačom... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gourney Vloženo 4. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2015 Dík za tip, ale ono sa to stáva len v tých stúpaniach. Pokiaľ to akceleruje po rovine až k maximálke, tak je prietok paliva kľudne aj vyšší a príde mi že sa to nestáva - rozdiel je asi trochu nižšia tepelná záťaž a nižšie otáčky. Čo je hlavné, palivový filter bol vymenený nedávno. Pre úplnosť, vymenené boli za posledných 30 tisíc km - cievky, všetky Bosch (a to zo začiatku to jediné pomohlo) - sviečky (nepomohlo) - repas hlavy (kompresia znova skontrolovaná a OK) - všetky filtre - vyčistenie EGR a škrtiacej klapky Poslednou dobou občas zapípa predhrievanie lambdy, možno tá je mierne vadná. A skúsim si dobre pozrieť kabeláž. Inak to nemá žiadny iný problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 4. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2015 ,,Poslednou dobou občas zapípa predhrievanie lambdy,, to zapipa alebo rozvieti kontrolku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gourney Vloženo 5. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2015 Len to občas zapípa pri štarte, žiadna kontrolka nesvietila. Po pár "dobrých" štartoch sa tá chyba vymaže, takže pri poslednej veľke oprave to vôbec neriešili. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 5. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2015 Ale lambda nepipa to bude niečo ine. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.