Přejít na obsah

topení a motor si dělá co chce


Mojo

Doporučené příspěvky

Ahoj kluci,moc prosím o rady a pomoc.1 problém mám s topením o1 1,9TDI 81kw topilo dobře po výměně rozvodů i vod.pompy mi po 2000km na dálnici rychlost 130-160km/h mi zmizela chladící kap. z nádobky,dolil jsem 1l a jezdil dál,pak už jen ve městě a kapalina zatím drží... po týdnu se na křižovatce na volnoběhu místo teplého vzduchu valil studený a když jsem přidal otáčky,šel opet teplý né horký vzduch... bylo mi řečeno,že je to vodní pumpa,že se protáčí na hříhelce a netlačí vodu,tak jsem ji nechal vyměnit a problém je furt stejný:-(,někdý to topí někdy zase vubec,jen vlažno až studeno i pri teplotě 90stup climatronic na max a otáčky na 2400otáček... nevíte čím to může být?jsem už bezradný a peníze jen mizi za zbytečné "OPRAVY"a druhý problém je když je vlhko nebo i někdy po myčce či teď v mrazech mi auto začne cukat a hodně kouří,ale zase lépe táhne,ale cuká a za mnou auta není vidět i když se mi lepí na "prdel":-),když to zrovna necuká a nekouří,tak auto je lenivé a nechce moc jet 130km/h a víc ani tuk plyn.pedál na podlaze... může to dělat váha vzduchu??? nesetkali jste se s tím nebo nečím dost podobným? díky moc a prominte za nové téma,nenašel jsem tady stejný problém za 2dny.Pujde to na diagnostiku,ale zkušenosti a praxe je někdy víc než PC:-).Moc děkuji za rady milí Škodováci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pumpa je už vyměněna,ale beze změny,tak co by to ještě mohlo být?teď mám na mysli ty výpadky topení...termostat?vadí,když je místo červené kapaliny dána po výměně rozvodů modrá?v servise,kde mi to měnil mi řekli,že je to jedno,jaká tam je,ale mi se to nezdá,všichni mají červenou-růžovou...Díky za každou radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jako xtra by to vadit nemělo, ale má se tam dávat jednoznačně G12 a hotovo. Ono problémy co se týkají kapaliny můžou dělat ještě tyto věci : čidlo teploty a termostat. zkus teda fvyměnit oboje a kompletně vypusť ten modrý pramen a dej tam, co doporučuje Škoda auto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Než bych začal cokoliv vyměňovat, podíval bych se do nádobky chladící kapaliny při nastartovaným motoru, jestli se tam nedělají bublinky. A to jak na volnoběh, tak při nějakých vyšších otáčách i při studeným a teplým motoru. Pokud by se dělali, tak by to byla ta hlava a nebo v lepším případě těsnění pod hlavou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na bublinky mrknu jeste dnes,zitra chci dat tu kapalinu G12.Jen mam dotaz,jestli muze byt starline z autokelly a Jake mnozstvi kapaliny a Jake destilky?jak to vymyt od fridexu a kde nejlip vypustit?hadice?vypustak je tam? pry to Jinak bude takove zarezle,kdyz to nebude vymyte...proto volim zatim tu levnejsi chlad.kap...nevim jeste co me dal financne nakladne ceka...je to teda je?diiky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chlape, jak tak vidím tvoje otázky, bylo by bezpečnější dát auto někomu, kdo tomu alespoň trochu rozumí - kdo ví kde je alespoň uložený motro, jestli vepředu, nebo vzadu :D ne, teď vážně:

otevřít nádobku kapaliny

výpušťák je na pravé straně chladiše uplně dole - otočit a vytáhnout kohoutek.

vypustit

nalít destilku, pustito motor až se zahřeje na 90, otevře se twrmostat - poznáš to podle barvy, že se začně míchat - tehdy proudí i destilka do bloku, jinak vyměnit množství jen v chladiči je málo

vypustit opět

ještě jdonou alespoň opakuj

zavři kohout

nalej G12 ale origo prosímtě, zajeď do škodovky, ten litr stojí kolem 150 kč, tak to zainvestuj a zase nevymýšlej

kup 4l, něco ti zbyde na na dolévání případný.. lej tam hodně g12 a pak zahřej - v bloku bude spoustu destilky z vyplachování - tzn g12 neředit a řešit to zase až při teplém motoru, kdy se kapaliny smíchají - změřit měrkou a dej to na cca - 35

Editováno: , autor: brc.majkl
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak,měl jsem to na vagu a napsalo to 2 chyby... první napsalo 17965-regulace plnícího tlaku, mez regulace překročena, P1557-3500.

Že by N75? a druha že je vaha vzduchu,ale přesnou definici už nevím... má to na sebe vliv? stačí vyměnit jedno a druhý díl už pojede dobře nebo je třeba vyměnit obojí??? Váhu mají Bosch za 2200kč,není to aušus?:-) někde jsem našel váhu Bosch za 3600kč,proč takový rozdíl?Ten N75 je který?jsou tam dva vedle sebe,jakoby pod steračemi... díky za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...