Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Ještě k tvému inzerátu slante.. Nemáš problém s odpadáváním laku? Víš hodně lidí si taky automaticky spojí modré auto s LPG = služební = stočené km .. má to také socialní výbavu. Navíc dnešní doba .. a inzeruješ na více stránkách? HTP prostě má svou pověst.. koho nezarazí HTP zarazí km..

Edit: poslal jsem nezávisle na konverzaci kámošovi tento inzerát a jeho odpověd zněla: Jak jsem viděl HTP tak jsem to zavřel.

Prostě čekej. Nesnižuj už cenu a čekej :) nedávno jsem byl v autobazaru a byl tam peugeot 206 (r.v. 99 myslím) za 50 000 bez daně, podřený na každé straně, motor šel ale nikdo neví jak dlouho, kouřilo se mu z lambdy a km zaručeně stočené. Celkový stav: ubohý .. nebyl ani na LPG. Řekl bych že to máš hodně levné když to srovnám..

Editováno: , autor: Petrkiller
Vloženo (editace)

Tak tak..ľudia sa dnes boja HTPčiek jak čert kríža.

Pomaly až nerozumiem, prečo som si do garáže vpustil daľšie, aj keď som si povedal, že pre istotu už nikdy viac :D

Ale najviac ma na tom s prepáčenim serie, že tento motor je aj v ostatných koncertových autách ako Ibiza a Pólo ale na tie nikto nekafre.. Pri nich si akurát povedia, že "malý motor ideálny do mesta" ...

Editováno: , autor: PaveloSK
Vloženo (editace)

Ještě k tvému inzerátu slante.. Nemáš problém s odpadáváním laku? Víš hodně lidí si taky automaticky spojí modré auto s LPG = služební = stočené km .. má to také socialní výbavu. Navíc dnešní doba .. a inzeruješ na více stránkách? HTP prostě má svou pověst.. koho nezarazí HTP zarazí km..

nie,lak mi neopadava. ale kapota je omlatena od surtov, ale niet sa comu divit, pretoze auto bolo denne na cestach - zima, leto.

no ano, je to socka, ale takych aut sa v roku 2003 vyrobilo kvantum a stale lietaju po svete. a nikto ich nesrotuje len preto, lebo nemaju okna na motor alebo ukazovatel vonkajsej teploty a priemernej spotreby, ktory naviac aj tak keca do minusu, pretoze to potom vyzera lepsie.

ano, mam to 3 autobazarovych strankach, ale tam neni pocitadlo navsevnosti, pocitam ze vsade je to cca rovnako, okolo 200 prezreti.

ja to teda zhrniem: bud to stocim, prestriekam inou farbou alebo vymenim motor za 1,4 mpi :-D hm, premyslam ze co je asi najjednoduchsie.;-)

Editováno: , autor: slant
Vloženo

....

ja to teda zhrniem: bud to stocim, prestriekam inou farbou alebo vymenim motor za 1,4 mpi :-D hm, premyslam ze co je asi najjednoduchsie.;-)

Polepit to vinylovou fólií - stojí to míň než komplet lak, taxíkáři tak dělají z libovolný barvy "cechovní" žlutou.
  • o 4 týdny později...
Vloženo

Mám též 1,2 HTP 47 kW rok 2004, najeto jen 24 000Km (stočená není, auto je od počátku v rodině) a už se začínají projevovat první problémy. Teď jsem měnil poslední díl výfuku, byl už komplet vysypaný, ale to mě nijak netrápí, přecijenom 8 let je 8 let. Spíš mě trápí divný zvuk ozývající se z převodovky a též únik oleje mezi převodovkou a motorem. Zvuk je takovej kovovej vycházející někde mezi motorem a převodovkou, přijde mi to možná jako špatný ložisko. Netrpěj tyhle motory nějakým problémem v těhlech místech?

Vloženo

Fúha, 24tis km je pomaly málo aj na rozpadnutý výfuk, lebo mi z počtov vychádza (ak by sa jazdilo rovnomerne), že po osolených cestách to auto najazdila max 7-8tis km.

Únik oleja cez gufero na zotrvačníku je že vraj častý jav u týchto motorov, niekto to pripisuje zlému zahrievaniu motora (tj už od studena tomu "šlapeš na krk").

Aproppo toho hrkotu, ako tu radil kolega nadomnou, skús vyšlapiť spojku, ak ten hrkot od prevodovky prestane, tak to bude najskôr ložisko na spojke.

Vloženo (editace)

Auto v zimě moc nejezdilo,5 let s tim jezdil děda jen po městě a nikdy neměl zimní gumy,takže v zimě jezdil jen když bylo trochu sucho.Vejfuk z venku vypadá pomalu jak novej,ale uvnitř chrastítko jak... . Zkusím tu spojku a uvidíme.Olej z motoru se ale neztrácí.Každopádně převodovka bude muset asi ven.

Editováno: , autor: Tomáš 2
Vloženo

jako 5 km potrhy jsou na výfuk to nejhorší co může být, po zastavení v něm zůstane zkondenzovaná voda a výfuk pak uhnije zevnitř. Já první (zadní díl) měnil až po 6,5 letech při cca 180 000km a prostřední mi uhnil u spojnice s vlnovcem loni, tedy po nějakých 220 000km :kol-47:

Vloženo (editace)

Jak jsi na tom ty se spolehlivostí Malto? My máme v rodině 47 kW AZQ, najeto 87 tis. km, r.v. 2004 a zatím bez závad... Dnes jsem odstranil ten protivný zvuk vycházející jakoby od ventilů - jen drnčící plast na AirBOXu, takže už se nebojím toho zvuku a hned z toho mám lepší pocit :D

Editováno: , autor: NeoCZ15
Vloženo

spolehlivost dobrá, v podstatě jsem zůstal viset jen letos v únoru, kdy mi odešel už asi čtvrtý EGR, který měl tentokrát úplně jiný projev než obvykle a to ten, že mi při stání na volnoběh totálně rozhodil volnoběh, hádalo se to až to vždy zdechlo. Takže ze strachu abych něco nepok.rvil, se nechal odtáhnout, jinak vždy po vlastní ose. Aktuálně 239 850km a v úterý s ní vyrážíme ještě společně s naším růmíkem na dovču do BG, takže už si dá tu štreku (1560km jedna cesta) letos pošesté :kol-47::kol-31:

Vloženo

No tak ty se máš, pořád do Bulharska... Já tam byl jednou a je to tam fantastické! My jsme zůstali viset jednou, když nám naráz odešly všechny tři svíčky - BOSCH :( Myslel jsem, že BOSCHky budou lepší teda, dnes jsme vyměnili olej, dali NGK svíčky, vyčistili AirBOX a hned je to lepší :)

Vloženo

spolehlivost dobrá, v podstatě jsem zůstal viset jen letos v únoru, kdy mi odešel už asi čtvrtý EGR, který měl tentokrát úplně jiný projev než obvykle a to ten, že mi při stání na volnoběh totálně rozhodil volnoběh, hádalo se to až to vždy zdechlo. Takže ze strachu abych něco nepok.rvil, se nechal odtáhnout, jinak vždy po vlastní ose. Aktuálně 239 850km a v úterý s ní vyrážíme ještě společně s naším růmíkem na dovču do BG, takže už si dá tu štreku (1560km jedna cesta) letos pošesté :kol-47::kol-31:

Jeremy z TopGEARu - "Moc se mi líbí to jméno toho auta - "RŮŮŮŮŮŮŮŮMSTR"" :D

Vloženo

Tenhle měsíc jsem předal auto kolegovi se 195 000 na tachometru, v 15 000 jsem udělal chip - motor získal dalších 500 otáček navíc k zužitkování. Za celou dobu neměl motor jedinou závadu.

Ale u mě měl dobrý provoz - 99% okresky min. 30km jedna jízda a z toho 90% jízd v klidu a v případě razantnější jízdy až po zahřátí motoru.

Vloženo

To rád slyším, jen mě zajímá ještě jedna věc od experta - mají potíže s podpálenými ventily i 12V verze? Nebo je to jen pro 6V verze? Jestli jen pro 6V, tak se mi uleví, máme doma 12V, zatím bez závad.

Vloženo

kamarad ma fabii HTP, 40KW, stáří cca 8 let, najeto 75t km a má podpálené ventily, mám to na vyfotene... oprava 12t korun... na 1a3 válci měl poloviční tlaky.. všechno to začalo tím, že šetřil na oleji používal 0W30 a pokud možno to nejlevnější co de sehnat... a taky to tak dopadlo....

Vloženo

Podpalování ventilů u 1,2HTP 6V není o oleji... Tam jde o konstrukční vadu, která to způsobuje - ventily jsou rozmístěné tak, že se špatně chladí a tím na nich vzniká mnohem víc karbonu i ze sebelepšího a sebekvalitnějšího oleje. Výsledkem je, že se přidřou ve vodítkách, nestíhají se dostatečně rychle zavírat a poškodí se kolem nich unikajícími žhavými plyny - talířky jim "rozkvetou" jak kytičky. 12V verze má ventily daleko líp chlazené, tam k podobnému jevu téměř nedochází...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...