Srpen 14, 201213 r Ale tak potom pochybujem, že ten náraz mohol niečo tomu EGRu spraviť. To, že tam bol zaradený kvalt s tým podla mňa nič nemá a EGR je relatívne dosť dnuka pri motore, čiže to by ti musel prejst cez chladič/čelo, aby ho reálne mohol poškodiť.
Srpen 14, 201213 r no to jo...na rozvody to taky podle mechanika co to dal na vag nevypada....spis ten naraz a to cukani bude schoda nahod....jen mi nejde do hlavy proc mi to po tom narazu na poprvy nechytlo jen bylo slyset jako by se pohly valce a nic a napodruhy v poho
Srpen 28, 201213 r Tak je to tady! Olej to žere čím dál víc, tím se zanesl katalyzátor. Pravděpodobně prasklý stírací kroužek na jednom z válců. Známý z autorizovaného škodováckého servisu nedporučuje vyměnit kroužky, protože vzhledem k najetým kilometrům (155tis.) mají válce zdeformovaný tvar a motor po překroužkování prý bere olej ještě víc. Výbrus motoru se u 1,2 HTP nedělá, bo na něm není dost materiálu. Jediná "rozumná" alternativa je prý sehnat něco z čerstvé bouračky na výměnu. Nevíte někdo o něčem? Přitom tlaky dobrý, motor táhne jak ďas a jeden podělanej prasklej stírací kroužek ho pošle do šrotu. Jo a to jsem nedávno repasoval hlavu, takže teď vyhodím 13tis Kč z okna. Všichni motoráři co znám se shodují v tom, že tenhle motor je prostě šit. Poslední dobrý benziňák byl prý 1,4MPI. Na nových motorech se prý šetří materiálem a výdrž podle toho vypadá. Já se s nima donedávna hádal, bo jízdní vlastnosti i spotřeba mi naprosto vyhovovaly. Teď už jim dávám za pravdu. Tohle je motor na jedno použití. K čemu sakra zinkujou kastle, když do toho vrazí takovejhle sr... To by mně byla milejší Felicie, kde člověk zaplácal díry a jelo se dál. Nejhorší je, že Škodovka ví, jak moc se jim tenhle motor nepovedl, ale nepovolí záměnu. Asi si myslí, že si od nich ten zmetek koupím nový.
Srpen 28, 201213 r Delta508: a jak jsi se choval celý život k motoru? Pravidelné servisy ve Škodovce, výměna oleje po max 10 000 km apod. nebo servis za co nejméně peněz apod.? Jak jsi s ním jezdil po dálnici a tak? Bohužel tenhle motor je opravdu náchylný na všechno, na olej, na rychlost na dálnicích .. je to prostě mětský motor, není určený na převážné ježdění dálnice a tak no ale je to takové mi přijde 50:50, někomu odejde ve 100 tkm, někdo má najeto 240 000 km a naprosto bez problémů my máme 148 000 km a zatím se zdá, že motor šlape jak hodinky, ale máme na něm najeto 3000 km, tak se nedají dělat moc závěry a je pravda, že motor šlape jak hodinky a pak v jednu chvíli umře
Srpen 28, 201213 r No ja se nebudu rozepisovat kolik mam najet,stejne by jste nikdo neveril,ale Kubo tys videl jak tahne ,celou dobu jsem se onej poradne staral a odvdecuje se krasnou jizdou Takze zame,ten motor nema chybu.....i Cimbu pise ,ze neni spatny,jen do nej lit spravny olej proti velkym teplotam a je postarostech. Jedinym výtkem je to zahrivani oleje,ale natom uz pracuji a vyvedu externi chlazeni..... Co se nepovedlo,je rozv,retez ,ale na to je uz opravarenska sada s dlouhymi a tuhymi napinaky.......obcas zlobi civka a pokud stim nejezdis na 2 valce,tak musi byt v dokonale kondici..... Za me ....jsem spokojen olej bud 5w40 shell nebo Mogul 10w40 popr 5w30...
Srpen 28, 201213 r mc2uba: Já ho koupil dvouletý a měl už nalítáno 80tis. km. Ale uznávám, že nejsem zrovna puntičkář, co leští auto každý den hadříčkem. Taky jezdím asi od 100tis. km na lpg. Štve mě akorát to, že tenhle motor nejde prakticky opravit a když vám v autosalonu Škodovky řeknou bez skrupulí: "No jó, tenhle motor jsme tam neměli nikdy dávat", tak vás to nadzvedne, protože při prodeji určitě o ničem podobném nemluví. Chápu, že ten můj motor už má něco za sebou, ale mrzí mě, že kvůli jednomu prasklému kroužku půjde do šrotu a já mudu shánět novýho zajíce v pytli, o kterém už dopředu vím, že toho zase moc nevydrží.
Srpen 28, 201213 r Tak je to tady! Olej to žere čím dál víc, tím se zanesl katalyzátor. Pravděpodobně prasklý stírací kroužek na jednom z válců. Známý z autorizovaného škodováckého servisu nedporučuje vyměnit kroužky, protože vzhledem k najetým kilometrům (155tis.) mají válce zdeformovaný tvar a motor po překroužkování prý bere olej ještě víc. Výbrus motoru se u 1,2 HTP nedělá, bo na něm není dost materiálu. Jediná "rozumná" alternativa je prý sehnat něco z čerstvé bouračky na výměnu. Nevíte někdo o něčem? Přitom tlaky dobrý, motor táhne jak ďas a jeden podělanej prasklej stírací kroužek ho pošle do šrotu. Jo a to jsem nedávno repasoval hlavu, takže teď vyhodím 13tis Kč z okna. Všichni motoráři co znám se shodují v tom, že tenhle motor je prostě šit. Poslední dobrý benziňák byl prý 1,4MPI. Na nových motorech se prý šetří materiálem a výdrž podle toho vypadá. Já se s nima donedávna hádal, bo jízdní vlastnosti i spotřeba mi naprosto vyhovovaly. Teď už jim dávám za pravdu. Tohle je motor na jedno použití. K čemu sakra zinkujou kastle, když do toho vrazí takovejhle sr... To by mně byla milejší Felicie, kde člověk zaplácal díry a jelo se dál. Nejhorší je, že Škodovka ví, jak moc se jim tenhle motor nepovedl, ale nepovolí záměnu. Asi si myslí, že si od nich ten zmetek koupím nový. žiadny kružok tam neni zlomeny a hodne som ich kružkoval. Proste u HTP to takto dopadne po repas hlavy nad 100tis. km ked sa neskoro zisti podpaleny ventil. Najdi si ochotneho mechanika ktory ktory ti to prekružkuje a budeš ma svaty pokoj. A toto su len keci kecalkov ,,servisu nedporučuje vyměnit kroužky, protože vzhledem k najetým kilometrům (155tis.) mají válce zdeformovaný tvar,,
Srpen 28, 201213 r Delta508: hele je tady někde téma (docela aktuální, kde někdo řeší cívky apod.), jsou tam nicky lidí, kteří jsou experti přes tyhle motory, tak jim napiš a třeba ti poradí, jak to auto zachránit. Na nějaký servis Škoda se vykašli, tam neopravují, tam vyměňují. Takže nevěš motor na hřebíček a zkus najít možnost, jak ten motor co nejjednodušeji oživit, aby mu srdíčko zase tlouklo jako za mlada a ty jsi byl spokojený majitel tohoto motoru. Já jsem tento motor kupoval jen proto, že jsem narazil na Fabii, která je 9 let stará, nebouraná a servisovaná pouze ve Škodovce za přijatelné peníze. Bude s tím jezdit přítelkyně po městě, občas mimo město a najede pár tisíc km za rok, takže se olej bude měnit třeba po 6000 km a nebude ho honit po dálnici. Kdyby najezdila ročně to, co já, tak určitě jdu do nafťáka nebo nějaké 1,4 benzína A jsem přesvědčen, že to auto vydrží aspoň 3 roky, než se zaplatí bez větších servisů a kdyby se něco stalo, tak se nebudu obracet na Škodovku, ale na experty na fóru, který ten motor znají do posledního šroubku a nic pro ně není problém Takže pohledej na fóru a šup do opravy toho motoru Upraveno Srpen 28, 201213 r od mc2uba
Srpen 28, 201213 r Najdi si ochotneho mechanika ktory ktory ti to prekružkuje a budeš ma svaty pokoj. hubo44 a Ty by jsi se mi na to nepodíval? Už mi Tě tady kdysi kdosi doporučoval. Že jsi prý někde z Komárna, tak bych to z Brna neměl daleko. Nebo neznáš někoho z Brna a okolí? Ono dneska je fakt těžké se rozhodnout. Servisů je spousta, ale svěř se naslepo, když každý říká něco jiného.
Srpen 28, 201213 r mam dva hotove jedno BMD a jedno AWY. Ak maš takyto kod možememe sa dohodnuť aj vymennym sposobom alebo radšej mi napiš SZ.
Srpen 29, 201213 r PaveloSK: na tachometru má napsáno 97 000 km, ale reálně by měla být před tou devítkou ještě jednička
Srpen 29, 201213 r PaveloSK: na tachometru má napsáno 97 000 km, ale reálně by měla být před tou devítkou ještě jednička A dle čoho usudzujete?
Srpen 29, 201213 r Tak on sám to ví, že je to stočené a podle zadních tlumičů minimálně, páč ty jsou totálně v hajzlu což by při 97 000 km neměly být
Srpen 29, 201213 r Na mojej predchádzajúcej 1.2HTP boli zadné tlmiče menené cca pri 95tis km ale už minimálne 3tisíc km boli totálne KO. Vytečené, unavené, auto ležalo na zemi, nerovnosti búchali ako šlak a jazdné vlastnosti nula bodov.
Srpen 30, 201213 r tak to ještě není bůhví jaký výkon 197 000km jso tady větší draci Zase vystrkuješ růžky se svým stavem km?
Srpen 30, 201213 r neviem po akych cestach s tym jazdite, ja som predaval HTP s viac nez 200tisic km a tlmice stale origo. subjektivny pocit OK, jazda bez pazvukov. keby som ho nepredaval, tak jedine do coho by som sa v ramci podovozku pustal, by bolo ulozenie predneho stabilizatora. je vsak pravda ze auto nebolo nikdy pretazene, 5 ludi v nom sedelo asi len raz. 80percent tych km som najazdil sam, 10percent v 2 osobach, 10 percent traja.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.