Přejít na obsah

Ventil N80 a chyby RJ


macomh

Doporučené příspěvky

Mám taký problém s felíciou. Vybíja sa po dvoch dňoch stále baterka. Videl som podobnú tému, ale toto je asi niečo iné. Meral som odber medzi akumulátorom a svorkou - a žiadny, odpojil som rádio a to isté. Dal som na VAG a vypísalo 2 chyby:

1. 01177 - Riadiaca jednotka motora

37-00 Defekt

2. 01247 - magnetický ventil 1 nádobky s aktívnym uhlím (N80)

29-10 Skrat na kostru. Sporadicky

RJ som sa dočítal, že skúsiť prispôsobiť, alebo vymeniť. Čo vy na to? Nechcel by som ju meniť, ak by sa to dalo opraviť, lebo je načipovaná.

Ten ventil N80 sa chcem spýtať, či je to ten, čo je za nádobkou s akt. uhlím asi na 5 cm, alebo je v nádobke a či sa dá prečistiť, alebo premerať, alebo čo s ňou ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

K té ŘJ bych zkusil přes VAG vymazat adaptacni hodnoty - v motoru 01 / prispusobeni 10 / tj. ulozit skupinu000 a vypnout zapalování na 30s.

Ventil N80 - ano, je to ten 5cm od aktivního uhlí. Ano, má to souvislost i s vadnou ŘJ. Zkontroluj kabely, svorkovnice ŘJ..atd. Vyzkoušej přes diagnostiku akční členy, ventil N80 musí cvakat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A ještě jeden problém,co teď pozoruji je: Po otočení klíčku by mělo hned sepnout relé palivového čerpadla. A mi to relé sepne až tak po 30s.Zkoušel jsem i nové relátko a pořád stejné. Celkem mě to štve,že musím čekat než sepne,protože jinak nelze nastartovat.V čem mám hledat závadu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Mám taký problém s felíciou. Vybíja sa po dvoch dňoch stále baterka. Videl som podobnú tému, ale toto je asi niečo iné. Meral som odber medzi akumulátorom a svorkou - a žiadny, odpojil som rádio a to isté. Dal som na VAG a vypísalo 2 chyby:

1. 01177 - Riadiaca jednotka motora

37-00 Defekt

2. 01247 - magnetický ventil 1 nádobky s aktívnym uhlím (N80)

29-10 Skrat na kostru. Sporadicky

RJ som sa dočítal, že skúsiť prispôsobiť, alebo vymeniť. Čo vy na to? Nechcel by som ju meniť, ak by sa to dalo opraviť, lebo je načipovaná.

Ten ventil N80 sa chcem spýtať, či je to ten, čo je za nádobkou s akt. uhlím asi na 5 cm, alebo je v nádobke a či sa dá prečistiť, alebo premerať, alebo čo s ňou ?

zdravim, co sa tyka chyby 01177 - skusil by som spravit prisposobenie riadiacej jednotky (cez VAG kanal 98 ) a skontroloval lanko plynoveho pedala, pri uvolnenom pedale ma mat lanko trochu volu aby v skrtiacej klapke zopol spinac volnobehu po pusteni pedala, da sa to pocut pri vypnutom motore len treba pozorne pocuvat je to take tiche cvaknutie. co sa tyka chyby 01247 pravdepodobne je vadny ten ventyl pocas jazdy na vyssi rychlostny stupen (4,5) a otackach okolo 3500 pri prudkom zoslapnuti plynoveho pedala by malo byt pocut take jemne zasycanie to sa otvory ten ventyl (treba dobre pocuvat), vybijanie baterky: ak sa vybije za 2 dni aj ked je odpojena(treba vyskusat) tak uz sa pomaly blizi jej koniec ak nie tak je chyba v niecom inom

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...