voltys Vloženo 31. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2011 (editace) Já si na tsi nemužu stěžovat jsem max spokojen už mam 14000km a vše jak má být kapaliny neubívaj, starty tichounké, v motorové časti žádné známky sáknutí oleje. Občas když jedu sám tak mě to chytne a dám fabce záhul že byla teplta oleje na 110C, jinak jezdim v klidu. Je pravda že dokud nepřesáhne teplota oleje 60C tak motor nevytáčím víc jak 3000 ot/min tohle si hlídám, jestli to má za dusledek delš žvitnosti motoru toď otázka. Editováno: 31. Srpen 2011, autor: voltys Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escrito Vloženo 31. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2011 Mě přišlo, když jsem jezdil několik dní po Rakousku v Alpách a tankoval Rakouský benzín (několikrát do prázné nádrže) že auto jezdilo lépe a zapnutou klimatizaci jsem na výkoně cítil mnohem méně než na český benzín. To jsem jezdíl více do kopců než zde v Brně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikyspf Vloženo 29. Duben 2012 Sdílet Vloženo 29. Duben 2012 Vím že je to trochu mimo mísu, ale jak je možné, že když jsem dneska zapnul klimu (bylo cca 30 °C) zapnul se i ventilátor na chladiči a když jsem jí vypnul, vypnul se taky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 30. Duben 2012 Sdílet Vloženo 30. Duben 2012 mikyspf, ničeho se neboj, to je při zapnuté klimatizaci nutnost. Citace s Dílenské učební pomůcky: Jaký význam má ventilátor dochlazování při zapnuté klimatizaci?Ventilátor dochlazování zajišťuje, aby se od kompresoru přicházející horký plynný chladící prostředek v kondenzátoru ("chladiči") ochladil a zkapalnil. Musí se okamžitě zapnout, jakmile je zapnuta klimatizace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikyspf Vloženo 1. Květen 2012 Sdílet Vloženo 1. Květen 2012 Ok, tak dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikyviky Vloženo 5. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2013 Pawouku, říká se tomu praskání bloků údajně mezi zaměstnanci servisů Škoda "spalničky". Ovšem když se zeptáš v servisech, jestli o tom něco vědí, tak na tebe budou koukat s otevřenou pusou a vykroutí si hlavu do stran. Stejně tak jako na černý pramínky, co občas stékají do těsnění oken po kasroserii po dešti dolů. Nikdo o tom neměl tušení. Nakonec se zjistí, že je vadná várka těsnění asi odněkud z Polska a stačí "jen" přetěsnit všechna okna. di k za info ,ja furt řešíl co to je za černý bodel na autu v některých místech a blbě se to myje dolu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikyviky Vloženo 5. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2013 (editace) U 77 kW klima ubírá na 63 kW. Jestli se vypravíš do motorárny,napiš sem pak,prosím, nějaký report. nezdá se že by ubírala klima u 77kw ani že by přidávala , resp motor tedy RJ kompenzuje zaplou klimu nic nového pod slunce , tohle už dělal citroen xantie jinak tyhle motry zase až tak špatný nejsou zaleží jak se kním člověk chová atd , vymněna oleje , nechat dochlazovat po jízdě atd , osobně jsme dal auto tedy motoru 1.2 77 kw max zatím 175 Kmh vice jsem zatím neskoušel a mužu říci že prostě na výkon tan motor ujde, před tim fabie RS 164Kw 491 Nm takže podle všeho bych mněl proklínat motor 1.2 77kw ale nemám kněmu vyhrady Editováno: 5. Říjen 2013, autor: vikyviky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mican2 Vloženo 6. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2013 Takže nějaké definitivní stanovisko zatím neexistuje? Já mám 77kW, příbuzný 63 a ať už s klimou nebo bez, při běžném ježdění mi ten rozdíl mezi oběma připadá celkem zanedbatelný. Jiná věc je sportovní jízda, tedy zařadit trojku a dát plyn na podlahu. 63kW je od 4000RPM nějaký přiškrcený, kdežto 77 táhne až do omezovače. Klimatizace tohle nezmění. Tolik mé praktické testy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peky1 Vloženo 19. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2014 Nesouvisí to sice úplně s tématem, ale zajímá mě zda ventilátor chladiče, má nastaveny zvlášť otáčky pro chlazení při zapnutou klimou nebo bez klimy. Pokud je klima vypnutá, a sepne tak jede vcelku tiše, ale když je zaplá klima, tak spíná asi častěji a hlavně je mnohem hlučnější. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cz pida Vloženo 3. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2014 Dokud jsem včetně světa motorů nepřečetl, že když zapnete klima tak pak motor navýší výkon na 77kW mínus to co klima sežere, jede podle 77ičkovejch map tak mi to tak nepřišlo, teda zdálo se mi že po zapnutí nejde výkon nijak dolů jako u starýho auta (např u F1 SDI jsem ji musel na předjíždění vypínat), ale že by se navýšil taky ne, teď ale jak to mám v podvědomí tak mi to najednou přijde že by to tak fakt někdy i bejt mohlo.....nemyslím ani nijak extra okamžitej výkon, ale zdá se mi že po zapnutí....nejlíp na trojku líp táhne mám ale nakonec to spíš bude nějakej "placebo" efekt :-) tak či tak se chystám na chip k cimbu a tím tohle téma bude pro mě vyřešený Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.