galeo Vloženo 16. Únor 2011 Sdílet Vloženo 16. Únor 2011 (editace) Pawouk, je vidieť, že rád fotíš len dúfam, že nie aj počas jazdy .. Editováno: 16. Únor 2011, autor: galeo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Únor 2011 Sdílet Vloženo 16. Únor 2011 To ne, s tím mobilem by to ani nešlo. Ještě by se mi namotala ruka do volantu. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
galeo Vloženo 16. Únor 2011 Sdílet Vloženo 16. Únor 2011 (editace) Veď preto , lebo jeden nevie, čoho sú ľudia schopní kvôli dobrej fotke .. Editováno: 16. Únor 2011, autor: galeo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Únor 2011 Sdílet Vloženo 16. Únor 2011 galeo, a co že nemáš Roomstera v sekci Váš Roomster? Modrá Miami tam myslím ještě není, škoda že ji nedělají i na Fabii... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
galeo Vloženo 16. Únor 2011 Sdílet Vloženo 16. Únor 2011 Možno, keď nahodím alu a konečne umyjem, tak niečo by sa dalo nafotiť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jikra Vloženo 16. Únor 2011 Sdílet Vloženo 16. Únor 2011 (editace) Když už jsme u té klimy, je to sic trošku OT, ale nepřemýšlel někdo nad tím, že předfaceliftová auta měla ochranu, že se nespouštěl kompresor při vnější teplotě menší než asi 5st C z důvodu toho aby nezamrzl výparník..... a ejhle přišel FL a klima se pouští automaticky při přepnutí na ofuk okna a pokud to má fungovat tak, že na výparníku ulpívá vlhkost ze vzduchu a tím se dociluje účinnějšího odmlžení čelního okna sušším vzduchem, tak musí běžet kompresor, aby ochladil výparník natolik, že vysuší vzduch který má třeba -12 st C..... tak proč to nezamrzne ???? Jirka Editováno: 16. Únor 2011, autor: Jikra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Únor 2011 Sdílet Vloženo 16. Únor 2011 Podle manuálu je jedna z podmínek aby klima běžela, vnější teplota nad +2 st. Se dívám, že u těch prvních dvou fotek mi ukazoval MaxiDot +1.5 st. a je pravda že při tom neběžel větrák u chladiče, jak tomu bylo u té další serie fotografiií kde už je na MaxiDotu +4.5 st. Tak nevím, zamrznutí asi nehrozí. Otázka je jestli ten kompresor skutečně poběží i v mraze, když např. nastavíš ten ofuk na přední sklo, kontrolka sice u tlačítka AC může svítit, ale chladit to nemusí. Taky by mě to zajímalo. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jikra Vloženo 16. Únor 2011 Sdílet Vloženo 16. Únor 2011 No nevim jestli to bylo nad 5st , ale každopádně muselo být nad nulou.... No a jak by se pak ten vzduch vysoušel ? Když se má něco vorosit tak to musí mít dycky o dost menší teplotu než vzduch, kterej se na tom má vysrážet(vzpomeň na pivo ), to je fyzika a ani ŠA to nijak neošálí větrák chladiče se pouští až když se zvedne tlak media nad určitou mez, což je známka toho , že je medium příliš ohřáté a je potřeba ho chladit, ikdyž u starších modelů se pouštěl jen tak trošiku, spíš se jen unášel, jakmile se pustila klima...... J. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 16. Únor 2011 Sdílet Vloženo 16. Únor 2011 Není nic jednoduššího než napojit na diagnostiku a v bloku měřených hodnot skouknout zda je kopresor spuštěnej a jakej má výkon a podobně.To nikoho nenapadlo co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Únor 2011 Sdílet Vloženo 16. Únor 2011 Njn, jaksi bych tu diagnostiku musel mít. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 16. Únor 2011 Sdílet Vloženo 16. Únor 2011 Tak je tu dost lidí co ji maj tak se stačí napojit a okouknout co to dělá.Momentálně nemám kabel půjčil jsem ho kámošovi na servis protože mu nějakej šmejd ten jeho lohnul.Ale není problém si ho kdykoliv na chvíly vzít.Pokud má někdo zájem přijet do Liberce tak dejte vědět klidně to můžem napíchnout.je to chvilka a hned bude jasno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MaVac Vloženo 4. Duben 2011 Sdílet Vloženo 4. Duben 2011 Včera jsme jeli na výlet a protože bylo hezky, tak jsem zapnul klimatizaci. Z čistě subjektivního hlediska to auto jelo fakt podstatně živěji, obzvláště na dvojku, nez bez ní. Takže já bych pomalu začal věřit těm fámám, že to přepíná výkon. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orlov Vloženo 4. Duben 2011 Sdílet Vloženo 4. Duben 2011 Tak to Ti srdečne blahoželám ! 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 5. Duben 2011 Sdílet Vloženo 5. Duben 2011 Tiež mozem potvrdit ze pri zapnuti klimy sa ziadne znizenie vykonu nekona, ba naopak auto taha na pocit rovnako aj s klimou, tak neviem ako to je v skutocnosti s RJ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 5. Duben 2011 Sdílet Vloženo 5. Duben 2011 Pro majitele aut vyrobených do 45KT/10 s poloautomatem - klimatizace může být zapnutá pořád, výkon se reguluje, takže pokud by opravdu k nějakému přepínání po zapnutí docházelo, je možné mít zaplou pořád. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majbo Vloženo 29. Srpen 2011 Autor Sdílet Vloženo 29. Srpen 2011 Tak jsem si zkusil srovnání výkonů TSI 63 se zapnutým klimatikem a bez něj. Teplota 34,5 stupňů, klima nadoraz doleva, větráky puštěný naplno, motor optimálně zahřátý. BA95 , motor vyrobený 43 KT .Místo: kopec od Štěchovic ke Slapům. S klimatikem: poněkud horší a línější rozjezd, chce to po mně víc plynu. Nicméně jakmile si kontrolu nad výkonem přebírá turbo- t.j. přesně 1800 ot/min, motor ožívá víc, než bez klimy. Ovšem při zařazení vyššího stupně se prodloužila prodleva do nástupu turba. O to citelněji však turbo zabere. Ačkoliv roomster plně naložený věcmi na chalupu + 4 lidé, tak tento kopec hravě na pětku vyjíždí a ještě má tendenci zrychlovat. Ovšem při točkách do 1800 vykazuje motor mírnou ztrátu výkonu, což byl v tom kopci problém, když bylo nutné přibrzdit za pomalu jedoucím autem. Následovalo podřazení o dvě rychlosti a nutnost vytočit aby se vyšší rychlost chytila minimálně na 1800 otáčkách. Zkoušel zde někdo něco podobného? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voltys Vloženo 29. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2011 Při jízdě po dálnici do Chorvatska když jsem to krosil 150-180km/hod tak při přidání plynu v této rychlosti se zapnutou klimou bylo auti línější oproti vyplé klimě. Jak popisuje kolega když je auto v zápřahu tak je to cejtit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majbo Vloženo 30. Srpen 2011 Autor Sdílet Vloženo 30. Srpen 2011 (editace) Při jízdě po dálnici do Chorvatska když jsem to krosil 150-180km/hod tak při přidání plynu v této rychlosti se zapnutou klimou bylo auti línější oproti vyplé klimě. Jak popisuje kolega když je auto v zápřahu tak je to cejtit. počkej, ty chceš říct, že jsi jel s TSI 63 kW 180 km/h a po přidání plynu ( lhostejno zda s klimou, nebo bez ní) jsi po tomto autě chtěl, aby zrychlovalo?????? Můžu ti s klidným svědomím říct, že jsem jel 180 s 1.4 TSI 90 kW a po přidání plynu auto zrychlovalo téměř neznatelně. Já jsem s mým 63 kW TSI jet 180 nikdy nezkoušel, ale pokud to tak je, jak píšeš, může to znamenat, že v testu tohoto motoru v SM nelhali, když mu naměřili na brzdě 78 kW a krouťák 175 N.m. Navíc podle zdejší teorie šmejdského, nevychytaného, konstrukčně labilního motoru, plnýho závad ( někdo ho zde nazval motůrkem do šicího stroje) , by tě měla po deklarované jízdě z Chorvatska přivážet asistenčka na podválu. ( potkaný motor, kleklý turbo, sání, vylitý olej skrz netěsnosti......) Editováno: 30. Srpen 2011, autor: majbo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voltys Vloženo 30. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2011 Myslem jsem tím že třeba ze 160 jsem to sešláp na 180. Jinak 180 jede ta moje bez problému od 180 se tomu už moc nechce ale vytáh jsem z ní 195 podle navigace 187 po rovině. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majbo Vloženo 30. Srpen 2011 Autor Sdílet Vloženo 30. Srpen 2011 Myslem jsem tím že třeba ze 160 jsem to sešláp na 180. Jinak 180 jede ta moje bez problému od 180 se tomu už moc nechce ale vytáh jsem z ní 195 podle navigace 187 po rovině. tak o 195 podle tacha jsem ještě neslyšel. Ale budiž. Radši to zkoušet nebudu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 30. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2011 Opravdu ta 63 kW jede přes 190 podle tachometru. Ale od 140 to už je dost bída, obvzláště když začne kopec.Majbo, co tě tak rozohnilo, že začínáš "Ekkarizovat"? To, že jsou někteří, co se jim TSI dost sype, tím jaksi nezměníš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majbo Vloženo 30. Srpen 2011 Autor Sdílet Vloženo 30. Srpen 2011 Pawouku, jsem naprosto v klidu. Správně říkáš NĚKTEŘÍ co se jim tsi dost sype. Jenomže tady se to prezentuje tak, že VŠECHNY tyhle motory jsou absolutně v prdeli. Tedy je otázka času, kdy odstavenejch téesíček budou plný pankejty, utržený turba se budou válet po asfaltu, ventil tě potká až budeš telefonovat pro asistenčku atd atd. Tak ať mi tedy někdo vysvětlí, proč u někoho se turbo mění 2x do roka, někomu přeskočí řetěz a nekdo jezdí v pohodě???? Co je tím určujícím faktorem ?? vada materiálů, nebo jeho únava ? Pokud jsou plošně špatný všechny rozvodový sady a všechna turba, tak by to přeci muselo postihnout fakt všechny - a nezáleží na tom, jakým stylem kdo jezdí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 30. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2011 Tak to by mě taky zajímalo, co za tím vězí, že někomu se to sype a jiný nemá problémy. To turbo by se dalo ještě pochopit, že ho někdo dokáže odkráglovat, ale chrastění rozvodového řetězu při startu, tak nějak nevím, jak jde ovlivnit. Třeba je to jenom otázka času, než to potká více majitelů. To snad ale raději ne. Nicméně to není problém jenom škodovky, stačí si projít VW fora, tam je toho taky relativně dost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voltys Vloženo 30. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2011 (editace) Jen přidávám foto že si nevymíšlím, fotila to manželka proto je to tak blbě vyfocené ještě že sem nechodí. Dle GPS 187km/hod, jsou tam vydět i kousek otáčky cca 4450ot/min. 2 osoby + náše pískle a pár zavazadel. Jinak teplota oleje byla 103°C. Editováno: 30. Srpen 2011, autor: voltys 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majbo Vloženo 31. Srpen 2011 Autor Sdílet Vloženo 31. Srpen 2011 Jen přidávám foto že si nevymíšlím, fotila to manželka proto je to tak blbě vyfocené ještě že sem nechodí. Dle GPS 187km/hod, jsou tam vydět i kousek otáčky cca 4450ot/min. 2 osoby + náše pískle a pár zavazadel. Jinak teplota oleje byla 103°C. Voltysi, ty jsi živý důkaz toho, že tyhle motory úplnej propadák nejsou. Pokud jsi tenhle motor nechal takhle hrábnout až na samý dno a najeto máš už 12.000km a dosud jsi neměnil turbo, rozvody a necáká ti olej ven a jezdíš v podstatě bez závad a v pohodě, tak jsi mi udělal hezký den. Jinak prosímtě s tím pískletem a rychlostí 195 mi to nějak nejde dohromady. Pár mrtvejch lidí po bouračkách jsem viděl a taky ty dlouhý čáry po gumovačkách na asfaltu. No nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.