Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Já si na tsi nemužu stěžovat jsem max spokojen už mam 14000km a vše jak má být kapaliny neubívaj, starty tichounké, v motorové časti žádné známky sáknutí oleje. Občas když jedu sám tak mě to chytne a dám fabce záhul že byla teplta oleje na 110C, jinak jezdim v klidu. Je pravda že dokud nepřesáhne teplota oleje 60C tak motor nevytáčím víc jak 3000 ot/min tohle si hlídám, jestli to má za dusledek delš žvitnosti motoru toď otázka.

Upraveno od voltys

Mě přišlo, když jsem jezdil několik dní po Rakousku v Alpách a tankoval Rakouský benzín (několikrát do prázné nádrže) že auto jezdilo lépe a zapnutou klimatizaci jsem na výkoně cítil mnohem méně než na český benzín. To jsem jezdíl více do kopců než zde v Brně.

  • 7 měsíců později...

Vím že je to trochu mimo mísu, ale jak je možné, že když jsem dneska zapnul klimu (bylo cca 30 °C) zapnul se i ventilátor na chladiči a když jsem jí vypnul, vypnul se taky.

mikyspf, ničeho se neboj, to je při zapnuté klimatizaci nutnost. :kol-28:

Citace s Dílenské učební pomůcky: Jaký význam má ventilátor dochlazování při zapnuté klimatizaci?
Ventilátor dochlazování zajišťuje, aby se od kompresoru přicházející horký plynný chladící prostředek v kondenzátoru ("chladiči") ochladil a zkapalnil. Musí se okamžitě zapnout, jakmile je zapnuta klimatizace.

Ok, tak dík :)

  • 1 rok později...

Pawouku, říká se tomu praskání bloků údajně mezi zaměstnanci servisů Škoda "spalničky". Ovšem když se zeptáš v servisech, jestli o tom něco vědí, tak na tebe budou koukat s otevřenou pusou a vykroutí si hlavu do stran. Stejně tak jako na černý pramínky, co občas stékají do těsnění oken po kasroserii po dešti dolů. Nikdo o tom neměl tušení. Nakonec se zjistí, že je vadná várka těsnění asi odněkud z Polska a stačí "jen" přetěsnit všechna okna.

di k za info ,ja furt řešíl co to je za černý bodel na autu v některých místech :)  a blbě se to myje dolu :(

U 77 kW klima ubírá na 63 kW. :smich:

Jestli se vypravíš do motorárny,napiš sem pak,prosím, nějaký report. wink.gif

nezdá se že by ubírala klima u 77kw ani že by přidávala , resp motor tedy RJ kompenzuje zaplou klimu nic nového pod slunce , tohle už dělal citroen xantie :)

 

jinak tyhle motry zase až tak špatný nejsou zaleží jak se kním člověk chová atd , vymněna oleje , nechat dochlazovat po jízdě atd , osobně jsme dal auto tedy motoru 1.2 77 kw max zatím 175 Kmh :) vice jsem zatím neskoušel a mužu říci že prostě na výkon tan motor ujde, před tim  fabie RS 164Kw 491 Nm takže podle všeho bych mněl proklínat motor 1.2 77kw ale nemám kněmu vyhrady :)

Upraveno od vikyviky

  • 1 měsíc později...

Takže nějaké definitivní stanovisko zatím neexistuje? Já mám 77kW, příbuzný 63 a ať už s klimou nebo bez, při běžném ježdění mi ten rozdíl mezi oběma připadá celkem zanedbatelný. Jiná věc je sportovní jízda, tedy zařadit trojku a dát plyn na podlahu. 63kW je od 4000RPM nějaký přiškrcený, kdežto 77 táhne až do omezovače. Klimatizace tohle nezmění. Tolik mé praktické testy.

  • 8 měsíců později...

Nesouvisí to sice úplně s tématem, ale zajímá mě zda ventilátor chladiče, má nastaveny zvlášť otáčky pro chlazení při zapnutou klimou nebo bez klimy. Pokud je klima vypnutá, a sepne tak jede vcelku tiše, ale když je zaplá klima, tak spíná asi častěji a hlavně je mnohem hlučnější.

  • 2 měsíce později...

Dokud jsem  včetně světa motorů nepřečetl,  že když zapnete klima tak pak motor navýší výkon na 77kW mínus to co klima sežere, jede podle 77ičkovejch map tak mi to tak nepřišlo, teda zdálo se mi že po zapnutí nejde výkon nijak dolů jako u starýho auta (např u F1 SDI jsem ji musel na předjíždění vypínat), ale že by se navýšil taky ne, teď ale jak to mám v podvědomí tak mi to najednou přijde že by to tak fakt  někdy i bejt mohlo.....nemyslím ani nijak extra okamžitej výkon, ale zdá se mi že po zapnutí....nejlíp  na trojku líp táhne mám ale nakonec to spíš bude nějakej "placebo" efekt :-)  tak či tak se chystám na chip k cimbu a tím tohle téma bude pro mě vyřešený

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.