dusanito Vloženo 13. Únor 2011 Sdílet Vloženo 13. Únor 2011 Zdravím, nedávno jsem koupil Oll 1,9TDI kombi, vyrobeno 2005, najeto 150 000km. Servisní knížka je vedená po dobu, kdy bylo auto servisováno ve Francii (do 95 000km). Potom bylo následně dovezeno do ČR, kde už servis neprobíhal v autorizovaném servisu, nýbrž "po domácku", ale údajně s kvalitním olejem. Problém nastal někde v motoru. Něco v autě pravidelně klepe jak na volnoběh, tak za jízdy při nízkých otáčkách. Při jízdě to slyšet nejde, ale když si člověk vyleze, hned pozná, že tam něco není v pořádku. Ve středu jsem s tím byl u kamaráda, aby si to poslechnul, a prý by to snad mohla být vačka... Další problém je v tom, že motor za chladna startuje hned (všechny svíčky po výmeně), ale při provozní teplotě se musí celkem dlouho točit, aby se nastartoval. Může to mít něco společného s tím klepáním? Nesetkal se někdo s něčím podobným? Budu rád za všechny nápady... Předem díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 13. Únor 2011 Sdílet Vloženo 13. Únor 2011 Pokud někdo používal jinej olej než je předepsanej pro tento motor není se čemu divit že tam něco klepe.Je potřeba hledat příčinu.Může to být špatný hydro a nebo načnutá vačka.Bude vydřená a proto to může cvakat.Ale může to bejt i něco jinýho.Musíš hledat a poslouchat odkud se to ozývá.Pak může bejt i příčinou čip a někdo to pořádně honil a teď nastávají důsledky.Je to jen o lidech jak se potom k tomu chovají.Ale vyšší výkon láká k maximu co to snese.Pak se každej diví že něco někde klepe že odešlo turbo nebo spojka atd.Prostě je lepší koupit silnější motorizaci než potom řešit následky čipů a závodníků co s tím lítaj a jak čujou problém pak se toho rychle zbavěj. Co se týká startů je tu mnoho témat kde se to řeší.Od výměn autobaterií,startérů,úprav startovacích dávek,až po úpravu celýho softu v motorový jednotce.Tak hledej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 20. Únor 2011 Sdílet Vloženo 20. Únor 2011 S tím souhlasím. Také nejsem zastánce čipování. Lépe investovat hned do silnějšího motoru a nekupovat srágory. Každej šetří, koupí čajíček a pak si myslí, že pár tisícovek z toho udělaj raketu. Pak se diví, že je spojka v tahu a brečej nad tím, kolik stojí oprava. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
at.ax Vloženo 7. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2013 Ahoj mám dotaz. Při rozjíždění na jedničku ale dělá to i na dvojku někdy na trojku v nižších otáčkách a pár vteřin, vychází z motoru klapavý kovový zvuk. Při dalším řazení a vyšších otáčkách ten zvuk není slyšet. Servisák mi říkal, že to dělá volnej plastovej kryt motoru. Dotáhl jsem a zpravil všechny šroubky a zvuk stále trvá. Vím, že takto definovat je to těžký, ale kdyby měl někdo podobný zkušenosti byl byl rád za jakýkoliv info. moc dík všem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
celeston Vloženo 14. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2013 Zdravím,při nastartování studeného motoru se ozývá i takové cvakání. Je to tedy slyšet jen když je motor studenej při nastartování za tepla to nedělá,nebo apson to neni slyšet. Klínovej řemen to udajně není. Nevíte co by to mohlo být spojka? Octavia II 1.9 TDI (2008) Díky za každou radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chipmann Vloženo 3. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2013 Tak sundej plastové víko co kryje vstriky myslím si že budou vypadany čepy v mazacích kanálech bezna závada . . Pak to takhle rachoti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 3. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2013 ak budú vypadnuté,tak by to malo byť už viditelné aj na zdvihátkach..treba ich riadne poprezerať Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OctavianusII Vloženo 19. Duben 2014 Sdílet Vloženo 19. Duben 2014 Ahoj mám dotaz. Při rozjíždění na jedničku ale dělá to i na dvojku někdy na trojku v nižších otáčkách a pár vteřin, vychází z motoru klapavý kovový zvuk. Při dalším řazení a vyšších otáčkách ten zvuk není slyšet. Servisák mi říkal, že to dělá volnej plastovej kryt motoru. Dotáhl jsem a zpravil všechny šroubky a zvuk stále trvá. Vím, že takto definovat je to těžký, ale kdyby měl někdo podobný zkušenosti byl byl rád za jakýkoliv info. moc dík všem cawte ozivim tuto temu, tak stymto problemom som sa uz stretol a nebral som to vazne az kym to nezacalo robit aj mne. dlho som zistoval patral az nakoniec mi bolo viackrat povesdane je to spojka, resp. ten SLAVNY dvojhmotny zotrvacnik. Objednal som novu sadu LUK na dalsi tyzden sa to bude menit tak uvidime ci sa to zmeni. Ja som uz aj musel ten zotrvacnik menit lebo pri rozbiehani mi auto ennormlane triaslo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sparco gti Vloženo 20. Duben 2014 Sdílet Vloženo 20. Duben 2014 (editace) v kazdom pripade zmarat tlak oleja u filtra a kuknut ci nie su vypadnute zatky na vahadlach Editováno: 20. Duben 2014, autor: sparcp gti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OctavianusII Vloženo 26. Duben 2014 Sdílet Vloženo 26. Duben 2014 Tak nakoniec auto uz mam doma a s trasenim je pokoj a hlavne ten zvuk co bol vyssie spominany akokeby zelezo o zelezo tak je prec......Vsetko robil dvojhmotak, samozrejme som vymenil uz komplet celu spojku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kadlec Vloženo 16. Červen 2014 Sdílet Vloženo 16. Červen 2014 taky mi něco cvaká, jen při studeným motoru a při jízdě, když to je v záběru, na volnoběh nic spojka je na jeře měněná včetně dvouhmoty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.