Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím, nedávno jsem koupil Oll 1,9TDI kombi, vyrobeno 2005, najeto 150 000km. Servisní knížka je vedená po dobu, kdy bylo auto servisováno ve Francii (do 95 000km). Potom bylo následně dovezeno do ČR, kde už servis neprobíhal v autorizovaném servisu, nýbrž "po domácku", ale údajně s kvalitním olejem. Problém nastal někde v motoru. Něco v autě pravidelně klepe jak na volnoběh, tak za jízdy při nízkých otáčkách. Při jízdě to slyšet nejde, ale když si člověk vyleze, hned pozná, že tam něco není v pořádku. Ve středu jsem s tím byl u kamaráda, aby si to poslechnul, a prý by to snad mohla být vačka... Další problém je v tom, že motor za chladna startuje hned (všechny svíčky po výmeně), ale při provozní teplotě se musí celkem dlouho točit, aby se nastartoval. Může to mít něco společného s tím klepáním? Nesetkal se někdo s něčím podobným? Budu rád za všechny nápady... Předem díky.

Pokud někdo používal jinej olej než je předepsanej pro tento motor není se čemu divit že tam něco klepe.Je potřeba hledat příčinu.Může to být špatný hydro a nebo načnutá vačka.Bude vydřená a proto to může cvakat.Ale může to bejt i něco jinýho.Musíš hledat a poslouchat odkud se to ozývá.Pak může bejt i příčinou čip a někdo to pořádně honil a teď nastávají důsledky.Je to jen o lidech jak se potom k tomu chovají.Ale vyšší výkon láká k maximu co to snese.Pak se každej diví že něco někde klepe že odešlo turbo nebo spojka atd.Prostě je lepší koupit silnější motorizaci než potom řešit následky čipů a závodníků co s tím lítaj a jak čujou problém pak se toho rychle zbavěj.

Co se týká startů je tu mnoho témat kde se to řeší.Od výměn autobaterií,startérů,úprav startovacích dávek,až po úpravu celýho softu v motorový jednotce.Tak hledej.

S tím souhlasím. Také nejsem zastánce čipování. Lépe investovat hned do silnějšího motoru a nekupovat srágory. Každej šetří, koupí čajíček a pak si myslí, že pár tisícovek z toho udělaj raketu. Pak se diví, že je spojka v tahu a brečej nad tím, kolik stojí oprava.

  • 2 roky později...

Ahoj mám dotaz. Při rozjíždění na jedničku ale dělá to i na dvojku někdy na trojku v nižších otáčkách a pár vteřin, vychází z motoru klapavý kovový zvuk. Při dalším řazení a vyšších otáčkách ten zvuk není slyšet. Servisák mi říkal, že to dělá volnej plastovej kryt motoru. Dotáhl jsem a zpravil všechny šroubky a zvuk stále trvá. Vím, že takto definovat je to těžký, ale kdyby měl někdo podobný zkušenosti byl byl rád za jakýkoliv info.

 

moc dík všem

 Zdravím,při nastartování studeného motoru se ozývá i takové cvakání. Je to tedy slyšet jen když je motor studenej při nastartování za tepla to nedělá,nebo apson to neni slyšet. Klínovej řemen to udajně není. Nevíte co by to mohlo být spojka?

 

 Octavia II 1.9 TDI (2008)

 

Díky za každou radu.

  • 3 týdny později...

Tak sundej plastové víko co kryje vstriky myslím si že budou vypadany čepy v mazacích kanálech bezna závada . . Pak to takhle rachoti

ak budú vypadnuté,tak by to malo byť už viditelné aj na zdvihátkach..treba ich riadne poprezerať

  • 8 měsíců později...

Ahoj mám dotaz. Při rozjíždění na jedničku ale dělá to i na dvojku někdy na trojku v nižších otáčkách a pár vteřin, vychází z motoru klapavý kovový zvuk. Při dalším řazení a vyšších otáčkách ten zvuk není slyšet. Servisák mi říkal, že to dělá volnej plastovej kryt motoru. Dotáhl jsem a zpravil všechny šroubky a zvuk stále trvá. Vím, že takto definovat je to těžký, ale kdyby měl někdo podobný zkušenosti byl byl rád za jakýkoliv info.

 

moc dík všem

cawte  ozivim tuto temu, tak stymto problemom som sa uz stretol a nebral som to vazne az kym to nezacalo robit aj mne. dlho som zistoval patral az nakoniec mi bolo viackrat povesdane je to spojka, resp. ten SLAVNY dvojhmotny zotrvacnik. Objednal som novu sadu LUK na dalsi tyzden sa to bude menit tak uvidime ci sa to zmeni. Ja som uz aj musel ten zotrvacnik menit lebo pri rozbiehani mi auto ennormlane triaslo.

v kazdom pripade zmarat tlak oleja u filtra a kuknut ci nie su vypadnute zatky na vahadlach

Upraveno od sparcp gti

Tak nakoniec auto uz mam doma a s trasenim je pokoj a hlavne ten zvuk co bol vyssie spominany akokeby zelezo o zelezo tak je prec......Vsetko robil dvojhmotak, samozrejme som vymenil uz komplet celu spojku.

  • 1 měsíc později...

taky mi něco cvaká, jen při studeným motoru a při jízdě, když to je v záběru, na volnoběh nic

spojka je na jeře měněná včetně dvouhmoty

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.