Přejít na obsah

Motor 1,4 TSI vs 1,8 TSI


kuldam

Doporučené příspěvky

Zdravím.

Chci se vás zeptat na tyto motory,který je podle vás vyhodnější?Najezdím max.10-13tis.ročně možná méně.Ta 1,4 je taky 4x4 nebo se milím nebo se bude dělat?A ještě jednu otazku mám kamaráda,který je auto mechanik a ten mi zase tvrdí,že do takových aut patří nafta tak bych chtěl poradit vím je to jen na mě.Tedˇmám TD spokojený jsem,ale jsem tak 50na50 v rozhodováním.

Děkují

Editováno: , autor: kuldam
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1. mám pochybnost, že by se 1,4 v provedení 4x4 někdy v budoucnu vyráběla

2. jestli jezdíš většinu cest do 10 km, není TDI nejlepší volba

3. jestli máš zdroj nafty za cenu o 10 kč/l nižší než u pumpy , zapomeň na bod 2

4. co si vybereš a zaplatíš, tím budeš jezdit

5. Yeti je vždy dobrá volba

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím.

Chci se vás zeptat na tyto motory,který je podle vás vyhodnější?Najezdím max.10-13tis.ročně možná méně.Ta 1,4 je taky 4x4 nebo se milím nebo se bude dělat?A ještě jednu otazku mám kamaráda,který je auto mechanik a ten mi zase tvrdí,že do takových aut patří nafta tak bych chtěl poradit vím je to jen na mě.Tedˇmám TD spokojený jsem,ale jsem tak 50na50 v rozhodováním.

Děkují

1,4 je pouze předokolka. Já bych se při tomto nájezu klonil k benzínu /mám taky takový nájezd/. Jinak Yeti je ve své kategorii lehké auto - jestli se nepletu, tak 1,4 važí necelých 1400 kg.

Editováno: , autor: jarek95
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkují za vaší odpovědˇchci jen doplnit,že bych auto nekupoval nové,ale ojetinu a určitě bych s tím vozem jezdíl déle jak 5let pokudˇvydrží.

Benzín si veme o 2-3l navic to je za par let vyrovnané k poměru pořizovací ceny disel-benzin.

Me cesty jsou v 80% město,ale to auto bych chtěl vyzkoušet i na vyblbnuti(sníh,bláto)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Při tomto proběhu jednoznačně benzín. A jestli 1.4 nebo 1.8 - je to o ceně a o emocích. Jinak je Yeti prakticky vyšší osobák a ne nějaký off-road, kde je zpravidla lepší volba nafta. Benzínový motor se i sám o sobě dříve ohřeje a je vhodnější na kratší popojíždění.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidám svůj skromný názor. Pokud 4 x 4 tak naftu 103kW, pokud „jen“ předokolku tak 1.4/90kW. Oba motory dovolí v případě potřeby dát trošku průchod emocím, ale u té 1.4 pak člověk nesmí koukat na spotřebu. Já třeba se svým Tulákem jsem po první tisícovce km na průměru 8.0l/100km. Možná majitelé 1.8TSI řeknou, že jezdí za podobnou spotřebu, ale pořizovací cena podobná rozhodně nebyla.

PS: raději mé řádky nečti, já jsem zaujatý, zamilovaný do Tuláka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dík jsem rád za každý názor fakt je to těžké rozhodnuti já sem spíše pro benzín 1,8 TSI, s 103KW TDI jsem jel a nevím,ale zdálo se mi to nějaké lenivé proti mému TD a to važí 1500kg muselo by se to chipnout v benzínu jsem ještě nejel abych se přiznal,ale asi zvítězí ten benzín v letě jezdím hodně na motorce ,když někam potřebují a 4x4 si myslím k tomu autu patří více a taky bych chtěl poznat ty rozdíly.

Editováno: , autor: Sranki
necituj predchadzajuci prispevok
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Při tomto proběhu jednoznačně benzín. A jestli 1.4 nebo 1.8 - je to o ceně a o emocích. Jinak je Yeti prakticky vyšší osobák a ne nějaký off-road, kde je zpravidla lepší volba nafta. Benzínový motor se i sám o sobě dříve ohřeje a je vhodnější na kratší popojíždění.

Dík za názor já chci vyzkoušet vůz 4x4 jestli to je fakt takový rozdíl jak se píše zajímalo by mě třeba kdybych jel do Chorvatska kolik by to asi bralo rychlost do 150 max.jestli by tam byl třeba rozdil 4l na 100km mezi 1,8 TSI a 103 TDI tak to si myslím je dost

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S TSI 1,8 pojedeš Chorvatsko za 7,5 - 8 litrů. s naftou to tak tipuju na 5,5 - 6 litrů. Rozdíl bude tak 2 - 2,5 litru.

Se čtyřkolkou se nikdy nedostaneš na suchý silnici k prohrabu a pískání gum i na plnej knedlík.

A koukám - další kolega motorkář. K vůli motorce v garáži jsem kupoval krátkého Yetíka.

Editováno: , autor: JosefP
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já koupil motorku 2,5 roku zpět tak si jí teprve začínám užívat než sem se na ní naučil jezdit proto hodně jezdím na ní a né autem,ale v zimě bohužel to nejde.Kolik si veme ten tvuj Yetík po městě do 11l Ty máš tu 1,8ku že?Já očekávám od auta hlavně pohodlí a zrychlení,když budu potřebovat předjíždět jinak rychle nejezdím.Mám to do města max.5km a mimo vesnici jezdím rychlostí tak do 100km to bych mohl jezdit za 8-9l né?

Fakt těžké rozhodnutí :)

Editováno: , autor: Sranki
necituj predchadzajuci prispevok
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám 1,8TSI. Rakousko a z5 teď v zimě a s naloženým autem jsem jel za průměr 8l. 90% po dálnici rychlost 120-130km.

Zrovna dneska jsem se byl projet po kopečkách s využíváním výkonu motoru :) za průměrných 10l. Město jezdím minimálně takže spotřebu ve městě neřeším.

Editováno: , autor: Sranki
necituj predchadzajuci prispevok
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky jsem měl toto dilema, mám nájezd tak cca 10.000 km, dřív jsem měl dvě auta 100kW diesel a 1,3 benzin na popojížděčky po městě, když to zprůměruji tak jsem ve spotřebě zhruba stejně jak s těma dvěma (mám nakonec 1,8 TSI 4x4 - průměrná spotřeba tak cca 8,5 l - jízda dle předpisů) - ba naopak ušetřím, protože jedno auto nestojí před domem a občas někam zajdu pěšky....., to je ale vedlejší. S tímto nájezdem km/rok jsem se hodně informoval a vyšel mi z toho právě benzín. Sice to víc sežere, něco mále ušetříš naopak na údržbě a pojistce, navíc mě nebavilo v zimě pořád přemýšlet o nějakých aditivech do nafty a podobně. Jinak předváděčky jsem jezdil s dieslem i benzinem, diesel ten nejslabší na mě moc dojem neudělal, ten silnější nevím, bylo to takový mrtvý ve srovnání s mým předešlým HDI. Měl jsem obavy jak se bude ovšem benzin chovat v terénu, dle křivek tohoto motoru by mělo být vše ok, plochá křivka krouťáku a tam kde končí nabíhá výkon.... . Nicméně jsem si domluvil předváděčku s tímto motorem a měl jsem štěstí - asi hodinu jsem jezdil ve Štemberku na tankodromu (nyní motokrosová trať se vším všudy) a potom jsem to protáhl na silnici na Ecehomo. V terénu bezproblému táhlo i vprudkém stoupání plynule, není nutné žádné vytáčení motoru, řekl bych, že se chová vpodstatě jako diesel, tah od spodu, jenže jako bonus máš, že na cestě pokud chceš tak ho můžeš podržet od spodu až do nejvyšších otáček. To potom letí...., ve spolupráci se čtyřkolkou a na kolech (mám 225 v 17 tkách) se výkon přenese bez nějakého prokluzu a solidně to vystřelí vpřed. To samozřejmě zaplatíš jinou spotřebou...... Pokud něco naklapeš na tempomatu tak to tam drží, motor má dostatečnou výkonovou rezervu aby sis tím poradil.

Jo pokud chceš čtyřkolu tak tam máš výběr případně ulehčen - jen 1,8 TSI.

Ještě na závěr - než jsem jej koupil přesedal jsem s dieselu do benzínu a oba jsem ještě zkoušel v autosalonu a jedna z výhod je - ticho......., diesel je hlučný, zjistíš, že v muzice uslyšíš i věci které tam dřív nějak nebyly.

Na závěr bych chtěl jen pro případné rejpaly uvést, že toto je můj osobní názor a nemíním se s nikým dohadovat zda to tak je, každý může mít na věc jiný pohled, díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dík za info super zpráva ma ted Peugeot 406 Td a taky se mi zda živější než 103Kw a odost s tím sem totiž jel s 1,8 ješte né,ale až bude pěkně zkusím někde najít v okolí vím,že byla jak se vjíždí do Krnova to mam kousek asi 25km jinak máš pěkného Yetíka

Editováno: , autor: Sranki
necituj predchadzajuci prispevok - zajtra uz budes dostavat varovania ;)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky jsem měl toto dilema, mám nájezd tak cca 10.000 km, dřív jsem měl dvě auta 100kW diesel a 1,3 benzin na popojížděčky po městě, když to zprůměruji tak jsem ve spotřebě zhruba stejně jak s těma dvěma (mám nakonec 1,8 TSI 4x4 - průměrná spotřeba tak cca 8,5 l - jízda dle předpisů) - ba naopak ušetřím, protože jedno auto nestojí před domem a občas někam zajdu pěšky....., to je ale vedlejší. S tímto nájezdem km/rok jsem se hodně informoval a vyšel mi z toho právě benzín. Sice to víc sežere, něco mále ušetříš naopak na údržbě a pojistce, navíc mě nebavilo v zimě pořád přemýšlet o nějakých aditivech do nafty a podobně. Jinak předváděčky jsem jezdil s dieslem i benzinem, diesel ten nejslabší na mě moc dojem neudělal, ten silnější nevím, bylo to takový mrtvý ve srovnání s mým předešlým HDI. Měl jsem obavy jak se bude ovšem benzin chovat v terénu, dle křivek tohoto motoru by mělo být vše ok, plochá křivka krouťáku a tam kde končí nabíhá výkon.... . Nicméně jsem si domluvil předváděčku s tímto motorem a měl jsem štěstí - asi hodinu jsem jezdil ve Štemberku na tankodromu (nyní motokrosová trať se vším všudy) a potom jsem to protáhl na silnici na Ecehomo. V terénu bezproblému táhlo i vprudkém stoupání plynule, není nutné žádné vytáčení motoru, řekl bych, že se chová vpodstatě jako diesel, tah od spodu, jenže jako bonus máš, že na cestě pokud chceš tak ho můžeš podržet od spodu až do nejvyšších otáček. To potom letí...., ve spolupráci se čtyřkolkou a na kolech (mám 225 v 17 tkách) se výkon přenese bez nějakého prokluzu a solidně to vystřelí vpřed. To samozřejmě zaplatíš jinou spotřebou...... Pokud něco naklapeš na tempomatu tak to tam drží, motor má dostatečnou výkonovou rezervu aby sis tím poradil.

Jo pokud chceš čtyřkolu tak tam máš výběr případně ulehčen - jen 1,8 TSI.

Ještě na závěr - než jsem jej koupil přesedal jsem s dieselu do benzínu a oba jsem ještě zkoušel v autosalonu a jedna z výhod je - ticho......., diesel je hlučný, zjistíš, že v muzice uslyšíš i věci které tam dřív nějak nebyly.

Na závěr bych chtěl jen pro případné rejpaly uvést, že toto je můj osobní názor a nemíním se s nikým dohadovat zda to tak je, každý může mít na věc jiný pohled, díky.

Jasný, souhlas :palec2: a při nájezdu 10000km ročně bych naftu vůbec neřešil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já koupil motorku 2,5 roku zpět tak si jí teprve začínám užívat než sem se na ní naučil jezdit proto hodně jezdím na ní a né autem,ale v zimě bohužel to nejde.Kolik si veme ten tvuj Yetík po městě do 11l Ty máš tu 1,8ku že?Já očekávám od auta hlavně pohodlí a zrychlení,když budu potřebovat předjíždět jinak rychle nejezdím.Mám to do města max.5km a mimo vesnici jezdím rychlostí tak do 100km to bych mohl jezdit za 8-9l né?

Fakt těžké rozhodnutí :)

Teď mám dlouhodobou spotřebu 8,3 l, a to jezdím pravidelnou cestu přes kopec. Na rovině asi do 8 litrů bez problémů.

S motorkou jsem začal prakticky na stará kolena před 4 roky. Ve 44 jsem si dělal papíry mezi samejma mlaďasema. Teď máme s manželkou už tři dvoustopá vozidla ( suzuki 650 v-strom, kymco 50 4t, piaggio beverly 200 ).

Cestou do práce mám proškolenou celou skupinu aut, kteří jezdí v tu dobu do práce ( tempem celkem vostrým ). Už vědí s kým mají to dočinění. Celkem mě to těší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dík za info super zpráva ma ted Peugeot 406 Td a taky se mi zda živější než 103Kw a odost s tím sem totiž jel s 1,8 ješte né,ale až bude pěkně zkusím někde najít v okolí vím,že byla jak se vjíždí do Krnova to mam kousek asi 25km jinak máš pěkného Yetíka

Mám taky 1,8 TSI 4x4, jetdím kolem 8l v průměru. Čtyřkolku jsem si koupil kvůli chajdě v horách a nemůžu si ji vynachválit. Předtím jsem měl octávku 1,6MPI a v zimě jsem se bez lopaty k chajdě nedostal. Teď bez problémů. Je to taky pěkná adrenalínová hračka. Tankuju Ultra 95 oct., v současné době 32,90/l. Do čtyřkolky a 1,8 bych šel znovu. Jo a je to taky předváděčka z Boleslavi, čili ojetina /koupeno s 27000km/. Tak dobře vyber! lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teď mám dlouhodobou spotřebu 8,3 l, a to jezdím pravidelnou cestu přes kopec. Na rovině asi do 8 litrů bez problémů.

S motorkou jsem začal prakticky na stará kolena před 4 roky. Ve 44 jsem si dělal papíry mezi samejma mlaďasema. Teď máme s manželkou už tři dvoustopá vozidla ( suzuki 650 v-strom, kymco 50 4t, piaggio beverly 200 ).

Cestou do práce mám proškolenou celou skupinu aut, kteří jezdí v tu dobu do práce ( tempem celkem vostrým ). Už vědí s kým mají to dočinění. Celkem mě to těší.

Ahoj tak ja mám Yamahu Wild Star 1600 má první motorka no po pionýru :-) a papíry jsem si taky dělal před 2,5 r. je mi 33

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

jelikož mám 1,8 TSI a prozatím jsem s jinou ještě nejel bych si i teď vybral ten samý motor. Jízda přináší zábavu při šlápnutí plynu :palec2:

Bezpečné předjetí kolony aut proběhne během okamžiku i při vyšších rychlostech. Takže spokojenost! A co se týče pohonu, jsem jednoznačně pro 4x4, kola si nehrábnou, akcelerace je o to lepší a o jízdě na sněhu nemluvě. Ale je to vše jen a jen o penězích.

Např. dnes výlet na Šumavu, standardní jízda, sem tam plné sešlápnutí plynu, předjíždění kolon se spotřebou za celou jízdu 7,4 litru lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak to není zas tak špatné aspoň můj názor nedávno jsem jel s kamarádem s fabíjí kombi myslím si,že to byla 1,4, Opava-Praha Výstaviště na výstavu motorek a zpět po dálnici právě rychlost 100-150km/h a pod 8L se nevešel myslím,že mu to muselo vzít dobrých 9L,ale můj názor.Takže když se pojede 100-130km/h sem tam více tak se vlezu do 10L to není špatné TDI 103 KW by si vzalo určitě 7-8L při té rychlosti?!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...