Přejít na obsah

zapojení zpátečky felicia


roman_an1

Doporučené příspěvky

zdravím, mam takový problém nefunguje mi zpátečka..a nejde do ni vubec ani šťáva když jsem to všechno přeměřil tak je někde káblík přerušený nejspíš..jak mám nejlépe natáhnout nové káblíky..mužu štávu přivést přímo na přímo z baterie ze bych to udělal tak že bych na káblík dal pojistku..pak káblík vedl do toho senzoru a ze senzoru že bych to natáhnul promo dozadu do kufru? a mám to ještě uzemnit nebo to nemusím..díky předem za odpovědi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to čidlo jsem ještě pro jistotu zkoušel v jiné feldě a tam frčí, ale když tam nejde šťáva tak to stejne nema vliv na to jestli je čidlo funkční nebo ne..pac se to čidlo odpoji a na tech kontaktech se změčí jestli tam je štáva nebo ne..teda alespoň doufam že se to tak ma změřit

Editováno: , autor: Malta
citace předchozího příspěvku. Citace smazána.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když to zapojíš přímo z baterky, tak jednou budeš potřebovat zaparkovat se zařazenou zpátečkou a během pár hodin si vytřískáš baterku na ultimo. Ty světla nejsou pro srandu králíkům zapojený až za spínačkou, aby se rozsvěcely až po zapnutí zapalování. Spínač na špajzce spíná tenhle plus přivedený od pojistkové skříně na kabel dozadu ke skupinovkám - žárovky jsou normálka proti kostře. Jestli na spínač nejde po zapnutí zapalování plus, hledej mezi pojistkovkou a tím spínačem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj tak to my taky došlo, že potom nebudu moct parkovat na zpatecku, ale ja na zpatecku neparkuju takže vklidu..jen mě zajímalo jestli to tak bude frčet :) ale jinač díky moc za radu

Editováno: , autor: Malta
citace předchozího příspěvku. Citace smazána.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A nebude jednodušší se podívat na přívod od toho správného relé přes správnou pojistku, než natahovat odkudsi jakýsi drát? Uvědom si - stačí abys někde někoho ťuknul, nebo někdo do Tebe, pojišťováci prolezou celý auto málem do šroubku - a najdou někde nehomologovaný drát v elektrice k jakýmkoliv světlům - a platíš všecko, přestože ten drát vedl k úplně jiné straně auta - prostě a jednoduše to nebylo podle homologace a pojišťovna se svýma desetitisícovýma advokátama se z toho vždycyk nějak vykroutí. Pouvažuj...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...