Pepa007 Vloženo 17. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2006 2 Sudetak, cos tam nalil ? Tam nic jinýho než převodový 75W90 v syntetice dát nemůžeš. na výrobci celkem nezáleží. ale nutně to musí být syntetika Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peterer Vloženo 17. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2006 2 Sudetak, cos tam nalil ? Tam nic jinýho než převodový 75W90 v syntetice dát nemůžeš. na výrobci celkem nezáleží. ale nutně to musí být syntetika Jo jo, jen jsem byl zvědavý co za značku oleje tam dal konkrétně. Je důležitá ta norma G50, API GL4+? Mám nachystaný olej 75W90 API GL4/5 full syntetika - může být? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 17. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2006 2 Sudetak, cos tam nalil ? Tam nic jinýho než převodový 75W90 v syntetice dát nemůžeš. na výrobci celkem nezáleží. ale nutně to musí být syntetika Jo jo, jen jsem byl zvědavý co za značku oleje tam dal konkrétně. Je důležitá ta norma G50, API GL4+? Mám nachystaný olej 75W90 API GL4/5 full syntetika - může být? Může Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sudetak Vloženo 18. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2006 Do převodovky sem koupil origo balení ve škodovce, kód G 052726A2. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peterer Vloženo 18. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2006 Do převodovky sem koupil origo balení ve škodovce, kód G 052726A2. A cenofka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sudetak Vloženo 19. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2006 280,- Kč/l. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shaarky Vloženo 28. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2006 Olej vymenen - staci sundat spodni stredni a levy kryt (ze strany ridice), pak vypustit olej spodnim imbusem (vel.17), zasroubovat, zvednout heverem a odmontovat predni kolo u ridice - vykoukne na vas prevodovka a napustny sroub (imbus 17) - dolit 1,6 l oleje (+- 0,1l) (pro benzin AKL 1,6 1997). Olej jak se psalo - 75W-90 (OMW). U me problem s razenim u stupne 2 - nicmene zlepseni nic moc, takze uz zbyva jen zkusit nechat seridit nebo nova prevodovka..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
toncek Vloženo 28. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2006 seřidit,no nevim no jestli pomuže a stím:sundat kolo,u mě nebylo třeba,mám nápustný šroub zepředu 1.9tdi ahf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 28. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2006 Olej vymenen - staci sundat spodni stredni a levy kryt (ze strany ridice), pak vypustit olej spodnim imbusem (vel.17), zasroubovat, zvednout heverem a odmontovat predni kolo u ridice - vykoukne na vas prevodovka a napustny sroub (imbus 17) - dolit 1,6 l oleje (+- 0,1l) (pro benzin AKL 1,6 1997). Olej jak se psalo - 75W-90 (OMW). U me problem s razenim u stupne 2 - nicmene zlepseni nic moc, takze uz zbyva jen zkusit nechat seridit nebo nova prevodovka..... Ten olej co jsi tam dal je syntetika? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
toncek Vloženo 28. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2006 dle mě 75w-90 je plná syntetika Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 28. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2006 dle mě 75w-90 je plná syntetika No ani náhodou. Musí tam ta specifikace o syntetice být uvedena. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shaarky Vloženo 29. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2006 dle mě 75w-90 je plná syntetika No ani náhodou. Musí tam ta specifikace o syntetice být uvedena. Jo, je to OMV 75W-90 - plna syntetika. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FRANK Vloženo 29. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2006 Do převodovky sem koupil origo balení ve škodovce, kód G 052726A2. Nemáš náhodou ponětí, co to bylo za značku? Zdá se mi to nějak levné... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sudetak Vloženo 29. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2006 Origo balení je tak bezpohlavní, že z něj nic nevyčteš mimo kódu od škodovky resp. koncernu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matrix Vloženo 14. leden 2007 Sdílet Vloženo 14. leden 2007 Před časem sem též měnil olej v převodovce Dal jse Castrol TAF-X 490,- Kč litr a musím uznat že to co sem vypustil z převodovky se mi rozhodně nezdálo jako čiré.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peterer Vloženo 15. leden 2007 Sdílet Vloženo 15. leden 2007 Před časem sem též měnil olej v převodovce Dal jse Castrol TAF-X 490,- Kč litr a musím uznat že to co sem vypustil z převodovky se mi rozhodně nezdálo jako čiré.... Máš stejný motor jako já, co jsi demontoval aby jsi mohl vyměnit ten olej? A co nářadí... Jak jsi to tam nalil - čím? Díky za info předem Olej mám koupený už delší dobu, ale nějak se mi nechce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matrix Vloženo 15. leden 2007 Sdílet Vloženo 15. leden 2007 Sundal sem jen spodní dekl pod motorem nic víc. Pak sem si koupil jen asi metrovou průhlednou hadičku, kterou sem strčil do nalévacího otvoru, protože by ses tam s lahvej nevytočil. Pak sem jen 17ctkou imbusem povolil vypoušťák, vypustil olej, pak tím samým imbusem povolil napoušťák strčil dovnitř tu hadičku, přidrátoval ji tam aby nevypadla a pak pohodlně ze stoje vklidu nad motorem se do té hadičky lil převodovej olej. Tím že sem měl celé auto na nájezdu a tím pádem mírně v záklonu, nacpal sem tam celé dva litry a dva litry taky vypustil, tedy vypustil sem jen 1,5 litru, zbytek tam v té celoživotní náplni chyběl. A díky tomu že Castrol TAF-X má úzké nalévací hrdlo, dalo se přímo vsunout do té tenké hadičky, nevím jak na tom sou ostatní oleje.Jinak zvrchu sem nesundával vůbec nic, jako třeba baterku apod. jen zespodu dekl. Nejdřív sem si to chtěl nechat udělat v servisu, ale řekli mi že se tam toho musí hrozně moc odmontovat aby se k tomu člověk dostal, a že ted maj plno, tak sem se rozhodl že si t udělám sám a mnohem chytřeji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
awe_cz Vloženo 15. leden 2007 Sdílet Vloženo 15. leden 2007 Nejdřív sem si to chtěl nechat udělat v servisu, ale řekli mi že se tam toho musí hrozně moc odmontovat aby se k tomu člověk dostal, a že ted maj plno, tak sem se rozhodl že si t udělám sám a mnohem chytřeji. , tak to je drsny Mne menili prevodovej olej kluci u kamarada v praci, auto na zvedak, povolit kryt, vypustit, napustit, prace na deset minut... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matrix Vloženo 15. leden 2007 Sdílet Vloženo 15. leden 2007 Ano souhlas, práce na 10 minut, a bez zbytečného odmontovávání !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peterer Vloženo 15. leden 2007 Sdílet Vloženo 15. leden 2007 Ano souhlas, práce na 10 minut, a bez zbytečného odmontovávání !!! Díky moc za odpověď, pořád jsem se bál, že budu muset sundat i plast. podběh. Když je to tak jednoduché, tak se snad k výměně dokopu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bery Vloženo 16. leden 2007 Sdílet Vloženo 16. leden 2007 Olej vymenen - staci sundat spodni stredni a levy kryt (ze strany ridice), pak vypustit olej spodnim imbusem (vel.17), zasroubovat, zvednout heverem a odmontovat predni kolo u ridice - vykoukne na vas prevodovka a napustny sroub (imbus 17) - dolit 1,6 l oleje (+- 0,1l) (pro benzin AKL 1,6 1997). Olej jak se psalo - 75W-90 (OMW). U me problem s razenim u stupne 2 - nicmene zlepseni nic moc, takze uz zbyva jen zkusit nechat seridit nebo nova prevodovka..... Cauky Shaarky. Muzes mi prosimte popsat presne co to dela tobe u toho druheho rychlostniho stupne???? Ja mam 1,6 ale 55 Kw pro me maximalne super a dostacujici, slape jak ma, jen ta prevodovka. Me to dela problem, ze kdyz se na jednicku rozjedu rychleji to znamena vice akceleruju a pak chci preradit na dvojku tak to jde z tezka.A kdyz vic potahnu aby tam ta 2 rychlost zapadla tak to skrtne o zuby Musim proste pomalu na tu dvojku.Nesmim na ni moc tlacit. KDyz se ale rozjizdim uplne pomalu treba z krizovatky a dvojku zarazuju uz tesne po rozjezdu tak je to ok.hlavne pomalu.Menil jsem taky kvuli tomu olej jestli to nepomuze, ale bohuzel je to to same.A myslim ze to nebude v serizeni tahel.Vsechny ostatni rychlosti jedou jako po masle.Spis to typuju na synchron dvojky. Co myslis ty? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shaarky Vloženo 16. leden 2007 Sdílet Vloženo 16. leden 2007 Olej vymenen - staci sundat spodni stredni a levy kryt (ze strany ridice), pak vypustit olej spodnim imbusem (vel.17), zasroubovat, zvednout heverem a odmontovat predni kolo u ridice - vykoukne na vas prevodovka a napustny sroub (imbus 17) - dolit 1,6 l oleje (+- 0,1l) (pro benzin AKL 1,6 1997). Olej jak se psalo - 75W-90 (OMW). U me problem s razenim u stupne 2 - nicmene zlepseni nic moc, takze uz zbyva jen zkusit nechat seridit nebo nova prevodovka..... Cauky Shaarky. Muzes mi prosimte popsat presne co to dela tobe u toho druheho rychlostniho stupne???? Ja mam 1,6 ale 55 Kw pro me maximalne super a dostacujici, slape jak ma, jen ta prevodovka. Me to dela problem, ze kdyz se na jednicku rozjedu rychleji to znamena vice akceleruju a pak chci preradit na dvojku tak to jde z tezka.A kdyz vic potahnu aby tam ta 2 rychlost zapadla tak to skrtne o zuby Musim proste pomalu na tu dvojku.Nesmim na ni moc tlacit. KDyz se ale rozjizdim uplne pomalu treba z krizovatky a dvojku zarazuju uz tesne po rozjezdu tak je to ok.hlavne pomalu.Menil jsem taky kvuli tomu olej jestli to nepomuze, ale bohuzel je to to same.A myslim ze to nebude v serizeni tahel.Vsechny ostatni rychlosti jedou jako po masle.Spis to typuju na synchron dvojky. Co myslis ty? Me se to chova podobne, s tim rozdilem, ze dvojku lze zaradit hure zvlaste kdyz je prevodovka studena a se zvysujici rychlosti se samozrejme problem zhorsuje. Nicmene i kdyz zkousim davat meziplyn, tak se to moc nezlepsi. Kdyby to byly synchrony, mel by prece meziplyn pomoci. Na druhou stranu nevidim souvislost mezi tahly a teplotou, takze fakt nevim cim to... Jak jsem psal, vymena oleje trochu pomohla, ale az takova zmena to neni. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bery Vloženo 16. leden 2007 Sdílet Vloženo 16. leden 2007 Olej vymenen - staci sundat spodni stredni a levy kryt (ze strany ridice), pak vypustit olej spodnim imbusem (vel.17), zasroubovat, zvednout heverem a odmontovat predni kolo u ridice - vykoukne na vas prevodovka a napustny sroub (imbus 17) - dolit 1,6 l oleje (+- 0,1l) (pro benzin AKL 1,6 1997). Olej jak se psalo - 75W-90 (OMW). U me problem s razenim u stupne 2 - nicmene zlepseni nic moc, takze uz zbyva jen zkusit nechat seridit nebo nova prevodovka..... Cauky Shaarky. Muzes mi prosimte popsat presne co to dela tobe u toho druheho rychlostniho stupne???? Ja mam 1,6 ale 55 Kw pro me maximalne super a dostacujici, slape jak ma, jen ta prevodovka. Me to dela problem, ze kdyz se na jednicku rozjedu rychleji to znamena vice akceleruju a pak chci preradit na dvojku tak to jde z tezka.A kdyz vic potahnu aby tam ta 2 rychlost zapadla tak to skrtne o zuby Musim proste pomalu na tu dvojku.Nesmim na ni moc tlacit. KDyz se ale rozjizdim uplne pomalu treba z krizovatky a dvojku zarazuju uz tesne po rozjezdu tak je to ok.hlavne pomalu.Menil jsem taky kvuli tomu olej jestli to nepomuze, ale bohuzel je to to same.A myslim ze to nebude v serizeni tahel.Vsechny ostatni rychlosti jedou jako po masle.Spis to typuju na synchron dvojky. Co myslis ty? Me se to chova podobne, s tim rozdilem, ze dvojku lze zaradit hure zvlaste kdyz je prevodovka studena a se zvysujici rychlosti se samozrejme problem zhorsuje. Nicmene i kdyz zkousim davat meziplyn, tak se to moc nezlepsi. Kdyby to byly synchrony, mel by prece meziplyn pomoci. Na druhou stranu nevidim souvislost mezi tahly a teplotou, takze fakt nevim cim to... Jak jsem psal, vymena oleje trochu pomohla, ale az takova zmena to neni. Me taky meziplyn nepomaha je to divne ale proste nee. A mas pravdu ze jak je prevodovka rano studena tak mi tam ta dvojka nejde zkoro vubec.Ale pak uz jo.Jenze jak rikam nesmim moc akcelerovat jinak tam nechce zalezt.Tim taky myslim ze to v tahlech nebude.Protoze kdyby byly spatne serizene tahla razeni tak prece to nebude mit vliv na to ze pri akceleraci z jednicky tam dvojka jde spatne a jak se rozjizdim v klidu normalne tak jo.Kdyby to byly tahla tak to bude delat pokazde i kdyz pojedu pomalu ne? Tak nevim. Mam hruzu z toho ze budu muset asi do servisu s tim a kdo vi co si tam zas vymysli! Protoze mam znameho na VAG a je to borec, pak znameho po motorove strance, ale prevodovka je trochu vetsi orisek.Vymontovat ji zvladne sikovny automechanik, ale oprava a serizeni synchronu a razeni to uz musi byt si myslim borec. Nevim ceka me to a nechce se mi do toho.Zatim se na to snazim nemyslet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
toncek Vloženo 16. leden 2007 Sdílet Vloženo 16. leden 2007 (editace) taky mám to samý,na tdi,za studena nejhůř,za tepla líp,,,myslím na 98% že to je synchron řešení: špatné,špatně,hodně peněz tudíž:za studena ji pomaličku řadím,zatepla aj rychle na nových nákladních to je taky tak Editováno: 17. leden 2007, autor: toncek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fido Vloženo 12. Duben 2007 Sdílet Vloženo 12. Duben 2007 můžu dát do převodovky tento olej? http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=137 (1,9TDI, AGR 66Kw) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.