masoprst Vloženo 24. Duben 2007 Sdílet Vloženo 24. Duben 2007 co je to za specifikace G50? Myslel jsem, že teď už se udává API GL 3,4,5? prekladem jest, ze ten olej na sobe ma mit napsano VW 501.50 a specifikaci viskozity, cili napr. VW 501.50 75W-90 do prevodovky. Origo se dle agentury jpp plni SHELL Shell Getriebeöl EP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
awe_cz Vloženo 25. Duben 2007 Sdílet Vloženo 25. Duben 2007 Jesli se rozmýšlíš pouze mezi těmito dvěma oleji, tak vem ten Castrol. Né že by Paramo bylo špatné, ale v tom odkazu píšou klasifikaci GL-3/GL-4/GL-5, a to je nějaká blbost, olej namůže mít tolik klasifikací najednou. A predevsim nema koncernovou G50... I ja jsem si nabehl s GL-5 olejem, vydrzel tam dva mesice a pak jsem menil znova, tentokrat jiz za GL-4+. Vsechno fungovalo, ale za studena se nedala zaradit dvojka (GL-5 snizi funkci synchronu). Takze dobra rada - pouze olej, co ma GL-4+ a G50 (jo, jsou drazsi nez GL-5). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barbarosa Vloženo 4. Květen 2007 Sdílet Vloženo 4. Květen 2007 ja jsem tam nalil Divinol Synthogear TS 75W90 odkaz http://www.autobroz.cz/product_info.php/ma...products_id/628 v prodejně mi ho doporučil a má i normu WV, řazení jde uplně nádherně, jenom musím občas promazat táhla jinak OK, nevím proč je tam GL4/5, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fero Vloženo 28. Květen 2007 Sdílet Vloženo 28. Květen 2007 Ahoj, ja mám Octaviu 1.6 benzin, 75KW a tyčkové radenie, a mám taký problém, že keď sú v lete horúčavy ako keby kulisa radenia, alebo niečo iné napuchlo a 2. prev. stup. sa dá zaradiť len enormne ťažko. V kulise to drie, pri páke. Stretol sa už niekto s podobným problémom? Po vychladnutí prevodovky, alebo motora radenie ide normálne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
los octávios Vloženo 28. Květen 2007 Sdílet Vloženo 28. Květen 2007 (editace) Zdravím pánové, tak koukám že o víkendu měním olej v převodovce, ale mám trochu jiný problém, když řadím zpátečku, je to jakoby bez synchronu, taková inventura zubů,docela drsný křupnutí, skoro vždycky, jinak řazení v poho.... setkal jste se s tím někdo,pomůže i s tímhle výměna?, popř. návrhy řešení, díky,hezký den Editováno: 28. Květen 2007, autor: los octávios Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acter Vloženo 29. Květen 2007 Sdílet Vloženo 29. Květen 2007 Zdravím pánové, tak koukám že o víkendu měním olej v převodovce, ale mám trochu jiný problém, když řadím zpátečku, je to jakoby bez synchronu, taková inventura zubů,docela drsný křupnutí, skoro vždycky, jinak řazení v poho.... setkal jste se s tím někdo,pomůže i s tímhle výměna?, popř. návrhy řešení, díky,hezký den Nekde jsem slysel, ze zpatecka synchron nema, proto by se mela radit az po uplnem zastaveni.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
los octávios Vloženo 29. Květen 2007 Sdílet Vloženo 29. Květen 2007 Trochu špatně jsem to formuloval, chtěl jsem být co nejnázornější, samozřejmě že řadím po zastavení...ale místo podobných příspěvků bych si dal radši nějakou tu radu či zkušenost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 29. Květen 2007 Sdílet Vloženo 29. Květen 2007 Když jsem hledal množství oleje do převodovky tak jsem našel 1,7 +-0,1 litru. A když tady radíte nejdřív vyzkoušet povolit nalejvací otvor, tak proč to třeba nenalejt přes čidlo vrchem? je to mnohem snažší, jenom se tam vrazí trychtýř a už se leje, když se dodrží množství těch 1,7 tak to musí být OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Berry Vloženo 29. Květen 2007 Sdílet Vloženo 29. Květen 2007 Podepisuji. Mě pomohla výměna móóóc. Stačil menší trychtýř s nasazenou hadičkou. Olej je celkem řídký a je tam co by dup.Mě se tam vešlo asi 1,6l. Zvláštní je, že v té mé "chytré knize" píšou, že obsah je 2 l ????? Také se mi tam vešlo jen 1,7 l. Tak jezdím 1/2 roku a vše OK. Doporučuje se olej dolít, zavřít zátku a motor nechat několik minut běhat (odhadem na jedno cigáro). Potom znovu kontrolovat stav naplnění a případně dolít. To možná budou ty vaše chybějící decilitříky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sudetak Vloženo 29. Květen 2007 Sdílet Vloženo 29. Květen 2007 to Berry: Bohužel nebudou, alespoň ne u mě. Olej jsem vypustil a nechal vykapat min. půl hoďky, předtím bylo auto pro jistotu prohřáté delší cestou, pak olej doplněn a druhý den opět zkontrolován, následně ještě asi po půl roce. Nic jsem nemusel dolévat, mírně vytékal přes okraj plnícího otvoru. Takže tudy cesta nevede ohledně množství. Myslím, že olej prostě zůstává někde v převodovce a poloose takže se komplet u stojícího auta prostě nevypustí, pro výměnu však tento způsob nejspíš dostačuje. U mě zlepšení velmi citelné, skoro nová převodovka (musím zaklepat) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mischa Vloženo 16. Červen 2007 Sdílet Vloženo 16. Červen 2007 Diky panove za tip, vcera jsem vymenil olej v prevodce, a nemuzu si to vynachvalit. Dal jsem tam olej BP ENERGEAR SGX ktery ma API GL 4+ a koncernovou 50 odkaz : http://www.bp.com/sectiongenericarticle.do...ntentId=7007919 Razeni se zlepsilo tak o 25% a je krasne z lehka. Taky jsem si promazal tahla a ty voditka na prevodovce a je to parada. Oleje mi tam veslo 1.8L a zatky sli povolit uplne v pohode. Jo podle vyrobce dozivotni napln by to sice byla ale za snizeni fukcnich a uzitkovych vlastnosti-spatne razeni.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 16. Červen 2007 Sdílet Vloženo 16. Červen 2007 (editace) Take jsem taky udelal vymenu oleje v prevodovce na 1.6 74Kw - a asi 1.7 L - no pak to zacalo vytekati Editováno: 16. Červen 2007, autor: Návštěvník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Vloženo 16. Červen 2007 Sdílet Vloženo 16. Červen 2007 Pro lepší vyhledávání v tématu, soubor připojím ještě sem... Jak si vyměnit Převodový olej v domácích podmínkách. Formát souboru: PDF Velikost souboru: 66 kB Formát: 1x A4 Abych trochu přispěl do mlýna, "učesal" jsem trochu návod na výměnu Převodového oleje v Octávii, v domácích podmínkách... Snad to někomu k něčemu bude. jak_menit_PO.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 16. Červen 2007 Sdílet Vloženo 16. Červen 2007 Diky panove za tip, vcera jsem vymenil olej v prevodce, a nemuzu si to vynachvalit. Dal jsem tam olej BP ENERGEAR SGX ktery ma API GL 4+ a koncernovou 50 odkaz : http://www.bp.com/sectiongenericarticle.do...ntentId=7007919 Razeni se zlepsilo tak o 25% a je krasne z lehka. Taky jsem si promazal tahla a ty voditka na prevodovce a je to parada. Oleje mi tam veslo 1.8L a zatky sli povolit uplne v pohode. Jo podle vyrobce dozivotni napln by to sice byla ale za snizeni fukcnich a uzitkovych vlastnosti-spatne razeni.... kolik máš najeto? To zlepšení asi nebude výměnou oleje ale spíš promazáním těch táhel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mischa Vloženo 17. Červen 2007 Sdílet Vloženo 17. Červen 2007 Diky panove za tip, vcera jsem vymenil olej v prevodce, a nemuzu si to vynachvalit. Dal jsem tam olej BP ENERGEAR SGX ktery ma API GL 4+ a koncernovou 50 odkaz : http://www.bp.com/sectiongenericarticle.do...ntentId=7007919 Razeni se zlepsilo tak o 25% a je krasne z lehka. Taky jsem si promazal tahla a ty voditka na prevodovce a je to parada. Oleje mi tam veslo 1.8L a zatky sli povolit uplne v pohode. Jo podle vyrobce dozivotni napln by to sice byla ale za snizeni fukcnich a uzitkovych vlastnosti-spatne razeni.... kolik máš najeto? To zlepšení asi nebude výměnou oleje ale spíš promazáním těch táhel. Ja jsem ty tahla mazal pravidelne asi po 25 000 km, takze vim ze je to lepsi Najeto mam 165000,- Olej co z toho vytekl byl uz pekne hnusny..... Opravdu muzu doporucit vsem co maji najeto pres 160000km. Tech 500-600 Kc se vyplati a prace trvala hodinku. Jen ten 17 inbus sehnat..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johnxx Vloženo 23. Červen 2007 Sdílet Vloženo 23. Červen 2007 Pánové, výměna mi připadá dost primitivní, když nám to tady všichni tak pěkně popsali, ale největší oříšek bude sehnat ten INBUS 17!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 24. Červen 2007 Sdílet Vloženo 24. Červen 2007 Pánové, výměna mi připadá dost primitivní, když nám to tady všichni tak pěkně popsali, ale největší oříšek bude sehnat ten INBUS 17!!! Nevim, ale já na tom nevidím žádnej problém... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VitaP Vloženo 24. Červen 2007 Sdílet Vloženo 24. Červen 2007 Olej jsem vyměnil, ale problém s řadičkou nezmizel. Za studena bez problému, ale po zahřátí jízdou mi zůstává viset řadící páka a nevrací se na neutrál. Když jdu např. z 5st. na 4st. tak ho musím hledat, protože to samo neskočí doprostřed, ale zůstane vyhnuté doprava. Co, kde a hlavně čím ještě promazat? Kdyby byly fotky, bylo by to ještě lepší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mischa Vloženo 25. Červen 2007 Sdílet Vloženo 25. Červen 2007 Olej jsem vyměnil, ale problém s řadičkou nezmizel. Za studena bez problému, ale po zahřátí jízdou mi zůstává viset řadící páka a nevrací se na neutrál. Když jdu např. z 5st. na 4st. tak ho musím hledat, protože to samo neskočí doprostřed, ale zůstane vyhnuté doprava. Co, kde a hlavně čím ještě promazat? Kdyby byly fotky, bylo by to ještě lepší. A nemenil jsi nekdy v posledni dobe koncovku radici paky?? Ja jsem si kdysi koupil novou a jak jsem sundaval dole tu starou tak jsem nevedomky pootocil radici paku v tom kloubu a po vymene jsem chtel zaradit jednicku ale byla tam porad zpatecka. a paka se nevracela Nastesti jsem na top hned dosel a pootocil paku zpet a bylo vse OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukáš85 Vloženo 30. Červen 2007 Sdílet Vloženo 30. Červen 2007 Zdravim , nedávno jsem se tu dočetl něco o leloživotní náplni v převodovkách. TAk se chci optat ,jestli jste někdo měnil olej v převodovce, nebo ne. Mám najeto 158000km , podezřele tuhé řazení, ještě horší za studena na jedničku ,dvojku. OLEJ??? jaký olej nalít? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 30. Červen 2007 Sdílet Vloženo 30. Červen 2007 (editace) Zdravim , nedávno jsem se tu dočetl něco o leloživotní náplni v převodovkách. TAk se chci optat ,jestli jste někdo měnil olej v převodovce, nebo ne. Mám najeto 158000km , podezřele tuhé řazení, ještě horší za studena na jedničku ,dvojku. OLEJ??? jaký olej nalít? Díky Řešilo se to tu už mnohokrát . Hledej ve starších příspěvcích. Patří tam převodový olej plná syntetika 75W90. možní by ti taky pomohlo promazat táhla. Nikde nepíšeš co mážš za motorizaci. Někde jsou táhla , u dražších modelů zpravidla bowdeny. Editováno: 30. Červen 2007, autor: Pepa007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukáš85 Vloženo 30. Červen 2007 Sdílet Vloženo 30. Červen 2007 Zdravim , nedávno jsem se tu dočetl něco o leloživotní náplni v převodovkách. TAk se chci optat ,jestli jste někdo měnil olej v převodovce, nebo ne. Mám najeto 158000km , podezřele tuhé řazení, ještě horší za studena na jedničku ,dvojku. OLEJ??? jaký olej nalít? Díky Řešilo se to tu už mnohokrát . Hledej ve starších příspěvcích. Patří tam převodový olej plná syntetika 75W90. možní by ti taky pomohlo promazat táhla. Nikde nepíšeš co mážš za motorizaci. Někde jsou táhla , u dražších modelů zpravidla bowdeny. 75W90 .. ok.. motorizace? ...1,9Tdi 81kW ,díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 1. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2007 Zdravim , nedávno jsem se tu dočetl něco o leloživotní náplni v převodovkách. TAk se chci optat ,jestli jste někdo měnil olej v převodovce, nebo ne. Mám najeto 158000km , podezřele tuhé řazení, ještě horší za studena na jedničku ,dvojku. OLEJ??? jaký olej nalít? Díky Řešilo se to tu už mnohokrát . Hledej ve starších příspěvcích. Patří tam převodový olej plná syntetika 75W90. možní by ti taky pomohlo promazat táhla. Nikde nepíšeš co mážš za motorizaci. Někde jsou táhla , u dražších modelů zpravidla bowdeny. 75W90 .. ok.. motorizace? ...1,9Tdi 81kW ,díky Třeba ten oil Sly. Řazení máš bowdeny tak promazat kloubly a mechanismus u převodovky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukáš85 Vloženo 1. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2007 Zdravim , nedávno jsem se tu dočetl něco o leloživotní náplni v převodovkách. TAk se chci optat ,jestli jste někdo měnil olej v převodovce, nebo ne. Mám najeto 158000km , podezřele tuhé řazení, ještě horší za studena na jedničku ,dvojku. OLEJ??? jaký olej nalít? Díky Řešilo se to tu už mnohokrát . Hledej ve starších příspěvcích. Patří tam převodový olej plná syntetika 75W90. možní by ti taky pomohlo promazat táhla. Nikde nepíšeš co mážš za motorizaci. Někde jsou táhla , u dražších modelů zpravidla bowdeny. 75W90 .. ok.. motorizace? ...1,9Tdi 81kW ,díky Třeba ten oil Sly. Řazení máš bowdeny tak promazat kloubly a mechanismus u převodovky Ok, díky moc... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mischa Vloženo 1. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2007 Zdravim , nedávno jsem se tu dočetl něco o leloživotní náplni v převodovkách. TAk se chci optat ,jestli jste někdo měnil olej v převodovce, nebo ne. Mám najeto 158000km , podezřele tuhé řazení, ještě horší za studena na jedničku ,dvojku. OLEJ??? jaký olej nalít? Díky Řešilo se to tu už mnohokrát . Hledej ve starších příspěvcích. Patří tam převodový olej plná syntetika 75W90. možní by ti taky pomohlo promazat táhla. Nikde nepíšeš co mážš za motorizaci. Někde jsou táhla , u dražších modelů zpravidla bowdeny. 75W90 .. ok.. motorizace? ...1,9Tdi 81kW ,díky Třeba ten oil Sly. Řazení máš bowdeny tak promazat kloubly a mechanismus u převodovky Ok, díky moc... Hlavne je dulezite aby byl 75W90 a hlavne specifikace Api Gl-4+, v zadnem pripade nepouzij GL-5, jinak budes mit problemy vubec zaradit za tepla. Ja to delal pred mesicem zabralo mi to tak hodinku a tady mas v diskuzi navod-....Link Razeni se o hodne zlepsilo a taky jsem jeste promazal klouby a tahla u prevodovky. Mam stejnou motorizaci jako Ty... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.