Leden 2, 201114 r ale kde?v motorovém prostoru nebo uvnitř? Upraveno Leden 2, 201114 r od Malta citace předchozího příspěvku. Citace smazána.
Leden 2, 201114 r Jdi po drátech - najdeš to. Favorit to měl vedené pod palubovkou, Felda to bude mít stejně. Upraveno Leden 2, 201114 r od Ekkar_z_Bastlírny
Březen 10, 201114 r Zdravím, potřebuju poradit. Projel jsem tu všechny stránky a nepovedlo se mi najít to co potřebuju, mám problém s ventilátorem nebo s knoflíkem na regulaci ,když přepnu do polohy I až III nic se neděje, jakmile zapnu na polohu nejvyšší tak ventilátor jeden na nejvyšší stupeň ,nejsem automechanik tak se v tom pořádně nevyznám. Kdyby jste mě nasměrovali, tak už si s tím nějak poradím. Diky za rady Už jsem problém našel diky vytvoření tématu, tak se omlouvám spam Upraveno Březen 10, 201114 r od Lukoslav
Březen 10, 201114 r Určitě bys to tu našel, protože předřadný odpor topení se řeší skoro všude, tím pádem už máš odpověĎ, bude v háji předřadný odpor...
Listopad 7, 201113 r Zdravím všechny.Kde je problém,když větrák na topení jde jenom na největší rychlost ? Na ostatních polohách 1-3 se netočí.Díky za rady.
Listopad 7, 201113 r Spálené nebo přerušené předřadné odpory - najdeš je pod palubovkou, vedou k nim dráty od přepínače a aby se chladily (protože TOPí), TAK JSOU VSTRČENé DOVNITŘ VENTILACE DO PROUDU VZDUCHU. Lacinější varianta je, že máš pouze vypadlé konektory, poněkud dražší je, že konektory sice sedí, ale odpory jsou v řiti - musejí se nahradit novými. Opravit jednoduše samo-domo nejdou.
Listopad 7, 201113 r Já už jsem si zakázal na tyhle úlety reagovat - to bych musel zmoderovat každý fórum, na kterým se vyskytnu. Silembok, směsy, ventyli, klykovka, nabýječka... Musel bych na ně asi vzít KLAĎYVO!
Srpen 26, 201213 r Zdravim, mám úplně stejný problém, ty předřadné odpory najdu kde že? Dostanu se k nim zevnitř auta nebo z venku? Já to rozdělával zatim jenom z venku (od motoru), chtěl jsem se dostal k tomu čtyř konektoru jestli tam není třeba špatnej kontakt a tam jsou na něm z druhé strany (jako zevnitř) takový tři spirály a nějakej kontakt, to je jako ono nebo ne?Dík za radu.
Srpen 26, 201213 r Zevnitř auta, je to pod palubovkou, zhruba v místě přechodu středního panelu do přihrádky před spolujezdcem.
Srpen 27, 201213 r Já už jsem si zakázal na tyhle úlety reagovat - to bych musel zmoderovat každý fórum, na kterým se vyskytnu. Silembok, směsy, ventyli, klykovka, nabýječka... Musel bych na ně asi vzít KLAĎYVO! bych použil asi trošku jiný rod chlape "...zmoderovat každé fórum..." aspoň jde vidět jak se przní čeština v čechách!
Srpen 27, 201213 r Vím, že to sem nepatří, ale sakra to si řešte na fóru o češtině a ne zde kde se řeší problémy o autech apod. Každej inteligentní člověk si to domyslí a pochopí ne?? To se stane překlepne se kde kdo.!! DÍKY. Jinak tento ventilátor potrápil i mě, sice jinak - pískal mě na 1. rychlost tak sem šel vyndávat motor ventilátoru ven, určitě né ze strany ,,posádky" od motoru je to pohoda.Stačilo drobně promazat a zase šlape krásně potichu.
Srpen 30, 201213 r Zevnitř auta, je to pod palubovkou, zhruba v místě přechodu středního panelu do přihrádky před spolujezdcem. No neviem ako ty, ale ja mam na svojej Felicii r.2000 tie odpory v motorovom priestore vedla baterky. Su vlozene vo ventilácii aby sa chladili. Ide k nim konektor so styrmi kablami. Je k tomu lahky prístup, po vybrati baterie. Niekedy sa stane ze tam je chyba.Nie je kontakt. Minuly vikend som to riesil, bol zly kontakt na 1 a 2 stupen. Upraveno Srpen 30, 201213 r od pe3k
Září 6, 201213 r Jak psal ''pe3k'', alespoň u 1.3 MPI je k tomu přístup z motorového prostoru ze strany od baterky, vede k tomu konektor (čtyř kabelovej). Cena toho předřadného odporu v replice je 210 kč, a je to za 15 min. vyměněné, když víte jak. Já poprvé sundal celej ventilátor, ale ten odpor jde prostě jen vytáhnout z té plastové ''bedny''.
Leden 23, 201510 r caute chcel by som sa opytat kde moze byt chyba ked pustim ventilator tak niekedy mi ide iba na 4tej polohe a ostatne polohy mi nefunguju po ch10 minutach mi zase idu vsetky a potom zas nie.neviete čo tomu moze byt?a este mam tak problem ze ked stojim na volnobehu a mam za svietene svetla a trochu pridam tak sa mi viacej roziari palubovka a ked klesnu otacky na volnobeh ta trosku stlmi!skuste mi poradit diky
Leden 23, 201510 r zkontroluj jak vlastní přepínač, tak i předřadné odpory, které regulují jednotlivé rychlosti, najdeš je vedle baterky - zaková černá kostka. To rozsvěcení a pohasínání bude špatným regulátorem dobíjení
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.