Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dnes vyšel ve SM první díl dlouhodobého testu Seatu Ibiza ST TSI 77 kW,není to sice Škoda,ale motor je stejný všude v koncernu. Při stavu tacho 1750 km absolvovalo vozidlo měření výkonu na válcové zkušebně. Zde jsou výsledky:

Korigovaný výkon: 91.0 kW

Výkon motoru: 86.5 kW při 6120 ot./min (udávaný od výrobce:77/5000)

Nejvyšší toč. moment: 178 N.m při 4230 ot./min (udávaný:175/1550-4100)

Závady:

621 km - nejde nastartovat motor,v servise se závada neprojevila a příčina nezjištěna

2x překousány zapalovací kabely

11 685 km - začal se ozývat divný zvuk při startu poloteplého motoru - blíží se nám přeskočení vytahaného rozvodového řetězu coby jeho pravidelná závada...

Upraveno od Pawouk

umřímně se bojím co mi tento motor ještě přichystá....jízdně jsem s ním spokojen ale životnost? -toť velká neznámá:(

Nebojte sa, ono to nebude až také zlé. Všetko sa dá opraviť a záruka je záruka :)

ako je možné, že namerali väčší výkon ako udáva výrobca?

nevěřím tomu přeskakování řetězu...

to Rogid: Výrobce totiž musí uváděný výkon garantovat za všech povětrnostních podmínek i někde vysoko v horách s řidším vzduchem, proto se uvádí nizší výkon, který je dostupný téměř všude. Ve střední evropě je klima normální tudíž výkony jsou v reálu větší, mají to tak všechny motory nejen od koncernu VW.

zatim najeto do 7000 km, vsetko OK. Nemuzete ten clanek nafotit a vlozit tu, aby sme videli ako s tim motorem jezdili? Dik.

ten zvuk pri startu mam taky , jakoby na chvily hned po nastartovani to dela takovy divny hlasitější zvuk, jak kdyby šel naprázdno nebo nevím jak to popsat , ale max 2 sekundy, pak hned do normalu, děje se to vetšinou když je motor studený nebo lehce zahřátý, na zahřátý to pozoruji jen ojediněle, taky to tak máte ? :-)

wejw: přesně jak píšeš, uplně stejný

  • Autor

wejw: už se to občas objevuje i u mého služebáku,ale spíše u studeného motoru. Je to takové jako "zařehtání".

mám škoda yeti a dělá mi to také

Pawouk: jj jako takové zařechtání to je přesný :kol-45: , tak to jsem rád , že nejsem originál, zkusim se na to zeptat až si půjdu pro auto. Ale musím říct, že někdy u toho kroutím hlavou :kol-64: , ale vždy to je hned dobrý, nikde žádná kontrolka tak to neřeším :kol-94:

Hmm zatím nic nepozoruji ale nezdá se mě že by přeskakoval řetěz. Doufám , že to 200 tis najede.

  • Autor

wejw: jestli jsi to už nečetl,tak tady o tom píše uživatel Jikra:

Upraveno od Pawouk

to "zařehtání" mi delá taky, skoro pri každém startu. Nejsou to hydroštely?

hmmm přitom snad každá nová Fabie a room je TSI. jen čas ukáže

To "zařehtání" se mi objevuje v nepravidelných intervalech o začátku - teď mám najeto 7 tis. km.

Upraveno od jarek95

Ja mám momentálne nabehaných 3.500 km a jediná vec, ktorú som postrehol je občasné slabé škubnutie motora pri voľnobehu, keď napríklad stojím na križovatke. Ináč žiadne pazvuky alebo iné problémy.

Upraveno od galeo

  • Autor

to "zařehtání" mi delá taky, skoro pri každém startu. Nejsou to hydroštely?

Myslím,že ne. Hydroštely cvakají - je to úplně jiný zvuk,alespoň na mé FI.

David C3:1.2 TSI se dělá tuším od podzimu 2009,asi bude chvíli trvat,než to vychytají,stačí se podívat třeba na HTP,jak dlouho to trvalo. :feve:

Ja mám momentálne nabehaných 3.500 km a jediná vec, ktorú som postrehol je občasné slabé škubnutie motora pri voľnobehu, keď napríklad stojím na križovatke. Ináč žiadne pazvuky alebo iné problémy.

takto já mam momentálně najeto 14800km a jediná věc kterou mam v rámci záruky měněnou je nové turbo....:)...dále mi to na volnoběh docela drnčí(z prostoru spolujezdce)...a při startovaní to dělá to co tu kluci popisují výše....

drčení teda zatim nepozoruji, mám najeto 10 tis a u mě dostává motor hoodně zabrat a tím myslim 75%kotel zbytek na spotřebu. Zatím vše jak má být, od 6 tisíc už ho vytáčím do omezovače a zdá se , že akcelerace se pořád zlepšujea to i docela citelně na 5ku nad 100km což dříve tolik nebylo, jde to za plynem jak hladovej pes, navíc poznatek , když naleju benzin vic nez 95 necítím lepší dinamiku , spíše bych řekl k horšímu, ale je to jen subjektivní pocit, zkoušel sem parkrát, nejlépe to jede na benol od benziny nebo shell, ale to asi nepíšu nic nového, jinak dlouhodobá spotřeba je 8.1 litru , dá se i za 5.5, ale to bych si neporizoval turbo, u mě je ta dlouhodobá způsobena 65% ježdění po dálnici, a tam si to bere více

  • Autor

Najeto 18 000 km.Kromě výměny turba :feve: a výše popsaného občasného zařehtání při startu,jenom občasné zadrnčení v interiéru,jinak OK.

safra to turbo se měni nějak často :aggressive: v čem je problem ?

  • Autor

Hm,tak to bych taky rád věděl...Začalo to nevinně,více se přečti zde:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.