Přejít na obsah

Dlohodobý test 1.2 TSI 77 kW


Pawouk

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Zatial za tyzden najazdene cca 700 km po cestach 1 triedy. Priemer 6.1. Motor je zivy uz pri D, S som este neskusal pokial to nebude mat aspon 3000 km nech sa to trocha zabehne a az potom tomu vytnem. Na buduci tyzden sa chystam do Basel cez Hungary a vratim sa cez Čehy na Slovensko. To by malo byt asi 3500 km. V servise spustim olej + filter a nalejem novy. Na zabeh by to malo stacit. A k spokojnosti: Teraz jazdim Supa 1.9 ale TSI v kombinacii s DSG je o niecom inom. Problem zatial ziadny. Ved auto ma tyzden aj s cestou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravim,

rad ctu tento prispevek a nazory lidi na Skoda TSI, pac jsem mel pri koupi tohoto motoru docela obavy.

Zkusenost je, ze mam seat leon 1.2 TSi, najeto 4k, motor je model 2011/2012 (dle servisu Skody, koupeno jako Seat skladovka 09/11)...podle webu ceskybenzin.cz je realna spotreba 6.2l/100km (pal.poc 6.4)... normalni jezdeni mesto 60/danice 30/okrsky 20 (z krizovatek teda rad vcas mizim) a krom studenych chrastivych startu, zatim vse vpohode. Myslite, ze je lepsi vyenit menit origo olej od vyrobce LL / 30k uz pri 5k?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tiež som to chcel pôvodne urobiť, ale nakoniec som sa na to... a myslím si, že to auto prežije.. aj tak nakoniec pomiešali v servise 5W30 s 5W40 a jazdí to.. už sa nemienim zaoberať tým, čo je najlepšie pre auto - je to iba stroj :kol-34: sú aj dôležitejšie veci v živote...

Editováno: , autor: galeo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 3 měsíce později...
  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

zdravím, mám Roomster, 1.2 TSI 77kW, s výkonom motora som veľmi spokojný, aj keď niekedy mu chvíľu trvá, kým sa rozbehne, niekedy ako keby sa zľakol alebo čo... Tak ako tu bolo spomínané, po naštartovaní v garáži bolo výrazne počuť zaklepanie od motora - hlavne pri studenom štarte, čo bolo vyriešené výmenou rozvodou - problém odstránený. Pri servisnej prehliadke bola odstránená nejaká závada na turbe, dodnes neviem čo to bolo. Naozaj sa vedú polemiky o spoľahlivosti tohto motora, rovnako ako 1.4 TSI. Mám teraz najazdené 48400 km, auto je už mesiac po záruke, tak riešim dilemu, či motor bude spoľahlivo ťahať ďalších 50tis km.... So spotrebou som spokojný, v meste stále priemer 6,9 l/100 km, mimo neho idem aj pod 6l, diaľnica a rýchlosť nad 130 km/h je dosť neekonomická...

Vývoj týchto motorov je určitý krok vpred, no škoda, že to nie je celkom dotiahnuté a my, užívatelia to vlastne testujeme v reálnych podmienkach.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Ahoj, já mám na yetine najeto na motor 1.2 TSI 77kw cca 155tis km a motor pohoda, jen jednou meněny rozvody a olej menim po 15 tis. Ten motor vydrží daleko víc, jen se o to pořádně starejte. Stačí si mé příspěvky najit pod forem Yetiny.

Viktore pri kolkých km si menil rozvody?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim, měnil jsem rozvody při 126tis km.Ty motory jsou absolutně v pohodě, jak už sem řekl jak se o ně kdo stará odvedou mu tu správnou službu.Jinak teda ty informace: Olej měním po 15tis.Jinak tam lejuSHELL HELIX ULTRA EXTRA 5W 30 5 LITRU PLNA SYNTETIKA - LONGLIFE 04 VW 504.00 a nebo když není na skladě tak CASTROL EDGE 5W-30 - 5 LITRU SYNTETICKY LONGLIFE II+III VW 504.00. I když to je longlife je to fakt lepší měnit po 15 tis. Jinak jednou přetáhl výměnu asi o 4 tis a doléval jsem cca 700 ml. Jinak nikdy si to nevzalo, aby se rozsvítila kontrolka, jen jednou. Už bylo řečeno vyměnil jsem rozvody na základě servisní akce škody auto a proběhla výměna svíček a kabeláže ke svíčkám, došlo k propálení kabelu a probíjení do kostry auta a následné zničení svíčky na 3 válci.Proto byli vyměněny všechny.Tohle upozorňuji mrkněte se jestli máte kabeláž s zesílenou bužírkou, může se stát, že dojde k propálení, pak vám auto pojede na 3 nebo 2 válce :). Nakonec mi je překousala kuna a měl jsem jak se říká vykuněné auto. Jinak na motoru žádná závada, sem absolutně spokojen, výkon mě bohatě stačí, jezdím sám a nebo s přítelkyní. Dlouhodobá spotřeba je 5,8 dá se dostat míň, ale to se fakt člověk loudá.Ještě jezdím na pneu 205/55 R16, pokud tam dáte 215 spotřeba vyleze o půl litru více, ale není to tak tvrdé.Jo a připravte se na pěknou částku za nové svíčky u 1.2Tsi jsou k mání u autorizovaného prodejce za 425 kč za kus a bohužel nejde tam dát nic než originál. Prostě u těchto motoru jsou Iridiové svíčky. Doporučuji výměnu kolem 60tis km. (Kopie poznatků z Yeti fora)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a když je někdo spokojen i přesto že se mu to sype?? tak to je asi pěknej pták :-D

Ty jsi pták, to že to padá do nouzáku a stalo se to jen 3 krát není nic vyjméčného. Sype se ten motor??nesype. Je tam prostě asi jen nějaká kravinka. A na tu se příjde. Až budeš mít najeto na motorech jako já pak si můžem povídat. TSI má 155 tis, předešlé TDI 74kw ve fabii má 470 tis a otci pořád dobře slouží bez problému a má původní turbo!. 1.8 Turbo RS v oktavii má dneska 370 tis jen já sem najel 250 tis a pořád funguje taky s původním turbem. Já prostě na škodovky nedám dopustit. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tak korejci jdou do downsizingu a moc se s tím nepářou: "Představení čtyř nových motorů T-GDI - jak je zřejmé z názvu, mají dvě věci společné: přímé vstřikování benzinu a přeplňování turbodmychadlem.

Nejmenší z nich se jmenuje 1,0 T-GDI a jedná se o litrový tříválec se 78 kW. Objeví se hlavně v malých modelech Rio a Venga. Do stejné konstrukční řady Kappa patří i čtyřválec 1,2 T-GDI o výkonu 95 kW. U něj se počítá hlavně s nasazení v Cee’du namísto atmosférického 1,6 CVVT. Mimochodem, oba malé T-GDI mají už
atmosférickou obdobu s vícebodovým vstřikováním. Jedinou již důkladně představenou novinkou je 1,6 T-GDI z řady Gamma. Hyundai jej už montuje do Velosteru Turbo. Kia se chystá použít jej v Cee´du GT. S výkonem 150 kW se jedná o jednu z nejsilnějších šestnáctistovek na trhu."  http://www.auto.cz/kia-jde-downsizing-predstavi-ctyri-benzinove-turbomotory-73202

Editováno: , autor: Pawouk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...