Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Dnes vyšel ve SM první díl dlouhodobého testu Seatu Ibiza ST TSI 77 kW,není to sice Škoda,ale motor je stejný všude v koncernu. Při stavu tacho 1750 km absolvovalo vozidlo měření výkonu na válcové zkušebně. Zde jsou výsledky:

Korigovaný výkon: 91.0 kW

Výkon motoru: 86.5 kW při 6120 ot./min (udávaný od výrobce:77/5000)

Nejvyšší toč. moment: 178 N.m při 4230 ot./min (udávaný:175/1550-4100)

Závady:

621 km - nejde nastartovat motor,v servise se závada neprojevila a příčina nezjištěna

2x překousány zapalovací kabely

11 685 km - začal se ozývat divný zvuk při startu poloteplého motoru - blíží se nám přeskočení vytahaného rozvodového řetězu coby jeho pravidelná závada...

Editováno: , autor: Pawouk
Vloženo

to Rogid: Výrobce totiž musí uváděný výkon garantovat za všech povětrnostních podmínek i někde vysoko v horách s řidším vzduchem, proto se uvádí nizší výkon, který je dostupný téměř všude. Ve střední evropě je klima normální tudíž výkony jsou v reálu větší, mají to tak všechny motory nejen od koncernu VW.

Vloženo

ten zvuk pri startu mam taky , jakoby na chvily hned po nastartovani to dela takovy divny hlasitější zvuk, jak kdyby šel naprázdno nebo nevím jak to popsat , ale max 2 sekundy, pak hned do normalu, děje se to vetšinou když je motor studený nebo lehce zahřátý, na zahřátý to pozoruji jen ojediněle, taky to tak máte ? :-)

Vloženo

Pawouk: jj jako takové zařechtání to je přesný :kol-45: , tak to jsem rád , že nejsem originál, zkusim se na to zeptat až si půjdu pro auto. Ale musím říct, že někdy u toho kroutím hlavou :kol-64: , ale vždy to je hned dobrý, nikde žádná kontrolka tak to neřeším :kol-94:

Vloženo (editace)

Ja mám momentálne nabehaných 3.500 km a jediná vec, ktorú som postrehol je občasné slabé škubnutie motora pri voľnobehu, keď napríklad stojím na križovatke. Ináč žiadne pazvuky alebo iné problémy.

Editováno: , autor: galeo
Vloženo

to "zařehtání" mi delá taky, skoro pri každém startu. Nejsou to hydroštely?

Myslím,že ne. Hydroštely cvakají - je to úplně jiný zvuk,alespoň na mé FI.

David C3:1.2 TSI se dělá tuším od podzimu 2009,asi bude chvíli trvat,než to vychytají,stačí se podívat třeba na HTP,jak dlouho to trvalo. :feve:

Vloženo

Ja mám momentálne nabehaných 3.500 km a jediná vec, ktorú som postrehol je občasné slabé škubnutie motora pri voľnobehu, keď napríklad stojím na križovatke. Ináč žiadne pazvuky alebo iné problémy.

takto já mam momentálně najeto 14800km a jediná věc kterou mam v rámci záruky měněnou je nové turbo....:)...dále mi to na volnoběh docela drnčí(z prostoru spolujezdce)...a při startovaní to dělá to co tu kluci popisují výše....

Vloženo

drčení teda zatim nepozoruji, mám najeto 10 tis a u mě dostává motor hoodně zabrat a tím myslim 75%kotel zbytek na spotřebu. Zatím vše jak má být, od 6 tisíc už ho vytáčím do omezovače a zdá se , že akcelerace se pořád zlepšujea to i docela citelně na 5ku nad 100km což dříve tolik nebylo, jde to za plynem jak hladovej pes, navíc poznatek , když naleju benzin vic nez 95 necítím lepší dinamiku , spíše bych řekl k horšímu, ale je to jen subjektivní pocit, zkoušel sem parkrát, nejlépe to jede na benol od benziny nebo shell, ale to asi nepíšu nic nového, jinak dlouhodobá spotřeba je 8.1 litru , dá se i za 5.5, ale to bych si neporizoval turbo, u mě je ta dlouhodobá způsobena 65% ježdění po dálnici, a tam si to bere více

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...