Přejít na obsah

Dlohodobý test 1.2 TSI 77 kW


Pawouk

Doporučené příspěvky

Dnes vyšel ve SM první díl dlouhodobého testu Seatu Ibiza ST TSI 77 kW,není to sice Škoda,ale motor je stejný všude v koncernu. Při stavu tacho 1750 km absolvovalo vozidlo měření výkonu na válcové zkušebně. Zde jsou výsledky:

Korigovaný výkon: 91.0 kW

Výkon motoru: 86.5 kW při 6120 ot./min (udávaný od výrobce:77/5000)

Nejvyšší toč. moment: 178 N.m při 4230 ot./min (udávaný:175/1550-4100)

Závady:

621 km - nejde nastartovat motor,v servise se závada neprojevila a příčina nezjištěna

2x překousány zapalovací kabely

11 685 km - začal se ozývat divný zvuk při startu poloteplého motoru - blíží se nám přeskočení vytahaného rozvodového řetězu coby jeho pravidelná závada...

Editováno: , autor: Pawouk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to Rogid: Výrobce totiž musí uváděný výkon garantovat za všech povětrnostních podmínek i někde vysoko v horách s řidším vzduchem, proto se uvádí nizší výkon, který je dostupný téměř všude. Ve střední evropě je klima normální tudíž výkony jsou v reálu větší, mají to tak všechny motory nejen od koncernu VW.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ten zvuk pri startu mam taky , jakoby na chvily hned po nastartovani to dela takovy divny hlasitější zvuk, jak kdyby šel naprázdno nebo nevím jak to popsat , ale max 2 sekundy, pak hned do normalu, děje se to vetšinou když je motor studený nebo lehce zahřátý, na zahřátý to pozoruji jen ojediněle, taky to tak máte ? :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouk: jj jako takové zařechtání to je přesný :kol-45: , tak to jsem rád , že nejsem originál, zkusim se na to zeptat až si půjdu pro auto. Ale musím říct, že někdy u toho kroutím hlavou :kol-64: , ale vždy to je hned dobrý, nikde žádná kontrolka tak to neřeším :kol-94:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mám momentálne nabehaných 3.500 km a jediná vec, ktorú som postrehol je občasné slabé škubnutie motora pri voľnobehu, keď napríklad stojím na križovatke. Ináč žiadne pazvuky alebo iné problémy.

Editováno: , autor: galeo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to "zařehtání" mi delá taky, skoro pri každém startu. Nejsou to hydroštely?

Myslím,že ne. Hydroštely cvakají - je to úplně jiný zvuk,alespoň na mé FI.

David C3:1.2 TSI se dělá tuším od podzimu 2009,asi bude chvíli trvat,než to vychytají,stačí se podívat třeba na HTP,jak dlouho to trvalo. :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mám momentálne nabehaných 3.500 km a jediná vec, ktorú som postrehol je občasné slabé škubnutie motora pri voľnobehu, keď napríklad stojím na križovatke. Ináč žiadne pazvuky alebo iné problémy.

takto já mam momentálně najeto 14800km a jediná věc kterou mam v rámci záruky měněnou je nové turbo....:)...dále mi to na volnoběh docela drnčí(z prostoru spolujezdce)...a při startovaní to dělá to co tu kluci popisují výše....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

drčení teda zatim nepozoruji, mám najeto 10 tis a u mě dostává motor hoodně zabrat a tím myslim 75%kotel zbytek na spotřebu. Zatím vše jak má být, od 6 tisíc už ho vytáčím do omezovače a zdá se , že akcelerace se pořád zlepšujea to i docela citelně na 5ku nad 100km což dříve tolik nebylo, jde to za plynem jak hladovej pes, navíc poznatek , když naleju benzin vic nez 95 necítím lepší dinamiku , spíše bych řekl k horšímu, ale je to jen subjektivní pocit, zkoušel sem parkrát, nejlépe to jede na benol od benziny nebo shell, ale to asi nepíšu nic nového, jinak dlouhodobá spotřeba je 8.1 litru , dá se i za 5.5, ale to bych si neporizoval turbo, u mě je ta dlouhodobá způsobena 65% ježdění po dálnici, a tam si to bere více

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...