Červenec 25, 200619 r Něco pravdy na tom nejspíš bude, při posledním jsem měl právě ventilátor na vyšší otáčky a začalo to opět řvát, po vypnutí ventilátoru a následným startu ticho. Pokuď je to spojené s vyšším odběrem proudu tak to snad není na závadu a řešit to nebudu. (brzdovky, oleje a chladící kapaliny je dostatek).
Srpen 11, 200619 r Mě to taky někdy pípá, ale svítí mě u toho kontrolka chladící kapaliny i když je doplňěná. Nastartuji jěště jednou a už to nesignalizuje. Dělá to tak 2-3x do roka. V servisu mě řekli, že to jsou uhnilé kontakty v nádržce. Díval jsem se a je to ok.
Srpen 11, 200619 r btw Da se to pipani nekde vypnout? Kde je umisten ten pipak? Docela me ten silenej zvuk vzdycky vydesi, jako by nestacilo, ze se mi rozsviti celej maxik jak vanocni stromecek ;-)
Březen 7, 200718 r cauec hledal jsem ale nic jsem nenasel kamos koupil oktavii jeto 1,6 benzin a rok tusim 2003 po nastartovani auta a ujeti asi200m mu jednou pipne v palubovce zadna kontrolka se neroze svetla a pasy ma zapnuty ale stejne to pipne setkal jste se stym nekdy nekdo diky za odpovedi
Březen 8, 200718 r cauec hledal jsem ale nic jsem nenasel kamos koupil oktavii jeto 1,6 benzin a rok tusim 2003 po nastartovani auta a ujeti asi200m mu jednou pipne v palubovce zadna kontrolka se neroze svetla a pasy ma zapnuty ale stejne to pipne setkal jste se stym nekdy nekdo diky za odpovedi Jednou mi vždycky pípne benzín
Březen 8, 200718 r Jasně, buď benzín (nebo nafta ), ale to by mělo svítit i boží oko oranžový. A nebo nedostatek chladicí kapaliny v nádržce - to se mi stalo. Už ale nevim, jestli to píplo jenom jednou
Březen 8, 200718 r pipne to az po ujeti tak 150M. kdyz je to jenom nastartovane tak nic ale ja sy myslim ze to pipne abs a je vykuchana kontrolka protoze to nesviti on to pred tydnem koupil takze jeste poradne nevi co tam je vsechno za problemy a ABS-lehka zavada pipne jednou a horsi 2krat nemam pravdu?
Březen 8, 200718 r Hm co když mu pípla venkovní teplota (vločka) Vločka pípá jenom s Maxidotem Hm, tak mě to píplo i bez maxidotu. Je teda pravda, že bez maxidotu tam nebyla vločka, ale jen teplota, ale každopádně to píplo.
Březen 11, 200718 r Ak nerobil diagnostiku pri samotnej kúpe, tak teraz by mal..... aby nemusel riešiť väčšie problémy (apropó západný bratia, nemáte problém so slovenčinou? häää)
Březen 19, 200718 r pipne to az po ujeti tak 150M. kdyz je to jenom nastartovane tak nic ale ja sy myslim ze to pipne abs a je vykuchana kontrolka protoze to nesviti on to pred tydnem koupil takze jeste poradne nevi co tam je vsechno za problemy a ABS-lehka zavada pipne jednou a horsi 2krat nemam pravdu? člověče, kámoš takhle koupil octavii a ten borec, co mu ji prodával, tak to řachnul, opravil, al euž nechtěl kupovat čidla na kola, který se při bouračce zničili, tak vyndal kontrolku zmetek, tehdá stačilo dát nový čidlo a dodat kontrolku, bylo to OK PS: koukni, jestli ti nechyběj i Bagy, jestli je to křapka, tak by mohly.
Březen 19, 200718 r Hm co když mu pípla venkovní teplota (vločka) Vločka pípá jenom s Maxidotem Nee, mohu zodpovědně prohlásit, že jsem měl oktu ambiente bez maxidotu a pípala při změně teploty během jízdy (tuším pod 5°) taky - jedno pípnutí
Únor 27, 20169 r Zdravím, mám Octavii I rv.1997 benzín. Poslední dobou mi při otočení klíčem do první polohy zazní akustický signál. Někdy i těstně po nastartování. Není to vždy, stalo se mi to u studeného startu i s teplým motorem. Hladiny oleje, chladící kapaliny i brzdovky jsou v pořádku. Žádná kontrolka nesvítí. Topení vypnuté. Někdo nějaký nápad na co se mám zaměřit? Nebo to prostě jen ignorovat a modlit se ať někde nezůstanu viset? Díky za odpovědi a rady. Upraveno Únor 27, 20169 r od phavi
Květen 3, 20169 r Pípá mi to od doby, co jsem to koupil (2010). Zatím to neřeším, vše funguje, kapaliny jsou ok, větrák většinou na poloze 1, rádio se automaticky zapíná při sepnutí klíčku, auto pravidelně v servise (ze začátku i přímo ve Škodě) a nikdo nic neříkal ani se nepodivoval. Kontrolky v přístrojové desce se rozsvítí jen při otočením klíčku do polohy 1, 6x to pípne, zhasne žhavení a ostatní a startuju. Do vypnutí motoru nic..... Octavia combi, 1,9 TDi, ASV, 81kW, r.v. 2002. Měl jsem za to, že to je normálka.... Upraveno Květen 4, 20169 r od conwiq
Květen 16, 20169 r Já už jsem si na to pípání tak nějak zvyknul, nikdy jsem se pořádně nedočetl, čím to je, kontrola brzdovky, chladící proběhla a poho, takže asi čidla špatné, ptž někdy to je v pohodě měsíc a třeba za poslední 3 dny to pípá po každém nastartování (třikrát dlouze). Teď budu přecházet na 2000/2001 1.9 TDI 81 kW SLX, tak jsem zvědav, jinak OCT 1998 1.8 92 kW SLX. Upraveno Květen 16, 20169 r od martin_koudy
Červenec 5, 20169 r Také mám 1,8 92kW z r.1998 a teď po zimě mi to také při startování třikrát zapípá,ale zároveň se protočej ručičky v budíkách a hned spadnou na základní polohu, jako u motorek :-D. Zřejmě malé napětí baterie . Asi koupim novou. Upraveno Červenec 5, 20169 r od Luďa necituj předchozí příspěvky!!!
Únor 10, 20232 r Čus mám stejný problém. Loni po zimě to začalo ale mně se to pro změnu děje během jízdy. Začne to po pár metrech jízdy a dokola to 3x pípá, k tomu spadnou všechny ručičky dolu ( jako kdyby nebylo nastartováno) motor ztratí výkon a blikají kontrolky - motor, airbag, volant(servo), protiskluz, abs, ručka - občas se i na displeji přidá červená kontrolka oleje a hláška "tlak oleje vypněte motor" Někdy to během jízdy přestane samo, jindy se musí chcípnout a znovu nastartovat. Po načtení a vymazání chyb byl rok klid a teď to začalo na novo.. Ale už to během jízdy ani opakovaném nastartování nepřestane.. Mechanik šel úplně po všem, proměřoval, rozebral palubní desku. Nic nebylo špatně, pak narazil na nějaké relé za 600,- (r.2023 :D) vyměnil to a čtyři dny byl klid. Budeme dávat novou baterku, tak uvidíme jestli už bude klid napořád.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.