Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravim, mam V-Maxx vyskove stavitelnej podvozek, ale pokud moc snizim zadek, udela mi to vzadu Acko a geo je v haji..sjizdi se mi vnitrky. Delaji se vubec na oktavky stavitelne odklony? nemuzu nikde na netu najit....

  • o 8 měsíců později...
  • o 1 měsíc později...
Vloženo (editace)

s krizkem po funuse ale ocenuju snahu. Kazdopadne i s postovnym me vysly levneji z UK

felos : zajimave, na tehle strance meli az donedavna jen FWD verzi a najednou maji 4x4.

Mustafa : tuhle stranku mi, at sem se snazil sebevic, vyhledavac nejspis zataji - uz vim proc, hledal sem to u nas pred datem uvedeni do nabidky :)

Editováno: , autor: millhauz
Vloženo

A co upravit stávající tyče?

Vyříznout 60 mm matroše pryč a nechat si udělat vlastní seřizování ,plus zavaření....

2 tyčky za takové těžké prachy a přitom na tom toho moc není...

Vloženo (editace)

Jo? tohle tu nekdo dela? obvoval sem asi 10 ruznych mensich ci vetsich firem, ktere se zabyvaji vyrobou ciste podvozku nebo upravou aut a jedina firma, ktera by mi tohle byla schopna udelat, byla v nemecku a vyslo by me to skoro stejne. A hlavne, pochybuju ze ti na takhle upravene stavajici tyce da nekdo certifikat.

Hele po bitve kazdej general. Kdyz sem se ptal v dubnu. Nikdo se neozval.

Editováno: , autor: millhauz
Vloženo (editace)

Tak to joo.Když to chceš mít papírově čistý...To bych taky nevěděl komu to dát...a kdo to dělá...

Já na orgány prdim a proto by to pro mě bylo jednodušší...

A proč se nikdo neozývá...Ono asi málokdo snižuje 4x4....ten kdo si toto auto pořídí ,tak spíš podle mě přemýšlí jak zvedat a né snižovat :kol-47:

Editováno: , autor: Ondrero
Vloženo

tak subaru jsou taky kazdy 4x4 a taky se snizuje :-) me sou organy vis kde, jde o to ze kdyz nekoho naborim a zjisti se, ze na aute nemas neco co ma certifikaci pro provoz tak ses v pytli....

Vloženo

Octávka není Subaru :kol-28:

Myslíš,že by někdo poznal ,že máš na autě jiné tyče?Když budou ve stejné barvě jako zbytek dílů...

Tu matku uprostřed by nikdo ani neregistroval...

Pokud by nebyla nehoda způsobená tím,že ti ta tyč někde prdla :kol-28:

Vloženo

ano, presne z duvodu toho, ze by tyc mohla prasknout nebo se s ni neco mohlo stat mam s certifikatem. jestli nekdo neco pozna je mi jedno. auto mam legal, pravidelne ho servisuju a i listu na zadnim okne mam S TUV

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Cavte SKODOVACI, dost ma zaujala tato tema nakolko som aj ja stastnym majitelom octavia I 4x4. Skuste ale poradit ze ci to nastavitelne rameno ma byt namontovane ako spodne, alebo horne? Myslim ze to asi nebude jedno... vopred DAKUJEM

  • o 3 týdny později...
Vloženo (editace)

Ahoj , koukám že tu řešíš stejný problém jako já . Mám octavii 1.8T 20V 4x4 v kombíku a přemýšlím taky nad těma odklonama ale 9000,- za dvě tyčky mi přijde teda přepálená cena, a to ke všemu co když tyhle odklony se nedaj přitáhnout ale jen odtáhnout :kol-32:http://www.highperfo...ia-18t-4x4.4146 . Napadlo mě zajít za nějakým soustružníkem co by dokázal vyrobit repliku ale co když tahle sranda třeba ve 200 km/h rupne :kol-29:. To je o život. Vyřešil jsi to teda nějak nebo furt je to aktuální? Dej info :kol-47:

Editováno: , autor: Svačinkář
Vloženo

No zrovna na tuhle tyč podle mě nejdou ty největší síly...A už vůbec ne když bys jel těch 200 na dobrým povrchu....

Jo mydlit to někde po retardérech,tak bych se možná bál,ale to zase nepojdeš jak čuně ne?

Ale je to jen moje doměnka a nějaká zkušenost z hobby RC modelaření....

To co platí u auta 1:10 musí platit i na káru v 1:1 :kol-28:

A víš proč to je tak hrozně drahé?Protože to je defakto kusovka a málokdo to kupuje...Jen pár nadšenců :kol-47:

Když by to bylo jako náharadní díl co vyrábí někde v číně,tak to stojí 1500 peněz...

  • o 5 let později...
  • o 2 týdny později...
Vloženo

Kdyby měl někdo podobný problém ( řešil jsem ) napište panu Hajnovi ( odkazujte se na pana Řehořka - já ) na www.tatechnix.cz

 

Díl 69VW0001

Při snížení ti náprava u 4x4 udelaj kola acka. je bez štelování. Prakticky je to origo viceprvek bez stelovani, tohle nahrazuje jedno ze seriovych ramen na zadni naprave kde se da odklon, ale i sbihavost zadni napravy pozitivne naladit vuci original toleranci geometrie.

 

 

Trpí na to ale i klasické dvoukolky na předku to zas měl kámoš -> 69VW0004 

Montuješ na konci ramene ten "trojuhelnik". Prisroubuješ místo serioveho spodniho cepu ramene, pokud snizujes do extremu nebo litas na vzuchu nahoru dolu ten spodni kloub ti dovoli větší výklon kola, rameno netrpí a da se na geometrii opet ovlivnit odklon který se po snizeni zhorsi.

 

Obecně by se to mělo dávat všude kde je stavik nebo se snižuje do extrému..

image_db_69VW001.jpg

image_db_69VW004.jpg

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...