millhauz Vloženo 5. Duben 2011 Sdílet Vloženo 5. Duben 2011 Zdravim, mam V-Maxx vyskove stavitelnej podvozek, ale pokud moc snizim zadek, udela mi to vzadu Acko a geo je v haji..sjizdi se mi vnitrky. Delaji se vubec na oktavky stavitelne odklony? nemuzu nikde na netu najit.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
millhauz Vloženo 16. Prosinec 2011 Autor Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2011 tak si odpovim sam, kdyz mi tu za pul roku nikdo nebyl schopnej poradit . http://www.compbrake.co.uk/Suspension-Acc-39-s/Vag-Rear-tie-arms/Skoda-Octavia-4x4-Mk1-S/S-TIE-ARMS-PAIR-/prod_518.html tady se toho clovek fakt nedocka, kdyz jde o neco jinyho nez 1.2 HTP nebo 1.6 100 koni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
felos Vloženo 16. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2011 co tohle: http://www.highperformanceparts.cz/stavitelna-zadni-ramena-forge-motorsport-skoda-octavia-18t-4x4.4146 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mustafa Vloženo 18. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2011 http://www.hothatchshop.cz/skoda/octavia-1u-96-10/podvozek/nastavitelne-zadni-rameno-35.html 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
millhauz Vloženo 27. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 27. leden 2012 (editace) s krizkem po funuse ale ocenuju snahu. Kazdopadne i s postovnym me vysly levneji z UK felos : zajimave, na tehle strance meli az donedavna jen FWD verzi a najednou maji 4x4. Mustafa : tuhle stranku mi, at sem se snazil sebevic, vyhledavac nejspis zataji - uz vim proc, hledal sem to u nas pred datem uvedeni do nabidky Editováno: 27. leden 2012, autor: millhauz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 31. leden 2012 Sdílet Vloženo 31. leden 2012 A co upravit stávající tyče? Vyříznout 60 mm matroše pryč a nechat si udělat vlastní seřizování ,plus zavaření.... 2 tyčky za takové těžké prachy a přitom na tom toho moc není... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
millhauz Vloženo 31. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 31. leden 2012 (editace) Jo? tohle tu nekdo dela? obvoval sem asi 10 ruznych mensich ci vetsich firem, ktere se zabyvaji vyrobou ciste podvozku nebo upravou aut a jedina firma, ktera by mi tohle byla schopna udelat, byla v nemecku a vyslo by me to skoro stejne. A hlavne, pochybuju ze ti na takhle upravene stavajici tyce da nekdo certifikat. Hele po bitve kazdej general. Kdyz sem se ptal v dubnu. Nikdo se neozval. Editováno: 31. leden 2012, autor: millhauz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 31. leden 2012 Sdílet Vloženo 31. leden 2012 (editace) Tak to joo.Když to chceš mít papírově čistý...To bych taky nevěděl komu to dát...a kdo to dělá... Já na orgány prdim a proto by to pro mě bylo jednodušší... A proč se nikdo neozývá...Ono asi málokdo snižuje 4x4....ten kdo si toto auto pořídí ,tak spíš podle mě přemýšlí jak zvedat a né snižovat Editováno: 31. leden 2012, autor: Ondrero Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
millhauz Vloženo 31. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 31. leden 2012 tak subaru jsou taky kazdy 4x4 a taky se snizuje :-) me sou organy vis kde, jde o to ze kdyz nekoho naborim a zjisti se, ze na aute nemas neco co ma certifikaci pro provoz tak ses v pytli.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 2. Únor 2012 Sdílet Vloženo 2. Únor 2012 Octávka není Subaru Myslíš,že by někdo poznal ,že máš na autě jiné tyče?Když budou ve stejné barvě jako zbytek dílů... Tu matku uprostřed by nikdo ani neregistroval... Pokud by nebyla nehoda způsobená tím,že ti ta tyč někde prdla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
millhauz Vloženo 2. Únor 2012 Autor Sdílet Vloženo 2. Únor 2012 ano, presne z duvodu toho, ze by tyc mohla prasknout nebo se s ni neco mohlo stat mam s certifikatem. jestli nekdo neco pozna je mi jedno. auto mam legal, pravidelne ho servisuju a i listu na zadnim okne mam S TUV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kartmento Vloženo 6. Březen 2012 Sdílet Vloženo 6. Březen 2012 Cavte SKODOVACI, dost ma zaujala tato tema nakolko som aj ja stastnym majitelom octavia I 4x4. Skuste ale poradit ze ci to nastavitelne rameno ma byt namontovane ako spodne, alebo horne? Myslim ze to asi nebude jedno... vopred DAKUJEM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
millhauz Vloženo 14. Březen 2012 Autor Sdílet Vloženo 14. Březen 2012 horni. viz foto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Svačinkář Vloženo 4. Duben 2012 Sdílet Vloženo 4. Duben 2012 (editace) Ahoj , koukám že tu řešíš stejný problém jako já . Mám octavii 1.8T 20V 4x4 v kombíku a přemýšlím taky nad těma odklonama ale 9000,- za dvě tyčky mi přijde teda přepálená cena, a to ke všemu co když tyhle odklony se nedaj přitáhnout ale jen odtáhnout http://www.highperfo...ia-18t-4x4.4146 . Napadlo mě zajít za nějakým soustružníkem co by dokázal vyrobit repliku ale co když tahle sranda třeba ve 200 km/h rupne . To je o život. Vyřešil jsi to teda nějak nebo furt je to aktuální? Dej info Editováno: 5. Duben 2012, autor: Svačinkář Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Svačinkář Vloženo 4. Duben 2012 Sdílet Vloženo 4. Duben 2012 Koukal jsem na ty z Anglie 256 liber cca 7500,- vypadá to líp ale to poštovný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 4. Duben 2012 Sdílet Vloženo 4. Duben 2012 No zrovna na tuhle tyč podle mě nejdou ty největší síly...A už vůbec ne když bys jel těch 200 na dobrým povrchu.... Jo mydlit to někde po retardérech,tak bych se možná bál,ale to zase nepojdeš jak čuně ne? Ale je to jen moje doměnka a nějaká zkušenost z hobby RC modelaření.... To co platí u auta 1:10 musí platit i na káru v 1:1 A víš proč to je tak hrozně drahé?Protože to je defakto kusovka a málokdo to kupuje...Jen pár nadšenců Když by to bylo jako náharadní díl co vyrábí někde v číně,tak to stojí 1500 peněz... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Svačinkář Vloženo 5. Duben 2012 Sdílet Vloženo 5. Duben 2012 To je pravda, kdyby se 4x4 upravovalo jak na běžícím pásu tak to bude cenově jinde. Ale nejspíš to vypadá že to nakonec budu muset koupit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 5. Duben 2012 Sdílet Vloženo 5. Duben 2012 A pak budeš moct štelovat jak zběsilej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
millhauz Vloženo 6. Duben 2012 Autor Sdílet Vloženo 6. Duben 2012 http://www.compbrake.com/suspension-accessories/vag-rear-tie-arms/skoda-octavia-4x4-mk1-s-s-tie-arms-pair.html tyhle mam. Z anglie to porad vyhde lip i s postovnym a rekl bych, ze to doma budes mit i driv nez z toho ceskeho shopu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miggy Vloženo 7. leden 2018 Sdílet Vloženo 7. leden 2018 (editace) Viem, že neskoro, ale ja som to vyriešil takto: Editováno: 7. leden 2018, autor: miggy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinro Vloženo 19. leden 2018 Sdílet Vloženo 19. leden 2018 Kdyby měl někdo podobný problém ( řešil jsem ) napište panu Hajnovi ( odkazujte se na pana Řehořka - já ) na www.tatechnix.cz Díl 69VW0001 Při snížení ti náprava u 4x4 udelaj kola acka. je bez štelování. Prakticky je to origo viceprvek bez stelovani, tohle nahrazuje jedno ze seriovych ramen na zadni naprave kde se da odklon, ale i sbihavost zadni napravy pozitivne naladit vuci original toleranci geometrie. Trpí na to ale i klasické dvoukolky na předku to zas měl kámoš -> 69VW0004 Montuješ na konci ramene ten "trojuhelnik". Prisroubuješ místo serioveho spodniho cepu ramene, pokud snizujes do extremu nebo litas na vzuchu nahoru dolu ten spodni kloub ti dovoli větší výklon kola, rameno netrpí a da se na geometrii opet ovlivnit odklon který se po snizeni zhorsi. Obecně by se to mělo dávat všude kde je stavik nebo se snižuje do extrému.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.