Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj omlouvám se jestli už tu někde toto téma vysí, ale nenašel jsem ho. Mám takový problém, když znovu nastartuju teplý motor, který před chvilkou příjel, tak jakmile naskočí jde na zvýšené otáčky cca 1250 a nechtějí klesnout. Musím to několikrát prošlápnout až potom to padne a někdy taky ne. Někdy to spadne hned někdy ten motor začne škubat a hádat se to a pak po chvilce to doleze na tech 850 co to má normálně. Nikde mi to žádnou chybu nehlásí, nic nesvítí. Nevíte někdo čím by to mohlo být? A setkali jste se s tím už? Díky

Vloženo

Ahoj, mám Fabia 1 1.9 TDI a mám ten samý problém. Zatím jsem to nijak neřešil, ale narazil jsem na názory, že to je normální, a že si volnoběh upravuje řídící jednotka podle potřeby. Pak jsem se ještě zde foru dočetl, že by to mohlo vyřešit vyčištění ERG ventilu a klapky. Budu rád za kažadé info!

Vloženo

kuca_89: pokud máš motor ATD, tak zkus egr zaslepit. motoru to jen prospěje.

R.I.D.E.R: a koukal jsi jen na chyby nebo i do měřených hodnot, hlavně na tu polohu plynu (blok 10, pole 4)? v bloku 13 byly hodnoty ok?

Vloženo

v řj motoru-měř. hodnoty-blok 13 se zobrazuje korekce vstřikovaného množství nafty pro jednotlivé válce oproti referenční hodnotě. jedná se o stabilizaci volnoběhu.

když je válec "silnější", tak se palivo ubírá (mínusová hodnota), když je "slabší" (nižší komprese, vadný vstřik), tak se palivo přidává (plusová hodnota).

jinak by bylo dobré nalogovat v momentě, kdy ten volnoběh hapruje blok 3,10,11

Vloženo

Ahoj, mám F1 poslední model 2007 -takže to doma na VAG nenapichnu..? Nebo? Respektive napichnu to tim VAG-USB kabelem za par set? Jinak mířim do servisu, kde to napichnou a uvidime. Dnes opet zvysene otacky..jinak ERG u 2007 uz nejde mechanicky ne? Jen pres VAG?

Vloženo

kuca_89: takže máš kód motoru AXR? pokud ano, tak je to EU4 a tam egr sice zaslepit můžeš, ale asi to hodí chybu. jedině odstranit v softu a pak záslepka.

nicméně přečíst by to normálně mělo jít

Vloženo

AHoj přátelé,tak příčina je zřejmě nalezena.Na VAGu jsem zatim nebyl, ale zrejme je to způsobeno nevracejícím se pedálem plynu. Jsou-li otačky volnoběhu vyšší tak dám nohu pod pedál a přítáhnu k sobě a ejhle otáčky spadnou. Otázka tedy je, co teď s tím? Díky Pavel

Vloženo

počítej, že výměna by tě vyšla cca na 1900kč. tak ho zkus vytáhnout a podívat se co tam drhne. třeba to bude snadno odstranitelné (očistit nebo lehce máznout).

jinak pedál si můžeš zkontrolovat ve vagu (jak už jsem psal hned v 2. příspěvku) v kanálu 10, kde se zobrazují procenta sešlápnutí. na podlaze musí být 100%, při volném 0%

Vloženo

ok, děkuji za info. Mrknu na to! Vagem jsem to nezkoušel, protože zatím nemám kde. Objednal jsem kabel, tak pak uvidím co bude. A do servisu jde až za týden. jinak děkuji za spolupráci!

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Ahoj,

tak jsem to pichnul na VAG, nasel jsem tu kolonku s pozici pedalu. A zjistil jsem, ze tam je 0, jak ma byt - sice tam obcas skoci treba 1 nebo tak, ale tohle udavane stalceni pedalu neodpovida tem cca 1200 otackam. Ted uz to dela jen obcas, tak nevim.

Vloženo

1% by tam skákat nemělo. taky je docela možné, že těch 1200otáček bude nouzová hodnota při výpadku plynu (když nedává info nebo zmatené info o poloze, řj nastaví cca. 1200ot. na dojetí). takže nejlépe kouknout na vagu na polohu plynu v době, kdy to zrovna bude samo běžet při těch 1200ot. i když zase by se to mělo projevit v chybách.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Ja mám motor BNM 1,4 TDI,51 kw rok výroby 2006 model 2007 ja mám taký istý problém ako tu píšete.Na 1200 otáčok mi to vybehne len pri teplom motore zohriatom na 90 stup.Auto keď odstavým má 850 ot.

naštartujem vybehne na 1200 ot.musím pridať plyn a potom klesne na 850 ot.niekedy musím pridať viac krát aby to kleslo na 850 ot.Ako ste to páni tento problém poriešili.

ďakujem za odpoveď.

EMO

Vloženo

Ahoj zatim jsem na nic neprisel. Nekdy to dela nekdy ne. Ale minule jsem zkusil ne ten plyn pridat, ale ohnout se tam a rukou ho pozvednout zpatky a otacky klesly. Tak mam podezreni na vadny plynovy pedal. Schvalne az ti to udela tak to taky vyzkousej a dej vedet. Honza

Vloženo

Ahoj tak dneska zas. Uz to zlobilo o ceste domu a kdyz sem prijel do garaze a vypnul to a po minute nastartoval tak to slo zase na tech 1200. Zkousel jsem to nekolikrat za sebou a nekdy udelalo nekdy ne, ale spis ano. Nekdy to spadlo samo, ale vetsinou ne a stacilo dat nohu pod pedal a zatlacit na nej smerem nahoru, tak nevim jestli to muze mit na to vliv. Divny mi vsak je, ze to dela jen pri teplem motoru to by prece nemelo s pedalem nic spolecneho podle me. Uz jsem fakt bezradny. Diagnostika zadnou chybu nepise. Teda neni nikde zadna zapsana v pameti zavad.

Vloženo (editace)

mám dojem, že pedál drží na 3 šroubech (2 nahoře, 1 dole) a zhora je konektor. nejsem si ale jist, jestli není potřeba odmontovat i spodek z přístrojovky.

jinak ještě ve vagu můžeš kouknout do skupiny 002 do pole 3, kde je "spínač" volnoběhu. při puštěném pedálu plynu tam musí být na druhém místě 1 (x1x), když je pedál sešlápnutý, bude (resp. má být) na druhém místě 0 (x0x) a v poli 3 budou procenta sešlápnutí (0% volnoběh, 100% plnej kotel).

Editováno: , autor: boobika
Vloženo

Ve čtvrtek mám volno tak ho zkusím vyndat a prostříknout kontaktolem popř. namazat. VAG bohužel nemám. Jen u známého a vždy když to děla a jedu tam tak to přestane. Co ty myslíš? Na co to tipuješ?

Vloženo (editace)

tipuji, že něco nefunguje tak, jak by mělo :palec2:

když ti pomůže přizvednout plynový pedál, který je elektronický, tak mne napadá problém v samotném pedálu.

Editováno: , autor: boobika

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...