mira Vloženo 29. Březen 2006 Autor Sdílet Vloženo 29. Březen 2006 Já bych radši než 2,0TSFI bral tohle...ta spotřeba nebude tak humpolácká a hlavně je dobry poviný růčo...měl jsem možnost jezdit v A4 TSFI a nic moc to nejede...audina je docela těžká...má to svoje pro a proti... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
heckeer Vloženo 29. Březen 2006 Sdílet Vloženo 29. Březen 2006 Já taky bych bral radši tohle, na tu pojistku je to slušnej výkon.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 29. Březen 2006 Sdílet Vloženo 29. Březen 2006 Stejne vam to bude k prdu, az bude pojistka podle vykonu, tak budete brecet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira Vloženo 29. Březen 2006 Autor Sdílet Vloženo 29. Březen 2006 Budééééém ale snad to nebude hned....to pak budu rád že mám 64poníkůůůůůůůůů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 29. Březen 2006 Sdílet Vloženo 29. Březen 2006 podla vykonu poistka tak tam davam motor s trabanta alebo este lepsie s pioniera babetacky by to uz asi nepotiahol Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jura.mc Vloženo 29. Březen 2006 Sdílet Vloženo 29. Březen 2006 Taky jsme o tom četl a výkon 170 PS z motoru 1.4 s výhody kompresoru a turba.. hmmm, kdo by si nedal říct? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
heckeer Vloženo 30. Březen 2006 Sdílet Vloženo 30. Březen 2006 Pojistka podle výkonu jen tak nebude... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majbo Vloženo 26. Duben 2011 Sdílet Vloženo 26. Duben 2011 tak jsem měl možnost se proletět novou fábkou RS. S kolegou jsme si dali Podbabu, Suchdol , za Prahu a zpátky do Roztok. Jeli jsme s krátkou v základní výbavě a už zaplaťpánbůh na letňákách. Fábka najeto 1660km, voda zahřátá na 90, olej na 80. První co mě dostalo, jsou strašlivý rány od obou náprav do karoserie, potažmo do interieru. Jízda před díry, koleje a výtluky je s tímto kotětem fakt příšerná. V zatáčkách ale nic nevrže a sedí se jak v motokáře. Jízda od začátku zejména na rovince na Roztoky do maximálek. V režimu Drive to ještě jde, ale ve Sportu to je šílenost na entou. Ve Sportu fábka úmyslně drží kvalty pod vysokýma otáčkama, takže není problém jet na jedničku 50 km/h, a vůbec jí nenapadne nařadit vejš. Během 10ti sekund to tam nakope všech 7 kvaltů a jsou to doslova rány do zad. Sprint do stovky spotřeba 49,9. Vůbec nemůžu uvěřit tomu, že ten motor vydrží víc než 100tis. Jinak řazení pádlama i cvakačkou naprostá pohoda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ja On Vloženo 26. Duben 2011 Sdílet Vloženo 26. Duben 2011 myslím že v priemere ten motor vydrží o dosť viac ako 1.2TSI .. a dúfam že ju objednám do konca budúceho mesiaca ( ak sa nič nepototo ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majbo Vloženo 26. Duben 2011 Sdílet Vloženo 26. Duben 2011 nechci ti to kazit, ale tohle auto si objedná buď naprostej fanda Fabie , nebo mladej blázen, co se chce lišit. Strašně to přeplatíš a výsledek ? Po čase tě přestane bavit jezdit v levým se zapnutým blinkrem. Občas vysvítíš nebo vytroubíš v levým audinu nebo superba, ale to je všecho. Oni tě stejně za chvíli dohoní. Na světlech jim zase ujedeš a oni tě zase dohoní když budou chtít. A tak to půjde pořád dál. Na frajery s Imprezama nebo emkama to radši nezkoušej a dělej, že jsi ízy. Jinak je totiž budeš mít na kufru přilepený furt. Ty jsou totiž na český rádoby sportovní auta háklivý jak čerti a vychutnaj si tě kdekoliv a neujedeš jim. Za ty prachy si ani neposlechneš radio. Repráky jsou stejný trumpety jako v posledním roomstru. A swing ? Bez kvalitního ekvalizeru jen duní. Na T srazu přemejšlej, s kým si dáš sprinty. Je trapný, když tě pak o parník udělá čiplej Ital. Nakonec tě přestane bavit to krmit a začneš jezdit normálně. Jestli ti můžu poradit, nekupuj předváděčku. Po šesti měsících se preventivně vymění turbo a zákazníkovi se to prodá s tím, že s tim jezdili jen prodavači a nikdy né zákazníci ))) . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ja On Vloženo 26. Duben 2011 Sdílet Vloženo 26. Duben 2011 (editace) mám skoro 50 a aj keď som mal v živote viac škodoviek, tak sa nepovažujem za nejakého zvlášť fandu Škoda/Fabia mám nabehané toľko km bez nehody pri ktorom by si asi dal klobúk dolu teda tvoja "diagnóza" kto si to kupuje je out. Jednoducho chcem malé auto, ale dostatočne živé aby sa dokázalo slušne zobrať aj so štvorčlennou posádkou v tiahlom stúpaní a aby predbiehanie kamiona na okreske v 80 km/hod nebolo ruskou ruletou ... Chcem aby to malo DSG ( nechcem hydrodynamický menič, teda klasickú automatiku ), chcem aby to jazdilo pri normálnej jazde pri splynutí s premávkou a pravidlami za za toľko ako normálne auto, ale zároveň kašlem na to koľko žere pri plnom kotli, ak chcem, či potrebujem plný kotol. Chcem aby mi do kufra vožiel všetok bordel ak idem grilovať do prírody ( rozložený gril + kopec všetkého okolo toho ) a chcem aby to bolo nenápadné na parkovisku. A nemám chuť pri tom vykrvácať finančne ( ja som nemal auto nikdy ako leštenku, ale ako spotrebku ), teda hranica 20k€ je limitná za nové auto. A určite nechcem uprdené sedadlá po nejakom Frickovi ( 2, 3, 4 ročnú jazdenku ) Vieš mi poradiť niečo lepšie ako Fabka RS kombi? Sem s tým. Kupujem ( teda plánujem ) funglovku z výroby a predajca dostáva podmienku že na tom aute sa nikto nevozí. Ani nadržaný mladý mechanik. A nakoľko ma predajca pozná tak viem že sa na to môžem spoľahnúť. Inak tu: píšem o tom že sa neviem rozhodnúť. Ten Leon mi vyhovuje že nie je veľký ( má veľkosť ktorú ešte akceptujem ), je v cene do 20k€, má super motor ( 1.8TSI ), problém je že má pomerne malý kufor a je dosť nápadný - Leon je postavený na platforme Altea/AlteaXL. Nakoľko tá je univerzálna aj pre verziu 4x4, poznať to že v ňom chýba dolných 150 litrov, nakoľko ho má ako hatchback s krátkym zadným previsom nad nápravou... A nenúkaj mi Š.Oktávku, tá stojí v detto výbave s detto motorom o 8k€ viac ako Leon - má síce veľký kufor, ale nie som blbec aby som to tak preplatil .... Rozhodnutý som 70:30 pre Fabiu. Iste zaváži aj to že jednu ( z prvých ) už vlastním ( už ju jazdí syn ) viac ako 11 rokov a viac-menej som spokojný. Editováno: 26. Duben 2011, autor: Ja On Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majbo Vloženo 27. Duben 2011 Sdílet Vloženo 27. Duben 2011 OK. Myslel jsem, že jsi další 20ti letej maník, co dostal od rodičů za příjímačky na vejšku půl mega na auto. Pokud je to tak, jak ty říkáš, chtěl bych od tebe jednou to olítaný ereso koupit. Mně je 41, noty mám od 15ti let, dosud bez nehody. Jelikož mám k tomu blízko, tak co se týče škodovky, tak jezdil jsem snad se vším, co seriově vyrobili. No nic, myslím, že pokud jsi finančně připraven, tak dlouhá Fábka je dobrá volba pro tebe. ( v ČR cca 515.000,-KČ + prodloužená záruka + construct + loketka + polep střechy + zadní lapače + alarm + Columbus + gumový koberce + sada zimních kol ......) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sob126 Vloženo 22. Květen 2011 Sdílet Vloženo 22. Květen 2011 Zdarec, má někdo zkušenosti s přehazováním motoru? pasuje motor z fabie II. do fabie I. bez vězších problémů? nebo to de těžce? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Manek88 Vloženo 23. Květen 2011 Sdílet Vloženo 23. Květen 2011 No hlavne s tim nesmis jezdit po verejnych komunikacich :-) Je to od nejakeho roku nelegalni. Resila se tu i prestavba na 1.8T, ale dneska uz je to problem prihlasit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 27. Květen 2011 Sdílet Vloženo 27. Květen 2011 na grilovačku do přírody eresovou fábií? Je mi taky skoro padesát..... ale jinak souhlas. Ujet v nebezpečí - ženě jsme koupili už třetí eresu (1x Fabia, ale ta původní s dieselem, 1x tfsi BWA a teď poslední s novým motorem) právě a jen z toho důvodu aby mohla v případě nebezpečí ujet :-). Spotřebu taky neřeším, ale chlastá to fest. Teď mám měsíc 1,4 tsi ve firemní octě (samozřejmě motor v eresové fabce je jiný) ale i jen s tím turbem to papá fest. Ale furt lepší než řešit bůhvíco s naftou-kor když vidím kolem sebe jen žlutá pole (kam to asi míchají, do bezínu asi ne...) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stejski Vloženo 10. Červen 2011 Sdílet Vloženo 10. Červen 2011 bud si jistej, ze to michaj i do benzinu. (oni totiz musi-diky EU) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miromen Vloženo 11. Červen 2011 Sdílet Vloženo 11. Červen 2011 myslím že v priemere ten motor vydrží o dosť viac ako 1.2TSI .. a dúfam že ju objednám do konca budúceho mesiaca ( ak sa nič nepototo ) No jestli tento motor vydrži vic než 1.2TSI bych si netroufal tvrdit. Jelikož jsem majitelem Golfu tak chodim na Německe stranky kde je obrovska spousta majitelu a mužu ti řict že nejvice zavad a problemu řeši majitele pravě u motoru 1.4TFSI. Takže i kdyby vydržel celkově vic tak spolehlivosti se zrovna nejevi v nejlepšim světle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david3658 Vloženo 12. Červen 2011 Sdílet Vloženo 12. Červen 2011 no moj budúci motor bude dúfam 1,4tsi a či je spolahlivejši než 1,2 tsi je každemu jasne. Kým nebudú vychytané muchy na 1.2, tak zatiaľ určite JE! Miromen sa snaží hladať niečo zlé na 1,4tsi a tým obhajovať kupu svojej 1.2tsi. Nič v zlom. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miromen Vloženo 13. Červen 2011 Sdílet Vloženo 13. Červen 2011 Kup si co chceš ja nikomu nic nevymlouvam. Jen jsem napsal a upozornil jaka je situace tam kde je větši počet 1.4TFSI než u nas v cele ČR. Jinak muchy se mažna vychytavaji zde jinde je stav scela normalni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
agentx Vloženo 3. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2011 cus lidi,tak fabku mam uz asi 3 mesicu a spokojenost,trosku resim kde tankovat ,protoze tam samo chci lejt ba98 ale to co o tom ctu mi jde hlava kolem,myslim o tom ze kdyz se 98 neprodava ztraci oktanove cislo apod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majbo Vloženo 3. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2011 cus lidi,tak fabku mam uz asi 3 mesicu a spokojenost,trosku resim kde tankovat ,protoze tam samo chci lejt ba98 ale to co o tom ctu mi jde hlava kolem,myslim o tom ze kdyz se 98 neprodava ztraci oktanove cislo apod. no, myslím, že bys měl udělat to, že porovnáš, jestli s tímhle autem vůbec poznáš rozdíl mezi 95 a 98. Podle mě poznáš maximálně rozdíl mezi špatným a kvalitním benzinem. Čti článek Jandy na Cimbu. Vyjeď plnou bandu 95, natankuj plnou bandu 98 - vše u jedný pumpy a uvidíš. Pokud budeš mít štěstí, majitel pumpy ti řekne, jakou výtoč má 98. Například na Shellu na Bohdalci letos věc došla tak daleko, že týden VPR 100 stál o pár halířů víc než VPR 95. Museli ho prostě vytočit, protože aditivum mizelo. Jen dotaz mimo hru: koupil jsi nováka nebo předváděčku?? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
agentx Vloženo 7. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2011 no, myslím, že bys měl udělat to, že porovnáš, jestli s tímhle autem vůbec poznáš rozdíl mezi 95 a 98. Podle mě poznáš maximálně rozdíl mezi špatným a kvalitním benzinem. Čti článek Jandy na Cimbu. Vyjeď plnou bandu 95, natankuj plnou bandu 98 - vše u jedný pumpy a uvidíš. Pokud budeš mít štěstí, majitel pumpy ti řekne, jakou výtoč má 98. Například na Shellu na Bohdalci letos věc došla tak daleko, že týden VPR 100 stál o pár halířů víc než VPR 95. Museli ho prostě vytočit, protože aditivum mizelo. Jen dotaz mimo hru: koupil jsi nováka nebo předváděčku?? ahoj koupil jsem predvadecku 8100 najeto ,k tomu palivu,mas pavdu a tak to i delam,snazim se ted brat u ruznych pump brat 98,uvidime,diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boby77 Vloženo 7. Září 2011 Sdílet Vloženo 7. Září 2011 (editace) A Editováno: 17. leden 2014, autor: Boby77 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slavomil Nosko Vloženo 30. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2011 Ja taktiez jazdim uz nieco cez rok Fabiu II RS combi. Je to super auto. Zatial maximalna spokojnost. Spotreba je velmi zavisla od stylu jazdy (5,2 - ??), vykon je postacujuci na normalnu a bezpecnu jazdu aj pri objehani.Predlzena zaruka na 4 roky je super vec, takze ziadne starosti ohladne motora nemam. Najazdene mam zatial 40 000 km na nej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 6. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2011 Asi by to s tým pasovaním bol problém, lebo by si ten 1,4 TSI musel prehadzovať aj s prevodovkou DSG. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.