Papek Vloženo 11. Květen 2011 Sdílet Vloženo 11. Květen 2011 Zdravim, problem s feliciou 1.3 po facelifte.nastartuje a ak sa zohreje tak zacne zdochynat a ked zdochne motor tak uz nenaskoci ani len starter nepretoci a oklo toho prestane ist radio smerovkyyň obcas vypadnu a tak.baterka je nova kontakty skontrolovane mechanik vymenil aj poistkovu skrinku ale moc sa do elektriky nevyzna.tak hladam nejaky bod kde zacat.dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 12. Květen 2011 Sdílet Vloženo 12. Květen 2011 nová baterka ještě neznamená dobrá ... prověřit dobíjení, napětí na baterii před zahřátím a po zahřátí ... možná i Ekkar něco určitě přihodí do placu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 12. Květen 2011 Sdílet Vloženo 12. Květen 2011 Tam toho bude určitě víc - začal bych startérem, změřit startovací proud (klešťákem - dílna), zkontrolovat jestli se volně točí (ložiska) a jestli nemá zkrat (černé vinutí). jestli dobře spíná startérový spínač (v tělese startéru - ne klíček). Samozřejmě prověřit VAGem, jestli se správně "ozývá" čidlo teploty motoru a další věci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 12. Květen 2011 Sdílet Vloženo 12. Květen 2011 souhlas se vším až na čidlo ... páč to by nemělo vliv na to že se ani startér neotočí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 12. Květen 2011 Sdílet Vloženo 12. Květen 2011 Na protočení motoru startérem čidlo vliv nemá, ale na udržení se v chodu po ohřátí jo. Uvažuju v širších souvislostech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Papek Vloženo 13. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 13. Květen 2011 dakujem za odpovede , prehodil sa alternator a bezi to tak uvidim co to povie ked sa to pozohrieva zasa ci to pojde ak nie tak dam vediet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 13. Květen 2011 Sdílet Vloženo 13. Květen 2011 No, nevím nevím, jestli by tohle způsoboval altík... Jedině že by nebyly dostatečně popsány všecky "vstupní" okolnosti - například že před tím studeným startem se musela autu dát plně nabitá baterka, zatímco po tom cca 1/4 až 1/2 hodinovém běhu byla úplně vydojená - to by odpovídalo proraženým diodám v původním altíku, ale o té baterii víceméně nepadlo ani slovo až na to že je "nová" a že po ohřátí klekly blinkry a rádio. Nic o změřených hodnotách napětí na baterce v klidu, za chodu a podobně... Holt když se v dotazu dovíme jen desetinu všech tazateli dostupných informací, naše křišťálový koule mají velký zkreslení i když jim nabíjíme baterky sebelíp. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.