Přejít na obsah

Anketa poruchovosti TSI - závady, poruchy motoru


hurfo

Prosim ludi ktory TSI nevlastnia aby sa hlasovania nezucastnili.  

787 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

U mě i v teplotách pod nulou mívám po zahřátí (vyjímečně i za studena) 650 ot. což mi přijde málo ale naštěští z větší části se drží kolem těch 800. Jinak trošku matsnoty kolem vedení vzduchu jsem měl taky přesně jak píše Tibi62 ale bylo to jen malinko a po výměně rozvodů...od té doby jsem to jen otřel hadrem a nic. Jakmile bude trochu teplo tak oddělám filtr a hadici a kouknu jak to vypadá zevnitř.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem chvíli pozorovcal volnoběh a je to takhle:

ráno v těhlech teplotách 1000ot/min, po chvilce spadne na nějakých 810 ot, po úplném zahřátí cca 600-650 ot.....stávalo se však, že i po zahřátí byly otáčky kolem 900 a stačilo přišlápnout lehce plyn a otáčky spadly na těch 600-650.

Editováno: , autor: Dandisan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

k tým otáčkam aj mne otáčky kolíšu hlavne od závislosti vonkajšej teploty ked je pod 0 tak mám skoro vždy 950 otáčok ako náhle sa oteplí tak to ide dole občas mu drbne a aj ked je teplejšie otáčky sú zvýšene nejak to už neriešim zvykol som si :D

otázočka :

- mal tu niekto postreh že mu pri - teplotách klesol výkon auta resp.ťah auta ?

lebo keď došli tie mrazy tak ja som to dosť pocítil ked sa oteplilo auto ide O.K rep. tak ako šlo možno aj lepšie alebo len moj dojem ? :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

možno mám nový SW pri cca 25 000km mi menili rozvody a nahrávali nový SW

k tým otáčkam aj mne otáčky kolíšu hlavne od závislosti vonkajšej teploty ked je pod 0 tak mám skoro vždy 950 otáčok ako náhle sa oteplí tak to ide dole občas mu drbne a aj ked je teplejšie otáčky sú zvýšene nejak to už neriešim zvykol som si :D

otázočka :

- mal tu niekto postreh že mu pri - teplotách klesol výkon auta resp.ťah auta ?

lebo keď došli tie mrazy tak ja som to dosť pocítil ked sa oteplilo auto ide O.K rep. tak ako šlo možno aj lepšie alebo len moj dojem ? :D

Skor by som povedal ze to bude kvalitou paliva:] :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

on ten motor neblbne, to je suplování sytiče a asi má omezenou dávku volnoběhu a proto to v mrazech visí na cca 850ti. V přechodových teplotách okolo 10- 20ti stupňů bzučí na 1100 a potom sleze na 650. Toto je bez klimy,ne při jízdě(pohybu) bez zařazené rychlosti a ne ve velkých mrazech, tam zůstává na těch 850ti.

Krom dvojího volnoběhu to sytičování dělaly už poslední fanouši(BMM).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyčisti si a dotáhni spoje na vršku baterky, máš velký úbytky napětí na rozvodu při zapnutí čerpadla serva. To samý na kostru a u samotnýho serva - hlavní přívod a kostra. Až potom hledej nějakou další závadu.

:kol-47: presne tak, nutná kontrola silových poistiek na baterke (uchytávajú sa na skrutky).

Dnes nová baterka, já jim to říkal ať ji změří silovým proudem,není-li třeba v kélu článek a ejhle. Volali mi v po a út(nemohl jsem brát telefon a nazpátek ústředna a nevěděli kdo to volal) a včera jsem tam jel co chtěli a hned mne psal ne výměnu baterky. Snad už stačilo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím ve spolek. Mám dotaz, litujete někdo toho že jste si pořídili auto s motorem TSI?? Já o něm vážně uvažoval a byl jsem téměř stoprocentně rozhodnut, ale po různých diskuzích a hovoru s kámošem kterýmu umřelo turbo a rozvody, mě to tak nějak přešlo. :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

........že sou problemky se dozvídám pouze z fora

No to se nediv ŠA MB jen tak lehce něco veřejně nepřizná a v servise Ti budou tvrdit,že je to porvé co někdo s takovým problémem přijel.(nemyslím tím jen rozvody u 1,2TSI)

Znám to z vlastní zkušenosti s jinou závadou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Me fabia docela zklamala,problemu je docela dost,nejdrive prestal jit tempomat,vrceni na volnobeh,to neopravili do ted,kabina cela vrzala,tesneni u dveri potreli nejakzm tukem,pak vymema rozvodu,prehrati ridici jednotky,protoze na volnobeh to nekdy jako kdyby to chtelo zhasnout,tim se pekne snizil ten nastup turba okolo 1800 otacek,nez u puvodni verze,takze ted mimo petky a dvojky,jak kdyby to turbo vubec nemelo,na sedacce ridice pri zapnutem vyhrivani se neda sedet,pekne to pali, ted vrzou pate dvere,narazi od kol hlave ne zadku,kazej hrbolek,to je rana.

Priste uz fabii ne,nektere chyby nema skodovka vychytany a pousti to do provozu a miMa jsme jejich testovaci jezdci.Mam najeto 29000,1.2 tsi fabia combi elegance

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tým turbo-efektom to trošku štve aj mňa. Motor síce ťahá, ale je to už len také vlažné bez toho príjemného nástupu energie ako na začiatku pred prehratím softu.. Na druhej strane sa mi ale zdá, že šla dole spotreba. Tak neviem, či je to iba softom alebo už aj tým, že po 15.000 km by mohol byť motor "zabehnutejší"..

Možno niekomu ešte neprehrávali softvér a má nabehaných už viac kilometrov, tak by sa mohol vyjadriť, či pocítil nejakú zmenu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...