Přejít na obsah

Anketa poruchovosti TSI - závady, poruchy motoru


hurfo

Prosim ludi ktory TSI nevlastnia aby sa hlasovania nezucastnili.  

787 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

Pokud jsi četl tak jsem tam nebyl a co s tím udělají jednoduše neřeknu- stejně jako ty jsi tajemný jak hrad v Karpatech s polepením auta, například a zároveň narozdíl od Tebe nic nevyzdvihuju,resp nemám potřebu neustále být chytrým jak vřed.O tom jak je to kvalitní je jiná debata, znám nějaká ta TSIna a jezdí bez potíží. A jsou další která jsou na tom jako já a i hůř. O potížích a komentářích jsem se napsal dost a kdyby jsi byl takový mazák tak otevřeš vlákna kde jsem psal nemálo kritiky na toto stvoření co má zkratku TSI. Hold se někdy najdou šlápance vedle a míru chtíče odpovědnosti k průserům je věc druhá. Není nic lepšího než koupit tu hromadu šrotu jinde.Já to teď neřeším,alespoň mám auto ještě dva roky v záruce a tak mne to i díky náhradnímu autu nestojí vůbec nic kromě trápení s ježděním na reklamace.

A neboj, s 1,4/63kW jsme si ve firmě taky užili. Při stylu používání jako já žrala i trávu kolem cesty a řvalo to v porovnání s tímto jako pichlý vepř.Věčně buď na pumpě nebo v servisu. Takže pro mne nic nového.A jak bylo v jednom filmu- jen se z toho auta neposerte.Chapišto!? A ty červené blbečky si nech opravdu pro kanára.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pod 8,5 to nejde....

.... 8.5l je neskutečně hodně . Budeš to reklamovat ?

Už jsem tam byl a postup nesmím vykecat.

Pokud jsi četl tak jsem tam nebyl a co s tím udělají jednoduše neřeknu- stejně jako ty jsi tajemný jak hrad v Karpatech s polepením auta...

Jednou jsi tam byl, podruhý nebyl - je vidět, že si skutečně nevidíš do huby a plácáš co se ti zrovna hodí do krámu. Vyzrazovat postup nemusíš - byla by to informace i pro ostatní, jak by mohli vůči servisům postupovat, ale když chceš dělat dál Zagorku... O polepu svého auta nemluvím proto, že to je MOJE INDIVIDUÁLNÍ ŘEŠENÍ, KTERÝ CHCI ZVEŘEJNIT AŽ PO JEHO REALIZACI - ber to jako snahu o ochranu vlastního grafickýho návrhu... Taky je to o tom, že nevím jak se na to bude tvářit použitý materiál - nemám to vyzkoušeno a všecko se bude odvíjet až od použité fólie.

Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A to někdy servis dělá vše na počkání? Já napsal že jsem tam byl a že postup nesmím vykecat. To logicky znamená že s tím nic nedělali. Musí ho ještě ověřit. Prostě děláš bouři ve lčice vody a v podstatě řešíš věci na "jiném" vlákně a neustále plkáš řeči podobné majitelům Trabantů o nejlepším a nejspolehlivějším autě, ale to že se v tom věčně bezduše vrtali a smrděli jak prasata už neřekne nikdo z nich.Prostě se neustále nemodli k tomu co máš doma, je to jen hromada šrotu a já akorát chytl krapátko nepodarka.

V době kdy jsem ho bral ani nic jiného krom dehtu nebylo. Tak už do toho neryj. Znám jednoho zarputilého Hondaře a zní to stejně směšně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi takhle : Prudič potřebuje na pruzení munici (tedy příspěvky které mu odporují),nejlepší je tedy na takové výpady neodpovídat. I když je to někdy věru těžké ,nechat se urážet bez odezvy.Hulváti jsou asi na každém fóru,je to holt o tom jací lidé mezi námi žijí.

Omlouvám se za OT..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...že jsem auto ráno vyzvednul v servise po druhé reklamaci úniku oleje po výměně rozvodů. Tentokrát údajně přetěsnili vanu motoru. Ještě že to auto není moje. :feve:

Tak pro velký "úspěch" je Fabia opět v servisu - zase únik oleje. Tentokrát je to třetí "pokus" o opravu. To jsem zvědav,co to po přetěsnění simerinku kliky a poté vany motoru bude tentokrát. Vydrží to pár set kilometrů a zase kape.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to mi připomnělo že z mého TSI taky furt někde něco chcalo :) to je fakt síla co si člověk musí vystát

Ťuk ťuk nic. Jen znovu na soft a o(ú)pravu na motoru ohledně té slavné tyčky. Podložka tam je ta 1 mm a chrastí furt, mrška jedna lomozící.Už na tom dumají co s tím provedou. Mají ještě zavolat na termín vyléčení. To rampluje až se bojím že z toho něco upadne. Nebýt tohoto tak paráda. A zvláštní že jak jsem rozvodům začal dělat v servisu bububu tak mlácení nechaly.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pro velký "úspěch" je Fabia opět v servisu - zase únik oleje. Tentokrát je to třetí "pokus" o opravu. To jsem zvědav,co to po přetěsnění simerinku kliky a poté vany motoru bude tentokrát. Vydrží to pár set kilometrů a zase kape.

no tak jestli je to potřetí, tak jim auto vrať, pokud je v záruce

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jako bys nevěděl, že Škodivka má výjimku ze zákona - udělenou sebou samotnou. Požadavek na odstoupení od kupní smlouvy neuznávají ani po čtvrtém objevení se té samé závady, protože poukážou na to, že "závada nebrání výrobek používat" - přestože se de facto podle zákona kterému schválení tohoto produktu k provozu podléhá, například s autem ze kterého unikají provozní kapaliny NESMÍ NA SILNICI = NELZE HO POUŽÍVAT. Navíc ten únik byl poprvé kolem Gufera kliky, podruhé opravovali těsnění vany = nejde o totožnou závadu. A ani pokud by se prokázalo, že šlo o únik z jiného a stále stejného místa, oni to jednoduše neuznají... Jedinej o kom vím, že se mu to odstoupení od koupě povedlo, je KoNG - - a to ještě na základě (podle požadavku ŠA) nezveřejnitelné dohody o mimosoudním vyrovnání.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no tak jestli je to potřetí, tak jim auto vrať, pokud je v záruce

Jak píše Ekkar - pokaždé to teklo někde jinde. To ovšem tvrdí servis. Já se pod auto nesoukal. Navíc je to auto služební,takže případné vrácení by šlo mimo mě. :kol-31: A u nás ve firmě to nikdo řešit nebude - a záruka myslím teď někdy stejně skončila. :kol-32: No dnes ráno jsem si tam pro něj byl - a světe div se - nic nenašli. Vzali mě na dílnu,kde bylo auto na heveru,aby mě to ukázali zespodu. Je pravda,že přímo úkap oleje tam nikde nebyl vidět,ale vana byla celá taková zamaštěná - prý je to od minula. Tak jestli tam jen nestekl olej po přetěsnění vany motoru,ale i to je jejich bordel,mají to sakra očistit,ne? Protože v sobotu ráno byla loužička o průměru cca 4-5 cm pod autem a v pondělí ráno to samé. Jen mi je divné,že to bylo přece jenom víc jak týden po té poslední opravě netěsnosti. Tak nevím. Nicméně jsem je to tedy nechal utřít hadrem a domluvil se na dalším postupu - když ráno najdu loužičku pod autem,oni naklušou přímo k autu a podívají se na to (mají to přes ulici).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud je auto v záruce a stejná závada nebyla dvakrát opravena a vyskytuje se potřetí, tak máš právo na odstoupení od smlouvy, ať si škodovka (resp. servis) říká co chce,

stačí právník a pár oficiálních úkonů, mimochodem osobní zkušenost, kdy si VW vzal zpět Touarega před koncem záruky s najetými necelými 60.000 km, taky neustále problémy s únikem oleje ....

a jak je ten svět malej, taky se auto se objevila na Octavia clubu, v sekci "Ostatní značky" a podsekci "VW ....", téma Neználkův tuareg .....

tak mi tady nevykládej, že to nejde .... :-))))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No a to prý Rencky jsou olejničky a zrovinka jsem byl dneska vyměňovat ještě origo(!!!) výfuk na přítelčiným Cliu/1998/ 150tis. km a motor suchoučký a převodovka taky.

Kdyby nebyli zdechlí alespoň utřít tu vanu. Hold jsou to výměnkáři, někteří.To mi připomělo storry ze servisu s favoritem, kde při servisní prohlídce vč. seřízení vůle ventilů to seřízení bylo na faktuře, ale mi to nedalo to nezkontrolovat. Ty hovada(o), když už to nechtěl dělat tak měl alespoň utřít matky na víku hlavy aby jakoby. Jenže ani to ho nenapadlo. Tak jsem šel za technikem co to má znamenat a on že "mechanik uznal poslechem že to není nutné".Aha, za poslech 250?. To jsem vypěnil a tu fakturu jsem roztrhal a trval na stornu jako výstrahu před změnou servisu. Jezdilo tam od nás nemálo aut.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak právě tohle řeším s Golfem 1.2 TSI, problémy následující, po čtvrté opět řešíme vrzání těsnění dveří, rozvodový řetěz měněn ve 13.000 km, teď se opět ozývají stejné zvuky, zatím sporadicky /aktuálně najeto 22.000 km/. Poslední závada je ta, že začalo klepání z přední nápravy /tipl jsem stabilizátory/ a hle po kontrole v servisu opravdu stabilizátor v prdeli. Občas se ozve takové jakoby prasknutí z přední nápravy, tak se pomalu děsím co to bude, auto staré 1 rok a 5 měsíců, kupováno nové. A teď co s tím?

Přitom se k autu chovám celkem šetrně, takovou kvalitu výrobku VW jsem teda nečekal, být to závady u nějaké ojetiny, pochopím, ale tohle.

Editováno: , autor: Dr. Zoidberg
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

... Nicméně jsem je to tedy nechal utřít hadrem a domluvil se na dalším postupu - když ráno najdu loužičku pod autem,oni naklušou přímo k autu a podívají se na to (mají to přes ulici).

Story má pokračování - ráno opět loužička pod autem. Tak se na to přišel podívat mechanik a vypadá to předběžně,že to netěsní někde na spoji motor-převodovka. :kol-32: Tak to bylo už třetí místo. Docela výkon na 42 000 km. To nedělala Felda ani po čtvrt milionu. :kol-34:

Editováno: , autor: Pawouk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych to asi také tak viděl - prostě jeden nepodařený motor. A to pomíjím dřívější mastnotu kolem ventilového víka,škrtící klapky,horního krytu rozvodů... a to po pár najetých km. Kolegové budou mít na Fabii TSI 30 000 km a tam je kromě výměny rozvodů všechno OK,ani kapka mastnoty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...