Přejít na obsah

Anketa poruchovosti TSI - závady, poruchy motoru


hurfo

Prosim ludi ktory TSI nevlastnia aby sa hlasovania nezucastnili.  

787 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

každopádně těm co budou odstupovat od kupní smlouvy přeji pevné nervy z vlastní zkušenosti jsem si to užíval až až tak vím co to všechno obnáší :( Ale jde to takže se toho člověk nesmí bát hlavně je třeba dobrého právníka!!! Mít o všech opravách písemný záznam, případně další písemnou evidenci plus fotodokumentaci ideálně s datumovkou ;) všech reklamovaných závad (pokud lze nafotit). A hlavně pokud bude někdo tvrdit že závady nebrání provozu vozidla nebo ho nijak neomezují což je univerzální odpověď ŠA tak na to se jim vy..rte je to totální cipovina mimo všechny zákony ČR

Editováno: , autor: KoNG
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak som sa stal majiteľom novej rozvodovej retaze + bizuteria + výmena oleja + filter, vsetko na náklady SA. Oprava za den, zhananie retaze 2 (dva) tyzdne od identifikovania chyby. Pri tejto prilezitosti sprave 24W6 (podlozka + SW).

Auto zapisane 2011/04, nabeh 19000km. Retaz sa zacala ozyvat pri cca 11000km, sporadicky, teraz pri starte v urcitej teplote motor/okolie 70/20 °C stale.

Odteraz startuje bez radia s nastrazenymi usami a kazdy podzrivy zvuk sa mi nebude pacit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Žiadne piestne krúžky netesnia dokonale, málinko prepúšťajú a tak sa stlačené plyny z expanzie a a z kompresie dostávajú pod piest do kľukovej skrine. Odtaďial by sa mali cez odlučovač oleja dostať von. U 1,2tsi odchádzajú z veka hlavy valcov cez spätný ventil do sania pred kompresor. Ak ventil, hadička, odlučovač oleja atď je upchatý, tak sa v motore vytvára tlak a tesnenia, guferá ktoré nie sú na to stavané začnú prepúšťať. Odvetrávanie 1,2ky je pekne popísane v pdf servisnej príručke, ktorá koluje na nete str.23 a 24.

Či to má aj iné prejavy? no až na ten unikajúci olej cez zničené tesnenia a guferá ma nič nenapadá, prípadne sa to može prejaviť ak sa ten olej dostane tam, kde by nemal, napr. do spojky, na klinový remeň atď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam pul roku starou octavii 1.2 TSI. Přikladam svoje zažitky s motorem :-)

1. Problem: Nestabilni chod motoru při studenim startu v servisu mi přehrali SW a dali kroužek pod turbo.

2. Při 19499KM Prvni servisni prohlidka VŠE OK až na to že Olej už nebyl žadnej zazrak 30tkm by nezvladnul takže budu chodit po 15tkm.

3. Řetěz zasilal jsem do servisu video co mi to po ranu dela za rachot. A okamžitě objednaly celou opravnou sadu a přišty středu jdu na vymenu Rozvodoveho řetezu.

Jinak jsem s motorem velice spokojen spotřeba kolem 5,4-6,1l. Dalnice při 210Km/h až 9-10l :-)

Přikladam video ktery jsem zasilal do servisu:

post-75489-0-04789900-1337288175_thumb.j

Editováno: , autor: legomaniak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta nekultura chodu je známá,ale stačí po startu ho nechat 3-5 vteřin protestovat a pak ho protočit na cca 2000 otáček po dobu zase 3-5 vteřin a je po třepání.

A tu maximálku jsem rád že jsi uvedl, nechce mi ji nikdo věřit, ale je to pravda. Otáčkama ten motor na to má a sílu taky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

post-75489-0-61109200-1336933178_thumb.j

No tak kdyby někdo neveřil tady ma dukaz šlo by to možna i na 220KM/h ale nechtěl jsem trapit motor před servisem :-)

210Km/h to jede po rovine i do mirneho kopce to drži 210Km/h na pul plynu až 3/4 plynu, ma to kolem 4300-4400 Otaček.

:kol-31:

No jsem zvědav na středu až mi vymění Rozvodovej řetez :kol-32::kol-29:

Editováno: , autor: legomaniak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Story má pokračování - ráno opět loužička pod autem. Tak se na to přišel podívat mechanik a vypadá to předběžně,že to netěsní někde na spoji motor-převodovka. :kol-32: Tak to bylo už třetí místo. Docela výkon na 42 000 km. To nedělala Felda ani po čtvrt milionu. :kol-34:

Auto je zpátky ze servisu - prý se znovu přetěsňovala vana motoru... :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fúha lidi dávate mi tu pekne zabrať kritikou :(

Za 2 mesiace mi príde nová fabka priamo z fabriky 1.2 TSI 77 Kw. A kukám, že nie moc dobré skúsenosti :(

Ak by sa tu niekto našiel kto by ma "zdrbal" alebo naopak podporil vo výbere auta vzhľadom na podmienky akým bude autíčko vytavované budem vďačný.

Pre tento motor som sa rozhodol:

1.) krátke denné trasy cca 14 km, do roboty a naspäť - nie som žiadny pirát chodím úsporne a do otáčok idem v zlej nálade a pri obiehaní.

2.)ročne najazdím 8000km. dlhšie trasy(nad 100 km) raz do roka

3.) garážované v teple (leto-zima)

4.)v Zime jazdené naozaj minimáne (síce Kysuce sú Kysuce :D)

5.) prvotriedny servis z prvej ruky.

Som fanda škody a resp. v našej rodine sa iná značka nevyskytla začalo to škoda 120, favorit, felicia, fabia I a teraz moja nová fabia II...hádam ma teraz nesklame :)

Čo vy na to? Vydrží mi čo to autíčko? :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

14km není zase tak málo aby se motor nezahřál. Tak má Škoda upozorňovat na to že auto je jen na trasy nad 100km jinak se musí chodit pěšky. Zlatej Favorit, Felda u toho nemusel člověk přemýšlet jestli je to daleko nebo kousek aby náhodou motoru neubližoval. Zlatá stará technika dnes stojí všechno za hovno

Editováno: , autor: Escrito
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bylo-li by to jěždění jen po městě tak HTP. To nové má nesrovnatelně lepší zvuk a nemá to projev nasraného vysavače.Při tvém režimu by to TSI mohlo chodit,ale připlať si před odjezdem ze salonu 4 letou záruku(nemáš-li ji) ať případný problém jde na fabriku. Přítelkyně řeší(la) auto a vyšla fabka HTP, ta slabší. Najezdí to co Ty a krátká na město stačí. Pak vylezl Ciťák a bylo vše jinak. Teď je to zase jinak....

Jo a neber to jako kritiku,ale jen jako názor. Já mám na tom autě mix kdy jezdím třeba denně 30 km a taky zase 200 km. Denně tak 6-8 startování.

Za měsíc to bude 2 roky co je v baráku(venku), a má najeto něco k 40000km.

Pěšky chodit nebudu :kol-28: .

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to SlazoSVK: vybral si si dobre, nemyslím si, že by si mal s týmto motorom problémy, (tie, čo boli, sú už odstránené), ročná porcia 8 tkm zas nie je tak malá. Tento motor (síce ten slabší, ale základ je rovnaký) si teraz kúpil svokor, somarinu by som mu neporadil. Určite ti vydrží, prajem veľa šťastných kilometrov.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Při tvém režimu by to TSI mohlo chodit,ale připlať si před odjezdem ze salonu 4 letou záruku(nemáš-li ji) ať případný problém jde na fabriku.

4 ročnú záruku som dostal k nej ako bonus, ale keby nie určite by som si ju doprial.

Veď práve tie krátke trasy asi budú nepriateľom rozvodov tohto motora... :kol-27:

Tak samozrejme nie je to pravidlom 14 km denne...ale pravidlom je asi skutočnosť, že auto nie je dlho v chode :( hádam sa budeš mýliť stými rozvodmi :p

Mám ešte plno iných otázok, ale to už nie k tejto téme, ale všeobecne k autu (Autičko je to moje prvé a dosť aj vydrené :) ) tak menšie obavi myslím na mieste :)

Dík za Vaše názory :kol-47:

Editováno: , autor: SlazoSVK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neboj, na trable je záruka, na průsery vrácení auta. Ne, zpět.

Ten základ jezdí u fábule od r.1999 a je dokonale testlý a motory už snad taky, i když já jsem byl ještě pokusným králíkem.

Chodit to bude. Hlavně si náplánuj sem tam něco na protažení z počátku ať si sedne a moc ho nešetři. Jak ho naučíš tak potom bude. Jak ženská...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlavně si náplánuj sem tam něco na protažení z počátku ať si sedne a moc ho nešetři. Jak ho naučíš tak potom bude. Jak ženská...

Mohol by si mi to bližšie špecifikovať? (nemyslím to zo ženskou :D)

V zábehu teda prvých 1000 km chodiť opatrne alebo práve naopak dať autu riadne zabrať? Samozrejme niekedy auto preženiem aby nezlenivelo, ale...hneď od začatku?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

SlazoSVK, mam fabku combi, 1,2 TSI 77 dva mesiace, najazdene cca 3900km, do prace, na nakup... Do 2000 km som jazdil setrne, otacky do 3,5k, ziadne vytacanie, potom zacala klesat aj spotreba a sem tam to vytocim aj na 4 - 4,5k , hlavne pri predbiehani. Neviem či zabehavam spravne, to Ti napisem tak o 3 roky, ale z vlastnej skusenosti so sluzobnymi autami viem, že setrit motor ano, ale nie jazdit lenivo, teda sem tam ho prevetrat. Dnes som uz skusil aj rychlejsiu jazdu - 160kmh po dobu si 3 minut. Otacky sa snazim drzat okolo 2k, vtedy ide ten motor tak "volne". Nedusim ho /na štvorke 60kmh, na patku az pri 80kmh/. Urcite sa tu najdu taki, co nebudu so mnou suhlasit, to je logicke, 100 ludi 100 nazorov. A v Skodovke mi tiez manik povedal ze kym si motor "sadne" tak nevytacat, ale od 2000km uz jazdit normalne. "Ved aj tak byvaju najlepsie zabehnute sluzobne vozy"... Nieco na tom bude...

Editováno: , autor: lolek77
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mohol by si mi to bližšie špecifikovať? (nemyslím to zo ženskou :D)

V zábehu teda prvých 1000 km chodiť opatrne alebo práve naopak dať autu riadne zabrať? Samozrejme niekedy auto preženiem aby nezlenivelo, ale...hneď od začatku?

Asi tak. Těch opravdu prvních 1000 km opatrně,ale to neznamená ho nevytočit ke 3,5 tis. Nemělo by to být při plném autě(ne tak s vlekem) a na plný plyn. jezdil jsem co 500 km na tachometru to šel 500 otáček přes 2500.

Např- do 1000km do 2500ot

do 1500km do 3000ot

do 2000km do 3500ot.

Krátkodobě v nutnosti a nebo jen tak se nic nestane když i do těch 2000km sem tam tomu houpneš, no a pak po 2000km už se nebát ho rozpohybovat. A potom i když stabilně jezdíš pohodovějc mu protáhni nohy. Pěkná je vytočená dvojka na cca 100 km/h.Mám za sebou i "co to dá" a tachometrově 220.On ten motor a to asi bohužel pro fabriku láká k blbinám.Však uvidíš jak se ti to zalíbí. Ten zátah na to že je to 1,2 je pěkný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dnes jsem měl možnost projet opět 1.2 TSI v Roomu a mohu říct že oproti tomu co jsem byl zvyklý je to dost uhnilé akcelerace ve 4 lidech totálně mizivá člověk snad aby podřazoval od 2 rychlosti. Samozřejmě motor měl veškeré "super" vychytávky od škody ze servisních akcí. Fakt hnus jak ten motor seřezali :(

EDIT: 63kW verze

Editováno: , autor: KoNG
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...