Přejít na obsah

Anketa poruchovosti TSI - závady, poruchy motoru


hurfo

Prosim ludi ktory TSI nevlastnia aby sa hlasovania nezucastnili.  

787 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

Navíc jsem zjistil, že při plném zatížení - obsazení auta (teprve po 1,5 roce v ní jelo 5 dospělých), se mi ozývá kovové bouchání od pravého zadního kola. Neví někdo co by to mohlo být? Vím, že to patří do jiné sekce, ale stejně. Dík moc.

Dělalo mi to taky, reklamoval jsem to tak dlouho, až to vyřešili, nevím teď ale přesně, co to bylo, ale jedna z těchto věcí - uvolněná zadní opěrka zad (jen se dotáhne, bouchá jen při obsazení) a nebo uvolněné hrdlo palivové nádrže, ale to to myslím nakonec nebylo. Tak a konec OT. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1.2 TSI? NIE DAKUJEM

mal som ako jeden z prvych, auto bolo nonstop 3 mesiace v servise, mene rozvody, aspon 6x sa tam daval soft, stale to neslo, auto nereagovalo na plyn, zhasinal motor, zralo 12 litrov nech som isiel akokolvek, drncalo... servis mi nedal ani len nahradne auto, importer mi ani len neodpisal, skodovka si s tym nevedela rady, posielala tam vselijakych odbornikov z Boleslavi, vratit prachy nechceli,(maju tak postavene zmluvy ze nech by sa stalo cokolvek tak by sa to vratit nedalo a chybu si samozrejme nepriznali) tak som to riesil niecim spolahlivejsim... Teraz BMW 1 120d a uplna spokojnost. Len lutujem ludi co maju v mojom okoli 1.2TSI - ani nie 20tis km a menene turba, rozvody, otecene motroy atd atd. Pevne nervy vsetkym s tymto motorom. Komu sluzi, toho si to pocka neskor, hlavne rok vyroby do 2011. A ten pristup.... vsetci "kompetentni" sa ne/starali a tvarili sa, ze co ty chudak, ako keby som isiel davat reklamovat rozky a pritom auto stalo skoro 12tis €. Skoda no, keby to islo tak ako malo, mohlo to byt dobre auto. Vsetko je zial o ludoch a pristupe, ktory u nas daleko zaostava za zapadom. U nas to je daj prachy a dalej nas nezaujimas. To ste mali vidiet pristup dealera a servisu premiovej znacky v Nemecku....

Editováno: , autor: Misiak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano všech je to o lidech a přístupu, Jenže i v tom Německu se koncern (VW) chová vůči zákazníkům nepřátelsky. Stačí si pročíst články o problémech TSI na AutoBildu,kde je až medializování donutilo poněkud změnit přístup k zákazníkům. I když se stále vymlouvají a evidentně lžou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je spíš o firmě a jejich přístupu :) V jednom servisu se chovají povrchně a oberou tě o peníze a jinde se chovají přátelky, fér a opravdu lidem pomáhají a neobírají je o peníze :) jo, servisy škoda jsou drahý, stejně jako všechny jiný autorizovaný, ale s tím se tak nějak počítá a už pak záleží na firmě, jak si chce své zákazníky udržet. On malý servis radši hodně okrádá, páč nemá tolik zákazníků, ale servisu typu Jarov, tak tam se chovají slušně, protože nějaká Škodovka je nevytrhne, když mají vedle VW a Audi :) a stovky zákazníků, kteří se k ním vrací :) objednat se do takového servisu je otázka 2-3 týdnů do předu, něco jako "zítra potřebuji auto do servisu" u nich neexistuje, páč mají servis totálně narvaný :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som to riesil samozrejme tam, kde som auto kupil. Preto som si myslel, ze ten pristup bude lepsi ako niekde, kde ta nepoznaju. A vratenie penazi - vymena: musela by sa objavit 3x ta ista porucha a musela by byt neodstranitelna. Lenze tych poruch tam bolo niekolko a nie a nie sa domoct pravdy. Vzdy len, my vam tam vymenime to a to, nechajte to tu na pozorovani, nas mechanik s tym bude jazdit... Prejazdi ti celu nadrz a ono to aj tak nejde, ty si bez auta, stracas cas, stoji to peniaze, nervy a stale to iste... Ja som si kupoval nove auto prave aby som sa tomuto vyhol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som to riesil samozrejme tam, kde som auto kupil. Preto som si myslel, ze ten pristup bude lepsi ako niekde, kde ta nepoznaju. A vratenie penazi - vymena: musela by sa objavit 3x ta ista porucha a musela by byt neodstranitelna. Lenze tych poruch tam bolo niekolko a nie a nie sa domoct pravdy. Vzdy len, my vam tam vymenime to a to, nechajte to tu na pozorovani, nas mechanik s tym bude jazdit... Prejazdi ti celu nadrz a ono to aj tak nejde, ty si bez auta, stracas cas, stoji to peniaze, nervy a stale to iste... Ja som si kupoval nove auto prave aby som sa tomuto vyhol

Máš jim to tam dát s úplně prázdnou nádrží ať jezdí a testujou třeba na vzduch :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Riesil uz niekto so servisom benzin oleji? Pise sa tu na fore o tom dost ale nenasiel som,ci to uz niekto daval ako dovod na reklamaciu. Ja som sa na to raz pytal v servise a vraveli mi,ze je v poriadku. No mne sa to veru OK nezda ... smrad po benzine v oleji + olej cierny uz po par km po vymene :kol-26:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Černý po výměně a pár km bude vždy. Z motoru se nikdy nevyleje všechno a zároveň ten hnus zůstane v kanálech, rozchvístaný všude a proto je po výměně jakože hezký a pak je to hnůj.

No a já to měl znovu v nouzovém režimu, v levém pruhu na dálnici. Smíchy jsem se neudžel....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja som to uz dávnejšie reklamoval vo VW servise stúpanie hladiny oleja, 1,5 cm nad ryskou max.

V servise nahrali nový sw, zapečatili mierku a víčko a kázali najazdiť 2000km. Po najazdení pri kontrole mi oznámili, že nič nepribudlo a dovidenia, reklamácia sa zamieta.

Stav hladiny mi pred zapečatením ani po odpečatení neukázali. Písal som importérovi, či je ten postup správny, tak ten mi ani neodpísal, tak som mu volal a tvrdil že preskúma situáciu a sa mi ozve. No jasné, prešlo vyše roka a ešte sa neozval.

Na druhej strane s tým novým sw sa to trochu zlepšilo a hladina už tak nekolíše.

Takže prajem veľa šťastia a trpezlivosti pri reklamovaní prenikaniu benzínu do oleja.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem dnes přivezl zpět auto ze servisu. Vyměněno kompletní rozvodová sada + rozvodové kolo, olej. K tomu na vlastní náklady čištění - desinfekce klimy + nový filtr (1350.-). Bouchání od PZ kola - neprojevilo se. Drnčení z motorového prostoru - dál jsem to nespecifikoval, bylo před opravou řečeno, že jsou to rozvody. Po opravě zvuk úplně stejný. Je to banda debilů. Cestou domů jsem se stavil v jiném servise, kde jsem jim na rovinu řekl, že nejsem spokojen s Autocentrum Barth v Hradci Králové a jestli my jsou schopni a ochotni pomoci. Jsem objednanej na středu, tak uvidíme. Jen mě štve, že mě neustále kvůli tomu chybí hodiny v práci a člověk aby to nadělával jak ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hm,no pěkný. Tak koncern zmrví konstrukci některých částí motoru a pak milostivě sdělí zákazníkům,že jim teda dá "velkorysou kulanci" na ten jejich nedodělek. A to všechno až po medializaci v AutoBildu? Takže člověk aby si hlídal nejenom kdy mu končí záruka,ale i ty jejich pravidla pro uznání kulance. Sakra,vždyť ví,kterých typů TSI se to týká,tak se mají postarat i o ty,co přetáhnou kilometry nebo léta. Vždyť zákaznící nemohou za chybu výrobce!!! Moc dobře vědí,co se jim nepovedlo.No to je fakt přístup...

Editováno: , autor: Pawouk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hm,no pěkný. Tak koncern zmrví konstrukci některých částí motoru a pak milostivě sdělí zákazníkům,že jim teda dá "velkorysou kulanci" na ten jejich nedodělek. A to všechno až po medializaci v AutoBildu? Takže člověk aby si hlídal nejenom kdy mu končí záruka,ale i ty jejich pravidla pro uznání kulance. Sakra,vždyť ví,kterých typů TSI se to týká,tak se mají postarat i o ty,co přetáhnou kilometry nebo léta. Vždyť zákaznící nemohou za chybu výrobce!!! Moc dobře vědí,co se jim nepovedlo.No to je fakt přístup...

Jde o peníze. Komplet svolávačka je nechutně drahá a tak to visí na klientech zda se ozvou či ne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jaké máš všeobecně pocit ze servisu BARTH?

Ze servisu jako takového hodně špatný. Udělají jen úplně základní věci a ještě s nedodělky - nedotažené šrouby nebo je tam pro jistotu ani vůbec nedají apod. To co po nich chceš "navíc" např. drnčí ..., vrže ..., tak absolutně bez šance. Na to úplně kašlou.

Ovšem jako prodejce je zase hodnotím velice kladně. Jsou ochotni ke slevám a množství doplňků zdarma.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To bych měl narovinu auto bez kurvítek za cenu vyšší než teď, ale s tím že nebudu s permicí do servisu. Ta cena a odrbá.ání je důsledkem tlaku korejců a jejich nízkých výrobních nákladů, tj dovozem většiny dílů z Číny a tady to z kontejnerů zbastlí dohromady. Neřeší ani tlak odborářů ve smontovávacích procesech. To si fabrika, myšleno Š-A nadělá tím neustálým natahování "samovýroby". Na jednu stranu rád podpořím práci pro naše lidi ve většině procesu dodávek dílů a výroby v EU, ale když jezdí člověk jak žebrák do servisu a už se hrozí kdy jim "zase" zavolám mne nebaví. Nemít to na lízinku tak je už pryč....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...