Přejít na obsah

Anketa poruchovosti TSI - závady, poruchy motoru


hurfo

Prosim ludi ktory TSI nevlastnia aby sa hlasovania nezucastnili.  

787 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

No spotřeba je dobrá to jo i když troška zkreslená par měsicu sem ji nepsal tak real je 6l ale to diky tomu že po dálnici to moc nehoním . Novej řetěz parádně to ztichlo akorát nevím co po záruce nejradši bych to nechal nějak předělat abych ho nemusel měnit po 20tkm

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže ti, na kterých ten motor byl otestován a kteří mají největší zásluhu na vyřešení prblémů, budou po zásluze spravedlivě potřestáni nemožností si svůj motor doupravit na standart inovovanýho - a pohříchu jejich starší motor bude navíc způsobovat daleko horší prodejnost auta jako ojetiny...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To máš pravdu škodovka už asi starý motory neřeší, na záruku to každému jednou nebo dvakrát vymění a pak si to budem měnit za své ten řetěz není drahý naskače to prací a olejem od škodovky tak po záruce přechazim k šikovnému garažnikovi . Dostal sem sadu 03F198158 . Motor jinak šlape dobře

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohužel ano. S původním, originálním řetízkem, kterej bych se asi bál nasadit 3letýmu děcku na trojkolku. Dodneška si gratuluju, že jsem se v roce 2009 nenechal překecat a nepočkal do jara 2010 na HOT NEW ENGINE 1,2TSI. Současně prodávaná varianta 1,2TSI má s tím původním motorem společnej akorát spodní polomotor = 1,2TSI z jara 2010 a 1,2TSI z aktuální produkce jsou jako nebe a dudy...

Bohužel, nárůst spolehlivosti agregátu se negativně odrazil na všem, co bylo zdůrazňováno jako hlavní plus v původním propagačním tvrzení výrobce - na průběhu křivek max. výkonu i krouťáku a bohužel i na spotřebě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ekkare ty si aspoň jednu tú hlavu videl so zloženým krytom, že tu o tom melieš stále dookola? Keby si to naozaj videl, tak by si videl aj veľkorysosť priestoru cez ktorý prechádza reťaz. To že je iná hlava neznamená že je to z dôvodu priestoru pre reťaz. Môže byť iná aj z pragmatického dôvodu menom "Cost Cutting", vtedy prebehlo podstatne viac zmien v súvislosti s novým modelovým rokom. Nemožnosť výmeny reťaze vychádza z rozdielneho ozubeného kolesa na kľukovom hriadeli.

Srdečne gratulujem že si si nekúpil 1.2 TSI, ja si zase gratulujem, že som nekúpil 1,4MPI 16V, tak nás šťastných majiteľov TSI už PROSÍM nechaj na pokoji.

Editováno: , autor: lubikSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To máš pravdu škodovka už asi starý motory neřeší, na záruku to každému jednou nebo dvakrát vymění a pak si to budem měnit za své ten řetěz není drahý naskače to prací a olejem od škodovky tak po záruce přechazim k šikovnému garažnikovi . Dostal sem sadu 03F198158 . Motor jinak šlape dobře

Se to naučíš měnit sám. Nic na tom není.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ekkare ty si aspoň jednu tú hlavu videl so zloženým krytom, že tu o tom melieš stále dookola? Keby si to naozaj videl, tak by si videl aj veľkorysosť priestoru cez ktorý prechádza reťaz. To že je iná hlava neznamená že je to z dôvodu priestoru pre reťaz. Môže byť iná aj z pragmatického dôvodu menom "Cost Cutting", vtedy prebehlo podstatne viac zmien v súvislosti s novým modelovým rokom. Nemožnosť výmeny reťaze vychádza z rozdielneho ozubeného kolesa na kľukovom hriadeli.

Srdečne gratulujem že si si nekúpil 1.2 TSI, ja si zase gratulujem, že som nekúpil 1,4MPI 16V, tak nás šťastných majiteľov TSI už PROSÍM nechaj na pokoji.

Už jsem to tu psal jednou. Nejvíc o motoru ví ten, kdo ho vůbec nemá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To máš pravdu škodovka už asi starý motory neřeší, na záruku to každému jednou nebo dvakrát vymění a pak si to budem měnit za své ten řetěz není drahý naskače to prací a olejem od škodovky tak po záruce přechazim k šikovnému garažnikovi . Dostal sem sadu 03F198158 . Motor jinak šlape dobře

To číslo sady víš určitě? Nikde takové totiž nemůžu najít. Vypadá totiž jako kompilace čísla opravné sady a řetězu. :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...