Přejít na obsah

Anketa poruchovosti TSI - závady, poruchy motoru


hurfo

Prosim ludi ktory TSI nevlastnia aby sa hlasovania nezucastnili.  

787 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

On by mohl být pořádný, ale to už je zase potřeba festovní napínák, festovní čerpadlo oleje, to ti bude zbytečně tlačit po napnutí řetězu, pěnit olej přes redukční ventil, pořádný napínák a bla bla bla. Jenže pak je z toho ingot a tím pádem hromada hamatných spousta věcí co v tom máslostroji mají pospolitost a touha po lehkém samohybu je v kélu....Už ho taky naštěstí nechají jen v našich hlavách jako zlý sen inženýrské odysey a kurev.kého šlápance vedle, kterým odehnali spoustu asi jak nynějších pro opakovaný nákup, tak potencionálních  nových klientů. Kdoví co budou dělat ta nová TSI, ale rozhodně bych z něj extra strach neměl(od čeho je záruka a občanský zákoník). Tady je potíž, na fóru, že se tady vybrečí sice spousta lidí, ale vemte si kolik je to v poměru prodaných a provozovaných aut. Prďanec prďancový. To je právě ten statistický omyl a vztah procentuálního čísla s výsledným netto číslem.  Doufeje že je to už uzavřená kapitola. :kol-27:

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdar chlapi,pročítám si tady o tom pronikání benzinu do oleje,říkám si zajdu se radši podívat kolik tam toho oleje mám.No a nestačím se divit,V listopadu 2012 jsem byl na garančce a po ní jsem měl zhruba 2 mm pod horní hranici rysky a teď 3 mm nad maximem.Jezdím přes týden docela krátké vzdálenosti cca 7 km při jedné jízdě a olej se zahřeje na 60 stupňů..A otázka na Vás co to řešíte:Co bych měl stým dělat,jsem uplný lajk tak se nezlobte že se ptám..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Takže dneska jsem odvezl auto prodejci s tím, že požaduji odstoupení od kupní smlouvy z důvodu opakované závady, která brání řádnému užívání vozidla. Netvářil se nadšeně... Mají na to zákonnou lhůtu 30 dnů, tak nepředpokládám, že se to vyřeší o moc dřív.

 

Najel jsem cca 700 km, přitom olej stoupl ze spodní hranice měrky nad horní rysku. Tomu odpovídá naprosto totožný nárůst oleje, což znamená, že ani výměna vstřikovačů, vysokotlakého čerpadla a odlučovače oleje tomu nepomohla a závada bude muset být někde jinde.

 

Ještě je mezi vámi někdo, kdo by chtěl tento spolehlivý motor?? :)

Editováno: , autor: froggy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Závidím Ti jednu věc a to že to můžeš vrátit.... Resp. je obrovská šance na vrácení a buď v klidu, v Číně mají údajně nařízeno stáhnout hafo aut s poruchama DSG, tak to jedno heblo navíc zvládnou.

To co se Ti dělo je případ právě toho jejich slavného termínu "promile výrobků". Jenže to promile v té spoustě prodaných vypadá děsivě při kusovém počítání...

Osobně se TSI i přes mé trable nebojím a příště bude koupeno v režimu "k vrácení po 3 závadách" a s prodlouženou garancí stejně jako tomu bylo teď.

TSI v mé(naší) podobě už naštěstí je pryč a ta nová snad toto dělat nebudou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to škoda, že motor s tak kvalitními vlastnostmi jako je průběh výkonu a spotřeba je takto nedotažený a nespolehlivý. Naštěstí je stále ve dvouleté zákonné záruční lhůtě a lze po nich legálně požadovat odstoupení od kupní smlouvy. Nevím, pokud to vše dotáhnu do zdárného konce, do jaké motorizace bych šel příště. V podstatě není pro mě ideálnější motor, než TSi. 

 

Jinak mě teda děsí, že tyto problémy nastaly po cca roce a čtvrt používání, s autem jezdím výhradně já a rozhodně se k němu chovám ohleduplně. Najel jsem cca 13 tisíc a od té doby jsem v servisu co 14 dní a tentokrát mi došla trpělivost. Měním olej častěji, než jezdím tankovat... Čím je olej naředěnější benzínem, tím víc slyším při startech rozvody. 

 

Jinak teda doufám v to, že je Škoda Auto, respektive jeho autorizovaný prodejce, natolik seriózní a bude postupovat v souladu se zákonem a vyhneme se tak soudnímu sporu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to froggy- look to Roomajz TSI, a KonG Ti poradí na vlákně Roomajz TDI. Evidentně je chyba "pouze" v motoru, ale jaksi to kazí celé to heblo.Mám ty samé pocity, motor po stránce užitné paráda- ticho do středních otáček, pak relativně navýšená hlučnost, pružnost, chuť do otáček atd atd, ale ale ale, ten zbytek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...