Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Prosim ludi ktory TSI nevlastnia aby sa hlasovania nezucastnili. 787 členové hlasovali

  1. 1. Mali ste poruchu so svojim motorom TSI:

    • Nie doteraz som poruchu nemal. Motor funguje bezchybne.
      210
    • Mal som prehryzene kable.
      36
    • Mal som poskodene turbo.
      17
    • Motor pokodeny - vymeneny koli velkej zavade.
      13
    • Ine poruchy - uvediem nizsie.
      39

Prosím, přihlaste se nebo zaregistrujte se, abyste mohli hlasovat v této anketě.

Doporučené odpovědi

Podle mého názoru - není to tak,že motory vyrobené před tím datem mají jinou sadu rozvodů (tím pádem i opravnou sadu - řetěz K,napínák B ),než novější motory (řetěz G,napínák D) a proto se budou měnit stále dokola ???

Upraveno od Pawouk

Tak to je dobrá otázka, ale motor by mal byť ten istý si myslým a tým pádom aj ozubene kolesá tak hádam tie nove sady by mali pasovat aj na tie staršie vyrobene motory. Meniť to každých 15-20 tis by bolo teda ako vrátiť sa do stredoveku.

Jenže ono to asi nepasuje... Proto je nejspíš v ETCE opravná sada jen pro starší verze motorů. Za dobu výroby mimochodem proběhlo na 1.2 TSI mnoho různých změn (tři verze short motoru,dvě hlavy,tři druhy pístů,čtyři druhy vodních čerpadel...atd.) a to jen výběr toho,co jsem našel v ETCE. Pravda je,že tam se nedá poznat,co přesně za úpravy se na těch novějších dílech provedlo.

Ok vdaka za vysvetlenie ja budem teda zatial v klude nakolko auti sa vyrobilo v decembri 2012.

tak jsem dnes auto přivezl ze servisu s tím, že jsem reklamoval i rachtající rozvody. A výsledek fakt zajímavý. Tím, že to zarachtá nahcvilinku není závadou dle škodovky a tudíž ani nepřikázali servisu znovu měnit rozvody (už jednou je mám měněný někdy v listopadu 2011 při 15tkm a nová sada prý není, mám tu nejnovější). Je tedy pravda, že ted to už nerachtá. Jen výjimečně a trošičku. Servis mi řekl, že kontrolovali jak je napnutý řetěz, a že je v pohodě. A že to rachtá, jak se startuje a jede to naprázdno bez oleje. Zkrátka je to normální jev. Tak jsem jim řekl, že dle mého to normální není a že si spíše na to budeme muset zvyknout...

Upraveno od Dandisan

Tak to doufám, že ne. Také se mi začínají občas ozývat. A to je mám 2x měněné. 2. výměna byla už ta údajně definitivní sada.

Tak to doufám, že ne. Také se mi začínají občas ozývat. A to je mám 2x měněné. 2. výměna byla už ta údajně definitivní sada.

MIlan menili ti pri rozvodoch aj SW ?Ak ano by ma zaujimalo aky je teraz najnovsi :))))) Aku vykonovu verziu mas?

Při 1. výměně ano. Jaký mám soft fakt netuším. Dělali mi to vloni cca v červenci. A to si už nepamatuju. Jinak mám 1.2 TSI 63 kW

Hosi ja si nemuzu pomoct, vy vsichni drbete 1.2 TSIcka, uznavam, nemam najeto nijak moc, mam cca 12tkm, servisni akce 24W6 byla provedena uz v necelych 7tkm, ja jsem to auto koupil uz po akci a proste to auto nejede spatne.

Pri navsteve autorizaku v prosinci, kdy jsem jel jen na olej jsem dostal dalsi novy soft. Od te doby me klesla spotreba a ze auto netahne od spoda, sorry, ale je to 1200 kubiku, co chcete aby to tahalo?

Podivejme se na to realne, na ten objem to auto jede super, a temer nic nezere - fajn ja po meste jezdim za 9, ale to jsou proste ty debilni svetla. Mimo mesto jsem na 4-5 litech a fakt nemam problem, ze bych byl nejpomalejsi na silnici.

Uznavam, spouste lidi se ozyvaj rozvody, nebo neco takoveho, ale proste nemyslim si, ze ten motor je nepovedenej. Pro me treba uplne nejni, ale ja se rozhodne neradim do skupiny na kterou to bylo cilene, na me je cilene spis 2.0TDI.

Co dodat, mozna jsem jeden z mala, ale jsem proste s tim motorem spokojenej... ;)

Hele Ozi,myslím,že proti charakteristice tohoto motoru nikdo nic nemá. A já už vůbec ne. Ba naopak. Ale u některých prostě problémy s rozvody (a několikrát opakované) jsou (a u někoho nejen s rozvody) a to neokecáš. Když ti je 2x vymění a k ničemu to nevede... To se pak nediv majitelům,že jsou z toho rozladěni. :kol-32: Ale to se tady pořád opakuji. :kol-27:

Pawouku, tohle samozrejme nerozporuju, ale na druhou stranu, znam osobne asi 5 majitelu 1.2 TSI a problem nema nikdo. :)

Taky me obcas rozvody zachrastili, nejcasteji, kdyz jsem nastartoval venku v -5 a popojel kilak a chcipl to, kdyz se motor ohreje tak bez problemu.

A uprimne ten muj post, byl spis proto, ze me to prislo, ze ten motor nikdo nepochvali a vsichni na nej nadavajji, takze tak, a prosim nikdo si to neberte osobne... ;)

Tak to jsou šťastlivci,anebo se to již koncern naučil? :rolleyes: Ne,já vím kromě svého služebního (což je tedy extrémně poruchová výjimka) o dalších třech,kde problémy má jen jeden z nich. Ale jestli to není tím,že ty zbývající dva mají málo najeto. :kol-32:

Motor je super a to jo ale když na řetěz najedu 20tisic dostanu novej a na ten najedu dalších 20tisic a pak dostanu ten samej tak se nediv že nejsem moc nadšenej a a to mě upraví soft že mam pocit že to žere o pul litru vic . S motorem se jezdi hodně příjemně , zatím mam dvakrat řetěz a jednou vodní pumpu vyměněno.

Upraveno od zbek

Celkově jsem s autem i motorem )velice spokojen-ovšem, při 15 t.km (květen 2012) mi řetěz vyměnili a dnes -6,2,13- mám auto na 30 t.km garančce a budou muset řetěz vyměnit opět,jelikož se vytahal stejně jako ten první :kol-46: .Moc se divili,že se to opakuje.Závěr je takový (zatím), že se jedou podívat na motor boleslavští ing :kol-44: .,aby zjistili proč tóóó´????

Jezdím s autem denně,žádné šílené vytáčení,běžné ježdění.Na naší Octě 1,4Tsi 50t.km řetěz bez problémů :kol-31: .

Dám vědět jak jsem dopadl

Tak to jsou šťastlivci,anebo se to již koncern naučil? :rolleyes: Ne,já vím kromě svého služebního (což je tedy extrémně poruchová výjimka) o dalších třech,kde problémy má jen jeden z nich. Ale jestli to není tím,že ty zbývající dva mají málo najeto. :kol-32:

Já nemám najeto skoro nic. Auto jezdí občas po městě a každej tejden chalupa, momentálně něco přes 15tis. První výměna řetězu byla při 6tis. a už to dělá zase. V servisu mi řekli že je to standartní zvuk napínáku a nazdar. Já se ale nedám :angry:

Jo, Bolehlavci se budou divit ja pa to udělaloooo. Normálně, je to krapátko oj.báno. Oni zapoměli připočíst k tomu řetízku z kozího chlívku rázově-dynamické kmity. Pak by ta část s rozvody vypadala úúúúúúúúúúúúplně jinak. A co teprve maniaci co to chcípají na každém fleku nebo ta zrůdnost start- stop. To se tomu motoru musí potit i katalyzátor a nasranej je při každém nastartování.

Jako nápad je ten kolovrátek good, ale provedení se zvrhlo ve zrůdnost. Snad ta nová TSI budou lepší.

Upraveno od Jakub Nabel

Já nemám najeto skoro nic. Auto jezdí občas po městě a každej tejden chalupa, momentálně něco přes 15tis. První výměna řetězu byla při 6tis. a už to dělá zase. V servisu mi řekli že je to standartní zvuk napínáku a nazdar. Já se ale nedám :angry:

Jsem se díval,že to máš z roku 2010. Bývalý kolega,momentálně už penzista,má 06/2010,najeto snad ještě míň než ty a za tu dobu ho potkala jen akce 24W6 při servisní prohlídce. Já mám služebák 05/2010 a ty jeho "výdrby" jsou zde na foru již docela profláklé...

Já mám 6/2011.

Takže závěr.Změřený (pravděpodobně) průdyb(délka) řetězu.Podle nich odchylka 0,5mm!!-takže nic podstatného a znatelného.

Jak jste tady již někdo psal-údajně všechno zapřičiňuje napínák."je potřeba počkat,až se natlakuje olejem".

Igenéry povídali,že tam mám ten NEJ řetěz co je momentálně k dispozici.

Nechal jsem si to na radu servisního technika zapsat do životopisu auta (kdyby se mi obtiskly ventily do kapoty).

Já už jsem se s tím naučil žít-jednoduše si při ranním startování brnknu o plyn a dotlakování je sekunda-v tom momentě to běží v klidu.Hlavně se mi jednalo o to ,aby mi někdo nevyčetl,že jsem něco zanedbal.

Stejně je to divný,protože podle mechanika při první výměně byl ten původní řetěz vytahaný jako sviňa-proti novému.

Takže....rachot stejný...ale jenom 0,5mm.....divný alibizmus?!?

Mě na tomhle spíš štve to .. že ten starý 1,2 TSI s řetízkem tedy odpískali a začali tam dávat nové rozvody. Takže se tu může znovu čekat, až si někdo koupí tenhle nový motor s řemenem a najede 50 000 km, aby se dalo mluvit o tom, zda ten motor něco vydrží a nebo jestil ho budou potkávat tyhle problémy. No a ruku na srdce, z většiny co tady píšou, tak 50 000 km ujedou asi za 5 let a to je docela problém..

To že ty málo jazdíš, neznamená že všetci jazdíme málo, tak ťa prosím, nepreháňaj! Ja som za 8 mesiacov odjazdil na svojom aute 23341 km (ten nájazd mi ale tento rok klesne) a celkovo už má moje auto skoro 30000 km. Na nájazdy a skúsenosti nad 50 tisíc km naozaj nemusíš čakať 5 rokov + tu máme nejaké autá aj na spritmonitor.de.

Tady se stále směšují dva různé motory se stejným názvem: 1.2 TSI EA 211 s řemenem jez z nové konstrukční řady a se starou 1.2 TSI s řetězem (mimochodem,odvozenou od motoru 1.4 TSI EA 111) mají společný jen název. Nicméně pravda je,že problémy se skutečně ukáží až za nějakou dobu. Asi tak jako u té původní řetězové...

Ivan: já najezdím ročně cca 25 000 km, proto chci motor, který vydrží 200 000 km bez větších problémů. Taky jsem neříkal, že všichni tady jezdí málo, ale většina ano. Takže ty jsi vyjímka a proto by ses s námi měl podělit o své problémy a dojmy z motoru, prosím! :)

Pawouk: no, ale 1,2 TSI s řemenem je nástupce starého TSIčka a očekává se od něj, že ty problémy, který měl starý motor, jsou u tohoto odstraněny. Ale to se dozvíme až při 50 000 km a více, sorry, ale 15 000 km je pro mne zajetý motor a tam nemohu nic hodnotit. Můj 1,4 TDI začal mít drobné problémy až někdy kolem 85 000 km. Do té doby se tam měnil akorát olej a filtry a v podstatě ani teď při 125 000 km nemá sebemenší problém. A představa, že bych si koupil starý TSI a teď už měl třeba po šesté vyměné rozvody s tím, že tak 3x bych si je už platil sám, to se fakt vyplatí si koupit ten diesel, i kdyby stál jen v garáži a neměl najeto ani 5 km :)

Moje skúsenosti som už písal: po takmer 30 tisíc km s reťazou nemám žiadne problémy. Doteraz som mal iba 2x EPC chybu kedy išiel motor na 2 valce, po zhasnutí motora a opätovnom naštartovaní ale išiel motor bez problémov. Najprv mi v servise povedali že asi zlé palivo, druhý krát (o niekoľko tisíc km neskôr) v inom servise preventívne vymenili zapaľovacie káble. Od vtedy žiaden problém.

Ivan: tak to máš štěstí asi na kup a přeji ti, aby bylo auto takhle spolehlivé stále :)

Teď jsem se bavil s kamarádem, co má služební F2 Combi, rok výroby 2012, jezdí s ní jak prase, najeto 11 000 km a auto prý naprosto v pohodě. Včera jsem to slyšel startovat a žádné rozvody neřachtají :)

EDIT: jeho kolega v práci má najeto 2x více km a auto taky stále OK, bez jediného problému. Tak že by 2012 už byly opravdu v klidu? Nebo aspoň většina těch motorů jen s pár vyjímkama, který nefungujou? :)

Upraveno od mc2uba

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.