Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Dobrý den.

Půl roku vlastním oktávku 1.6 MPI najeto 118 000 km.Nastal čas výměny rozvodů,pumpy,kladky,vzduchového filtru palivového + olejového a svíčky a samotného oleje polosyntetika mogul 10W-40.Auto ještě před výměnou mělo mírně nekutivovaný chod za volnoběhu.Vinu jsem dával mizernému vzduchovému filtru a už vojetým svíčkám.Bohužel po výměně těchto komponentů žádná změna.Auto pořád rezonuje a navíc jsem si všiml, že při otevření víčka hrdla na olej se z něho valí pára.Navíc jsem po najetí 5000 km dolejval 1 litr oleje, což se mi zdá dost.Na Meganu s 300 000 km jsem nedolejval během 15 000 ani kapku..Napadají mě pístní kroužky a gufera + zřejmě těsnění pod hlavou.Mlůžete mi potvrdit moji domněnku a napsat ceny potřebných věcí?

Ještě jsem zapomněl dodat, že jsem byl kdysi na vagu u kamoše a tam se mu zobrazilo cosi o špatnem spalování na dvou válcích.Může to mít nějakou souvislost ?V červenci mě čeká nájezd zhruba 5000 km

Za případné odpovědi děkuju.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...