Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

no je to vcelku husto polepene, to so zvedavy ako to bude vyzerat v reale, ale asi ako klasika skodovky, z niektorych pohladov prisne perfekne fotogenicke, a z niektorych hroza :), zauimava ta palubka z vysokou miestnenymi vyduchmi ventilacie.. plus za dvihnutie radia/navi  vyssie 

inak zaujimavy detail okna pred spatakom ...

premiera sa bliiizi

 

ad klucky, tie stare sa mi lepsie pacili .. ale je fakt ze uz maju veeela rokov :) chce to novsi dizajn 

Editováno: , autor: LUKY-007
Vloženo

já se bojím toho, že to bude třetí v pořadí auto který zepředu nepoznáš jestli to je R, O3 nebo F3 :)

 

Jinak, nevím jaká bude cena F3, ale současnou bych koupil pouze kvůli ceně, na design nemá Polo konkurenci a asi ani nebude mít...

 

PS: jsem fakt zvědavej na cenu, páč solidně vybavený Rapid je za necelých 300Kč...

Vloženo

určitě ne, za tu cenu je teď HTP, jako základ je myslím plánovaný 1.0TSI. Ale i tak, aby jsi se dostal na výbavu Rapida Fresh, tak cena nebude o moc menší... No jsem zvědavej jak se bude ze začátku prodávat.

Vloženo (editace)

já se bojím toho, že to bude třetí v pořadí auto který zepředu nepoznáš jestli to je R, O3 nebo F3 :)

 

 

 

no poriadne sa pozri na fotku zpredu páč zamaskovanu, ale podla mna predne svetla budu rozhodne viac tvarovane  ako na R a OIII

(podla fotky mi to pripada jak zhranatenie dizajnu sucasnych korejskych svetiel :) )

a aj predna maska bude odlisnejsie hlavne tie lomy na spodnej casti (na fotke zjavne prelepene a urobeny fiktivny okraj masky)  detto mriezka v prednom narazniku ma  spodnu cast zalomenu ...

Slide1.jpg

 

 

to som fakt v ocakavani co kaban&Co vykuzlili tentokrat 

Editováno: , autor: LUKY-007
Vloženo

Jenže nesmíš zapomínat, že zdejší osazenstvo je minoritní, poučená a většinou věci znalá část motoristické veřejnosti, na rozdíl od většiny, která tyto detaily neřeší a ani si jich nevšimne. Já si počkám na odmaskovanou podobu, zatím to není žádný zázrak, jak se to snažil Kabaň prezentovat.

Vloženo

přesně tak, já Rapida od O3 rozeznám. Rapid má světla až k masce - blbý detail, ale běžný člověk si toho nevšimne a drtivá většina lidí co se o to extra nezajímá mi vždy řekne, že zepředu nerozezná O3 od Rapida pokud proti nim jede...

Vloženo

Já mám s rozeznávámím pořád problémy. :) Každopádně už brzy možná budou nějaké nezamaskované fotky, jelikož se už na ni točí reklama. Tak třeba zase něco "unikne". :)

Vloženo (editace)

istotne #unikne# alebo bude odhalovanie na FB ;))

 

ad Ryp .. presne ako pises zpredu z dialky malokto rozpozna ci je to R alebo OIII .. mne sa to raz stalo ked prisla nova OIII, pozeram ze hej cierny rapid a zblizka kukam octavia3 :-))) ale odvtedy nastastie uz vnimam detaily :))

 

ad pawouk ..ono kaban uz OIII prezentoval aky to bude trhak .. a realita .. vieme aka je , FIII myslim v tomto trende bude pokracovat 

sak marketing zas pomoze .. 

Editováno: , autor: LUKY-007
Vloženo

istotne #unikne# alebo bude odhalovanie na FB ;))

 

ad Ryp .. presne ako pises zpredu z dialky malokto rozpozna ci je to R alebo OIII .. mne sa to raz stalo ked prisla nova OIII, pozeram ze hej cierny rapid a zblizka kukam octavia3 :-))) ale odvtedy nastastie uz vnimam detaily :))

 

ad pawouk ..ono kaban uz OIII prezentoval aky to bude trhak .. a realita .. vieme aka je , FIII myslim v tomto trende bude pokracovat 

sak marketing zas pomoze .. 

z interních zdrojů ze Škodovky, má být opravdu pěkná až F3 combi. Ale co prý má být dělo bude nový SuperB, už dělají první ověřovačky :)

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Tak dle auto.cz má být skutečně široká 1732mm (délka 3992, výška 1467mm, pohotovostní hmotnost v základu 980kg), trochu horší zpráva je, že sedadlo řidiče bude o 6cm sníženo, takže pohodlné nastupování se stane minulostí....

Vloženo

Jestli bude "kraťas" vážit jen 980 kilo, tak bude mít skoro na chlup stejně, jako měl forman - ve srovnání s jedničkovým hatchem, kterej měl v základu 1060 kilo, to je taky docela pokrok... Čuchám v tom čuchám ještě vyšší podíl plastů a vysokopevnostních ocelí v konstrukčním návrhu.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...