Přejít na obsah

Fabia III


schimmer

Doporučené příspěvky

Vidím blbě nebo tam jsou zase integrované opěrky jako v Citigo?

Na maskovaném prototypu ne, na fotce zezadu jsou vidět normální dělené. Na té počítačové simulaci tam ale jsou nejspíš DYNAMIC z Rapida. Řekl bych, že to bude stejný jako v nabídce Rapida. Základ dělené, sportovní interiér nedělené.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Citace z odkazu Oldy47:

"...Ptáte se, co bude s Fabií RS? Ta skončí. Sportovní verze se nesetkala s úspěchem, snad s dieselovým motorem nebo manuální převodovkou by oslovila více zákazníků. Pro Škodu je to ale už uzavřená kapitola..."

Za tyhle kecy bych někoho nakopal do prdele zepředu. Rozhodně si nemyslím, že by o RS verzi byl zájem hlavně kvůli dieselu - naopak, právě na to že v 1. generaci byl ve "sportovním autě" k dispozici výhradně ropák byť "f turbu" byla dost dlouho víc než rozpačitá reakce.

Daleko víc než nezájem veřejnosti stojí za zrušením výroby RS verze ve III. generaci diktát z Vlkohradu, protože RSková fábule po celou dobu svýho prodeje "brala zákazníky" gétéčkovýmu Polu a do určitý míry i Golfu, stejně jako Cuprám od Sea(lá)ta. A to nemůžou soudruzi z Vlkohradu potřebovat, obzvlášť když Škodofku odsoudili do role "značky pro rodinu" bez dalších ambic - machrovat přece můžou jen Španěláci a mateřská značka...

 

 

No já tedy jsem za život viděl tolik Fabií 2 RS, že by se to dalo spočítat na prstech jedný ruky. Moc zákazníků asi zrovna ereso Seatu ani VW nevzalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě že kouzlo první Fabie RS bylo v tom motoru. Na sprint to bylo hodně slušný, brzdy už slabší a díky těžšímu předku nic moc do ostrých zatáček, ale to nikoho nezajímalo. Lidi lákala ta rychlost vs spotřeba. Rozhodně prvních Fábií RS je několika násobně víc a myslím že to tím přilákalo víc "jiných" zákazníků, než kdyby měla nějakou ostrou atmosféru 1.6 nebo 1.8

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já tedy jsem za život viděl tolik Fabií 2 RS, že by se to dalo spočítat na prstech jedný ruky. Moc zákazníků asi zrovna ereso Seatu ani VW nevzalo.

 

No ale neni jen cesky trh. Kdyz se podivas na britske forum, tak tam topicy o F2 RS suverene vedou v poctu prispevku. Nutno rict, ze i diky naprosto tragicke spolehlivosti toho motoru a neschopnosti Skodovky to opravit. Ale i tak, to o cem jsou tady na foru asi 4 prispevky se tam rozebira v 1000 postovem topicu. Tam je na tom RS s prodejnosti nasobne jinde nez tady. A napr. v Australii je to velmi podobne. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Výdechy vysoko jsou docela praktické proto, aby navigace byla v úrovni očí a ne někde hluboko dole, jako to bývalo u Škodovky zvykem dříve.

Například Leon to má tak, že navigace je mezi výdechy.

 

Kliky se mi líbí a když to porovnám s klikami, co má Rapid (nebo např. O1), tak je to jedině plus!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...