Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Nemyslím si, psali že budou všechny 6q manuál, a jen jedna benzínová (77kw verze) a nejslabší naftová budou mít DSG

 

5 stup. mech. s výjimkou 81kW TSI. 81kW TSI a 66kW TDI budou mít volitelně 7stup. DSG.

Vloženo

dalo mi to hodně práce než jsem pochopil ten příspěvek... :) Já osobně si také myslím, že pouze nejsilnější TSI dostane 6kvalt nebo DSG, zbytek bude mít jenom 5kvalt a možná nejsilnější diesel též DSG jak jsi psal...

Vloženo (editace)

Škoda... říkal jsem si, když má ASG nyní Citigo, tak proč ne i Fabia, když už má nové motory?

Editováno: , autor: svsv
Vloženo

V nějakém článku jsem četl, že při vývoji byly použity komponenty z MQB... Neví někdo jak se věci mají? FIII vyjede na PQ25 nebo MQB, nebo na modernizované PQ25 s prvky připravované MQB? Pokud to bede PQ25, tak doufám že něco udělají např. s tou loketní opěrkou, která když je dole tak ruční brzda je na nic (jak dlouho už tenhle nesmysl irituje - měla to OI, FI, FII, staré passaty, Rapid, Roomster...) :kol-44: . Třeba v OII a OIII je to daaaaaleko lepší.

Vloženo

ÚDAJNĚ byl původní záměr ŠA postavit třetí generaci fábule spolu s druhou generací roomstera na platformu MQB - JENŽE někdo míní a NĚKDO mění, takže nakonec podle informací, ke kterým jsem se dostal, bude mít "trojková" fábule jen tu (podle někoho dost podstatně) upravenou původní platformu PQ25 shodnou s tou, kterou mělo Polo už v předchozí generaci - a room "dvojka" se pro jistotu odbytu "mateřskýho modelu" bude vyrábět jako pouhá odvozenina od caddyho ne v Česku, ale v Pšonsku - v bývalý Fabrice Samochodów Osobówych Polonez v Poznani...

Vloženo

Of course, dceřinka přeci nemůže mít tržně úspěšnější produkt než matinka, tudíž se jí to preventivně zatrhne už při schvalování konceptu novýho výrobku - nemluvě o nuceným schvalování jednotlivě použitejch komponentů i celý konstrukce v centrále matinky...

Vloženo

Ekkar:Takže ten RII je na 100% z Caddyho ?

Jo, co jsem dostal info, tak už "Room II" nemá mít platformu kombinovanou z předku od fábule a zadku od octy se spešl středním dílem, ale má to mít podvozek odvozenej z caddyho a kastle má bejt taky jen "stajlyng" od Caddyho - tzn. nejspíš jen něco podobnýho, jako je "přeměna" VW Up! na Citigo = změna loga na kapotě a na volantu plus kosmetický změny ve tvaru zadních svítilen a pod.

 

V tom případě se bojím, že "room dvojka" dostane i tuhou zadní nápravu stejně jako má Caddy = nepochybně ne krok, ale 20 kroků zpátky v pohodlí a jízdních vlastnostech auta, který se tím daleko víc přiblíží "náklaďáku", protože použít kompletní platformu z Touranu (s nezávislým zadním zavěšením nebo přinejhorším vlečnou kyvkou) nejspíš Vlkohrad nepovolil. A víc než pravděpodobně bude i u "dvojkovýho" Roomstera proti "kaďákovi" stejně jako je to u fábule ve srovnání s Polem omezená paleta motorizací i vejbav, prostě jako obvykle. To je ale jen výsledek úvah vycházejících z dosavadního přístupu koncernu vůči konstrukcím ŠA.

Vzhledem k tomu, že "Roomster 2" se má začít prodávat až od května 2015, zatím víc informací "neuniklo".

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...