bojler Vloženo 24. leden 2016 Sdílet Vloženo 24. leden 2016 Mimoradne vybavy jsou u Fabie vetsinou levnejsi nez u Octavie. Proto odhaduju cenu o neco nizsi. Nedivil bych se cene na urovni 20tis. a spis jeste pod tim. Ceny u VW jsou vcelku irelevantni, protoze je schopny mit neco velmi levne a Sunset nebo jine bezne veci pak nastrelit za osmicku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 24. leden 2016 Sdílet Vloženo 24. leden 2016 Když už jsme u toho VW, tak u Pola je příplatek za tempomat 11100 a za adaptivní 10700. Nebo konfigurátor kecá. Např. Amundsen je u OIII za 13 tisíc, u FIII za 18 tisíc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 25. leden 2016 Sdílet Vloženo 25. leden 2016 Amundsen u Fabie stojí ke Swingu 18 300Kč včetě zadních dvou repro (2000Kč) a Bluetooth. U Octavie se cena naskládá z Amundsenu (13 000Kč) + povinně alespoň základního Bluetooth (3 500Kč) + povinně alespoň základních zadních 4 repro (3000Kč) - tzn. jsme na 19 500Kč. Pokud ty prvky nejsou už zaplacené v rámci vyšší výbavy. Plus je nutný maxidot, což u Fabie kupodivu není. U Pola je opravdu v ceníku uvedený klasický tempomat samostatně za 11 100Kč, ACA za 10 700Kč a pro Comfortline paket s klasickým tempomatem a předními+zadními senzory za 9600Kč. Škoda se má ve složitosti a nelogičnosti pořád kde inspirovat. Kamera za 5 400Kč. No uvidíme, jak to nakonec celé dopadne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 25. leden 2016 Sdílet Vloženo 25. leden 2016 V červnu nebo po ženevském autosalonu budeme moudřejší. Kamera mi chybět nebude, ale ten ACC bych bral - na Jižní spojce při těch 80 nebo v Blance a na novém obchvatu, kde je teď 70 za normálního provozu bych to využil. Amundsen bych příště už také volil i s multifunkčním volantem. Nj, musíme si počkat do dalšího Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 25. leden 2016 Sdílet Vloženo 25. leden 2016 (editace) Kamera, i když se to zdá jako zbytečnost, tak až tak zbytečná není - například nízké obrubníky ti parkovací senzory nevezmou, ale na kameře je uvidíš. 360° kamerové systémy u lepších aut jsou teprve paráda. Amundsen: no nevím... kdyby nebyl za 18, ale za méně, tak možná. Takhle je to zbytečně drahé. ACC: s manuálem je to skoro k ničemu, možná tak na okresce, když dojedeš někoho, kdo jede 80. Ale při vjezdu do obce už musíš řadit. Takže ACC k automatu ano, k manuálu spíše ne. Jenže pak už ta FIII bude za skoro půl milionu, což je na auto této třídy IMHO už prostě moc. Editováno: 25. leden 2016, autor: mp390 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 25. leden 2016 Sdílet Vloženo 25. leden 2016 Ja myslim, ze hlavni vyuziti ACC je dalnice. Das za 6, rozjedes to ma 130 (v tvym pripade 160), zapnes tempo a uz jen koukas a blikas. Vyhodu vidim v tom, ze kdyz v pravem nekoho dojedes a do leveho se momentalne nevejdes, tak ti to samo pribrzdi a udrzi odstup, takze muzes vic sledovat zrcatko, jestli vlevo uz neni misto. Aspon takhle bych si pouziti ACC predstavoval ja... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 25. leden 2016 Sdílet Vloženo 25. leden 2016 V tom GVII to funguje i s manuálem, jen při samozastavení se samo nerozjede logicky. Toto by mohlo být stejné. Mohu tam mít 5 už od padesátky, při nájezdu na ty okruhy by to mohlo fungovat také i mezi vesnicemi na silnicích nižších tříd. Tak já dal za muziku Swing+Surround+BT 9,5. Odečtu-li z navi 6.5, jsem na nějakých 13, to je jako rencek za TomTom, to mi přijde fér. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 25. leden 2016 Sdílet Vloženo 25. leden 2016 (editace) Jenže pak už ta FIII bude za skoro půl milionu, což je na auto této třídy IMHO už prostě moc. Proc by to melo byt moc, kdyz stejne vybavenou Octavii sezenes treba za 700k nebo i vice? Male dobre vybavene auto za pul mega mi prijde naprosto v pohode. Klidne si dovedu predstavit i vice s nejakou "luxusnejsi" vybavou jako je kuze, lepsi materialy a tak. Editováno: 25. leden 2016, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 25. leden 2016 Sdílet Vloženo 25. leden 2016 Ja myslim, ze hlavni vyuziti ACC je dalnice. Das za 6, rozjedes to ma 130 (v tvym pripade 160), zapnes tempo a uz jen koukas a blikas. Vyhodu vidim v tom, ze kdyz v pravem nekoho dojedes a do leveho se momentalne nevejdes, tak ti to samo pribrzdi a udrzi odstup, takze muzes vic sledovat zrcatko, jestli vlevo uz neni misto. Aspon takhle bych si pouziti ACC predstavoval ja... Dálnice souhlas, tam by to šlo i s manuálem dobře používat. Ale hlavní výhodu vidím ve městě při popojíždění v koloně, kdy ti to auto i zastaví a pak jen ťukneš do plynu a zase se jede dál. A to jde jenom s automatem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 25. leden 2016 Sdílet Vloženo 25. leden 2016 To vazne skodovacke ACC umi? I zastavit a rozjet se? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 25. leden 2016 Sdílet Vloženo 25. leden 2016 Podívat se do návodu Supu III a budeme vědět Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David C3 Vloženo 25. leden 2016 Sdílet Vloženo 25. leden 2016 DSG mám. Třeba to bude umět Ferda předělat místo Front asisu :-) 10tis bych do toho dal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 25. leden 2016 Sdílet Vloženo 25. leden 2016 To vazne skodovacke ACC umi? I zastavit a rozjet se? Samozřemě. Bylo tady i video, že to má umět i FIII. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 25. leden 2016 Sdílet Vloženo 25. leden 2016 Jj, s automatem dobrá věc a smysluplná. Rozhodně lepší, než auto trápit na pětku od 50 a neřadit, jak zde padlo :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 25. leden 2016 Sdílet Vloženo 25. leden 2016 Jj, 110koní a DSG a fajn cestování. V návodu u Superbu, je, že se to dá nastavit mezi 30-160(210). Pokud by díky fci FA sám zastavil, rozjezd se člověk sám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 25. leden 2016 Sdílet Vloženo 25. leden 2016 Většinou to je tak, že když se zastaví opravdu nakrátko (např. v té koloně), tak se auto zase rozjede (viz ten Superb s jeho asistentem jízdy v koloně ). Pokud stojí dlouho, tak se tempomat deaktivuje a člověk musí buď dát "resume" nebo šlápnout na plyn (Jaguar). 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 26. leden 2016 Sdílet Vloženo 26. leden 2016 Výzdoba https://www.facebook.com/408203609375705/photos/pcb.426499614212771/426499480879451/?type=3&theater Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodge Vloženo 27. leden 2016 Sdílet Vloženo 27. leden 2016 Jj, s automatem dobrá věc a smysluplná. Rozhodně lepší, než auto trápit na pětku od 50 a neřadit, jak zde padlo :-) Jen pro informaci, na DSG při nastavené indikované rychlosti Vi na tempomatu 53 km/h (skutečná rychlost 50 km/h) je zařazený 6. stupeň a otáčky motoru 1300/min. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 27. leden 2016 Sdílet Vloženo 27. leden 2016 Wow 6-ka v 50-ce je už slušný hardcore pro motor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 27. leden 2016 Sdílet Vloženo 27. leden 2016 Proč? Z kopce nebo po rovině téměř bez plynu nevidím problém. Problém je, když to pak na 6tku taháš plným plynem z té 50tky bez podřazení. To ti DSG nedovolí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 27. leden 2016 Sdílet Vloženo 27. leden 2016 Při jakémkoli přidání plynu je to zátěž pro motor jako prase, zvláště v případě těch maloobjemů. Pokud to při jakémkoli ťuknutí po plynu podřadí, tak OK, ale obecně DSG v posledních ročnících má ve zvyku motor nezdravě podtáčet, aby byly lední medvědi v klidu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 27. leden 2016 Sdílet Vloženo 27. leden 2016 Jen pro informaci, na DSG při nastavené indikované rychlosti Vi na tempomatu 53 km/h (skutečná rychlost 50 km/h) je zařazený 6. stupeň a otáčky motoru 1300/min.To ano, ale určitě si sám podřadí třeba na čtyřku, aby požadované rychlosti dosáhl rychleji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 20. Únor 2016 Sdílet Vloženo 20. Únor 2016 (editace) Budíky, jaké dostala limitovaná edice pro Německo - Edition http://www.autoforum.cz/predstaveni/skoda-edition-chysta-se-zvlastni-edice-skodovek-ke-120letemu-vyroci-firmy/ Editováno: 21. Únor 2016, autor: Jan R. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 20. Únor 2016 Sdílet Vloženo 20. Únor 2016 Nepřehledné, laciné a připomínající doby minulé.. Nechápu, proč se zrovna v tomto v poslední době Škodovka tak shlédla... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Reesha Vloženo 21. Únor 2016 Sdílet Vloženo 21. Únor 2016 To se mi teda nelíbí, klasické jsou hezčí. Ještě jak do toho bílého pruhu zasahuje "kružnice" budíků teploty kap. a množství paliva. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.