Olda47 Vloženo 17. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2014 Má být o 40kg lehčí (základ FIII oproti základu FII, ten měl 1020kg), dobře vybavená FIII bude určitě mít přes 1000kg. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 17. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2014 Podle http://www.autohit.cz/novinky/40608-skoda-zverejnila-prvni-kresbu-nove-fabie-zjistili-jsme-dalsi-podrobnosti má být o 90 mm širší než FII, což znamená 1732 mm! Tedy širší než Rapid a stejně široká jako OI. Že by první Šdokovka, která je nejširší ve svém segmentu? P.S.: Kdyby vypadla tak jako na FB Škody, tak by to byla bomba... nebyla F1 o 10cm širší než F2 ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 18. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2014 Nebyla, F1 je zhruba stejná jako F2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 18. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2014 Jenže tím že je F1 nižší tak vypadá líp Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 18. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2014 F1 má šířku 1646 mm, F2 pak 1642 mm, jestli se nepletu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 18. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2014 jo, tak už vím kde bylo těch kritizovaných cca 10cm, ve výšce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
svsv Vloženo 18. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2014 Nechystá se k novým litrovým motorům také převodovka ASG? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 18. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2014 Nemyslím si, psali že budou všechny 6q manuál, a jen jedna benzínová (77kw verze) a nejslabší naftová budou mít DSG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 18. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2014 jo, tak už vím kde bylo těch kritizovaných cca 10cm, ve výšce F1 má na výšku 1451 mm, F2 1498 mm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 18. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2014 Najděte rozdíl ve tvaru světel :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 18. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2014 Myslím si že to bude velmi, velmi podobné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 18. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2014 Nemyslím si, psali že budou všechny 6q manuál, a jen jedna benzínová (77kw verze) a nejslabší naftová budou mít DSG 5 stup. mech. s výjimkou 81kW TSI. 81kW TSI a 66kW TDI budou mít volitelně 7stup. DSG. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 18. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2014 dalo mi to hodně práce než jsem pochopil ten příspěvek... Já osobně si také myslím, že pouze nejsilnější TSI dostane 6kvalt nebo DSG, zbytek bude mít jenom 5kvalt a možná nejsilnější diesel též DSG jak jsi psal... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
svsv Vloženo 18. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2014 (editace) Škoda... říkal jsem si, když má ASG nyní Citigo, tak proč ne i Fabia, když už má nové motory? Editováno: 18. Červenec 2014, autor: svsv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
modrazem Vloženo 18. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2014 Před chvílí přidáno na facebook Škody. Inu vidím že je jednodušší auto nakreslit než vyrobit,tak tahle podoba je hodně vzdálená skutečnosti F 3.viz jiná a skutečná fota. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 18. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2014 co jsem tak četl, tak ASG zrovna není něco povedeného... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 19. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2014 Ano moje chyba, mělo tam být 5q, psal jsem to na tabletu a umáčknul jsem se Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tom01 Vloženo 21. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2014 V nějakém článku jsem četl, že při vývoji byly použity komponenty z MQB... Neví někdo jak se věci mají? FIII vyjede na PQ25 nebo MQB, nebo na modernizované PQ25 s prvky připravované MQB? Pokud to bede PQ25, tak doufám že něco udělají např. s tou loketní opěrkou, která když je dole tak ruční brzda je na nic (jak dlouho už tenhle nesmysl irituje - měla to OI, FI, FII, staré passaty, Rapid, Roomster...) . Třeba v OII a OIII je to daaaaaleko lepší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 21. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2014 ÚDAJNĚ byl původní záměr ŠA postavit třetí generaci fábule spolu s druhou generací roomstera na platformu MQB - JENŽE někdo míní a NĚKDO mění, takže nakonec podle informací, ke kterým jsem se dostal, bude mít "trojková" fábule jen tu (podle někoho dost podstatně) upravenou původní platformu PQ25 shodnou s tou, kterou mělo Polo už v předchozí generaci - a room "dvojka" se pro jistotu odbytu "mateřskýho modelu" bude vyrábět jako pouhá odvozenina od caddyho ne v Česku, ale v Pšonsku - v bývalý Fabrice Samochodów Osobówych Polonez v Poznani... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 21. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2014 hm, takže tady se zase někdo bál konkurence pro Polo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 21. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2014 Of course, dceřinka přeci nemůže mít tržně úspěšnější produkt než matinka, tudíž se jí to preventivně zatrhne už při schvalování konceptu novýho výrobku - nemluvě o nuceným schvalování jednotlivě použitejch komponentů i celý konstrukce v centrále matinky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 21. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2014 Ekkar:Takže ten RII je na 100% z Caddyho ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 21. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2014 tak to je jasný že se čeká na polo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 21. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2014 Ekkar:Takže ten RII je na 100% z Caddyho ? Jo, co jsem dostal info, tak už "Room II" nemá mít platformu kombinovanou z předku od fábule a zadku od octy se spešl středním dílem, ale má to mít podvozek odvozenej z caddyho a kastle má bejt taky jen "stajlyng" od Caddyho - tzn. nejspíš jen něco podobnýho, jako je "přeměna" VW Up! na Citigo = změna loga na kapotě a na volantu plus kosmetický změny ve tvaru zadních svítilen a pod. V tom případě se bojím, že "room dvojka" dostane i tuhou zadní nápravu stejně jako má Caddy = nepochybně ne krok, ale 20 kroků zpátky v pohodlí a jízdních vlastnostech auta, který se tím daleko víc přiblíží "náklaďáku", protože použít kompletní platformu z Touranu (s nezávislým zadním zavěšením nebo přinejhorším vlečnou kyvkou) nejspíš Vlkohrad nepovolil. A víc než pravděpodobně bude i u "dvojkovýho" Roomstera proti "kaďákovi" stejně jako je to u fábule ve srovnání s Polem omezená paleta motorizací i vejbav, prostě jako obvykle. To je ale jen výsledek úvah vycházejících z dosavadního přístupu koncernu vůči konstrukcím ŠA. Vzhledem k tomu, že "Roomster 2" se má začít prodávat až od května 2015, zatím víc informací "neuniklo". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 21. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2014 Já si myslím že R2 nebude mít vůbec nic společnýho s R1, leda tak logo na dveřích Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.