Srpen 14, 201411 r co je na něm pěknýho, nebo přesněji řečeno výjmečného ? ten samý má rapid nebo O3...
Srpen 14, 201411 r Ono to moc k radosti není, když to všechno bude vypadat skoro stejně. Ale to není případ jenom ŠA. A když si vzpomenu na ty kecy, co měl o designu FIII Kabaň. Prej budeme slavit Vánoce v létě...
Srpen 14, 201411 r To říkal, to je pravda Hold taková je teď politika automobilky, všechno je hodně podobný Doba jde rychle dopředu, samozřejmě je otázkou jestli bude Fabie kvalitní nebo jen mezikus před Rapidem, který se stal podle mě dost populární.
Srpen 14, 201411 r Ale jistě, Rapid je nejspíš úspěšný model a nechť je takovým i FIII, ale zatím tam nevidím nic, co by mě mělo takto ohromit. A to platí i pro OIII i Rapid - prostě obyčejná auta. Doufám, že alespoň SIII na tom bude lépe.
Srpen 14, 201411 r V tom souhlasím, na oko jsou některé verze pěkné, ale ve finále, nic nového, nic co by táhlo. Pokud vynechám OIII RS
Srpen 14, 201411 r jj, neříkám, že jsou nepěkná, jen si jich na ulici ani nevšimneš (ber to pohledem nezaujatého člověka, ne fanouška do aut, jako jsme my tady na foru) - prostě škodovka. Má to asi výhodu v tom, že jejich design zas tolik nestárne.
Srpen 14, 201411 r Kubáň se zase rozbreci jako u o3, ze je to nejlepsi auto co udělali. A ze budou vypadat stejně je peklo... Upraveno Srpen 14, 201411 r od kokta7
Srpen 14, 201411 r To je pravda, na druhou stranu tím že se sjednotí design všech modelů, je to takovej mezník a ukončení éry odlišnosti pro automobilku. Prostě Fabia bude Babyrapid stejně jako Rapid je BabyOktávka..
Srpen 14, 201411 r Kubáň se zase rozbreci jako u o3, ze je to nejlepsi auto co udělali. Je to srdcař!
Srpen 14, 201411 r Kubáň se zase rozbreci jako u o3, ze je to nejlepsi auto co udělali. A ze budou vypadat stejně je peklo... to mi prosím hoď link kde se rozbrečí
Srpen 14, 201411 r Myslím, že medzi súčasným 77 kW 1,2 TSI a tým novým 81 kW bude prakticky nulový rozdiel po stránke jazdnej dynamiky. Tak aj rozdiel medzi 66 kW a 81 kW bude asi taký, ako je dnes medzi 66 a 77 kW. Proste do cca 3500 ot. temer nulový a vyššie už slabší motor stratí dych a silnejší nie. Ja tú podobnosť áut od jednej automobilky kvitujem, tak to má byť. Naopak mi vadí systém francúzkych automobiliek, kde čo model, to testovanie iných tvarov a aj medzi generáciami je to stále experiment iným smerom. Viac sa mi páči postupná evolúcia, než stále veľký skok, len iným smerom. Fabia ma už akosi nerozhodí, obávam sa, že ja si ďalšie auto u ŠA asi nenájdem.
Srpen 15, 201411 r Řetězy a napínáky nebudou, akorát mě minulej týden vyděsila hláška jednoho maníka z nejmenovanýho škodováckýho značkáče, že poslední dobou doslova žijou hlavně ze záručních oprav "novejch TSIček v oktávkách" = verze s řemenem a výfukovou komorou v hlavě válců, kde se údajně mají houfně měnit celý motory na záruku - prý v nich praskají písty nebo se zdírají do vložek a pak se roztrhnou, nájezdy kolem 20-25tkm !!!! Co je na tom pravdy nemám ověřeno, ale je to velkej servis v okresním městě. Pokud by se tahle "zatím jen fáma tiskový agentury JPP" měla opravdu potvrdit, tak už opravdu nevím, co by zákoše po "průseru TSI s řetězem" dál udrželo u značky...
Srpen 15, 201411 r Tak zatím je to "jedna baba povídala" Počkáme si, víme jaký problémy měli první TSI ve Fabii, a i to se odladilo. Stejně platí, že není potřeba kupovat první vyrobený kus, ale počkat si, až vychytají mouchy.
Srpen 15, 201411 r Já myslím stále že ano, jen prostě je to upravené a nalestene aby to oku lahodilo.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.