Přejít na obsah

Fabia III


schimmer

Doporučené příspěvky

Linka na dveřích je líbivá to jo,jen už zas jako u F1 vidím imrvere otřískaný boky a hrany,zaměříl jsem se na boční partie fabíí a zjistil že jsou povětšinou oťukané na stejných místech,u jinych aut to tak časté není,ta hrana se bude tedy těžko spravovat,řetězy u škodovek zlobily,je ale divné že u jinych aut které řetěz taky mněly tak masivní problém nebyl,tak ja nevím,že by škoda penízků.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na toto jsem narazil v diskusi na Auto.cz:
"Na fabii III se budou pro trh EMEA montovat pneumatiky v rozměru 185/60 R15, 215/45 R16 a 215/40 R17. V 15" bude pneu dodávat Continental, Nexen, Dunlop a Bridgestone. V 16" rozměru, který není běžný a vyrábí v něm asi 4 nebo pět značek, to bude Dunlop SP Sportmaxx, od příštího roku RT, Goodyear EfficientGrip a Bridgestone ER300, V 17" verzi také Dunlop SP Sportmaxx, nebo Continental SportContact 5."

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

s-talkere, koukám že vycházíš z tich čínskejch stránek. Píše se tam taky: "In China the Fabia will be available with 1.2 TSI and 1.4 TSI four-cylinder petrol engines". Takže pro Čínu jen čtyřválce a oproti nám budou mít i 1.4 TSI :kol-32:? Co je příčinou? Flotilové emise? Jinak si to neumím vysvětlit... Osobně kdyby byla fabia combi s 1,4 TSI 103kW za rozumný peníz (cca 400 000Kč), tak to bych musel mít :kol-47:

V cine jsou emise dost uvolnene a ne tak prisne jako tady, ovsem nemyslim si ze by 1.4TSI neprosel testy, tady bych to videl spis na neochotu cinanu kupovat maloobjemove motory.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řetězy a napínáky nebudou, akorát mě minulej týden vyděsila hláška jednoho maníka z nejmenovanýho škodováckýho značkáče, že poslední dobou doslova žijou hlavně ze záručních oprav "novejch TSIček v oktávkách" = verze s řemenem a výfukovou komorou v hlavě válců, kde se údajně mají houfně měnit celý motory na záruku - prý v nich praskají písty nebo se zdírají do vložek a pak se roztrhnou, nájezdy kolem 20-25tkm !!!! Co je na tom pravdy nemám ověřeno, ale je to velkej servis v okresním městě. Pokud by se tahle "zatím jen fáma tiskový agentury JPP" měla opravdu potvrdit, tak už opravdu nevím, co by zákoše po "průseru TSI s řetězem" dál udrželo u značky...

Zlín zatím bez problémů z novým motorem. Nemám hlášený žádný průser tohoto charakteru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...