Přejít na obsah

Fabia III


schimmer

Doporučené příspěvky

proč proboha cpou blinkry na vnitřní stranu světla? Já nevim jak vy, ale já mám zkušenost, že u aut, který mají takhle umístěný blinkr v hlavním světle je za určitých světelných podmínek téměř nemožné poznat že blikaj, ledaže by při tom blikání zhasly ty ledky, to už je potom líp vidět...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen tak k rozdílu Rapid Spaceback a Fabia Combi. Rapid SB není KOMBI. Je to jen drobek větší hatchback s kufrem tuším kolem 350 litrů. Fabia Combi už nynější má kufr 480 litrů a věřím, že F3 Combi bude ještě o drobek větší.

 

Co se týče ceny, tak bude Fabia 3 začínat nejspíš klasicky na 200 000 kč v základní výbavě a hodně slušně vybavená Fabie bude kolem těch 300 000 kč. Ale vemte na vědomí, že je to nový model, který bude mít nejmodernější systémy, které v sobě Rapid nemá.

 

Zas na druhou stranu, ty systémy budou asi tak 80% lidí, kteří si to koupí úplně jedno, když vidím, v jakých výbavach nejčasteji jezdi Rapid a Fabia 2 :) takže celkem chápu, že se lidi hodně budou rozhodovat v tom, co si koupit. Hlavním rozdílem je tedy potom velikost kufru a místa na zadních sedačkách. Co se týče šířky v interiéru, tak na tom bude Rapid s F3 celkem stejně.

Editováno: , autor: mc2uba
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na auto .cz v diskuzi je link na nějaké čínské stránky se zamaskovanou FIII - má trošku menší maskování než ty české. Je celkem dobře vidět grafika standardních světel a dá se tušit prostorové tvarování krytů zadních světel.

http://www.carnewschina.com/2014/08/13/spy-shots-2015-skoda-fabia-is-almost-completely-naked-in-china/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

s-talkere, koukám že vycházíš z tich čínskejch stránek. Píše se tam taky: "In China the Fabia will be available with 1.2 TSI and 1.4 TSI four-cylinder petrol engines". Takže pro Čínu jen čtyřválce a oproti nám budou mít i 1.4 TSI :kol-32:? Co je příčinou? Flotilové emise? Jinak si to neumím vysvětlit... Osobně kdyby byla fabia combi s 1,4 TSI 103kW za rozumný peníz (cca 400 000Kč), tak to bych musel mít :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No sžírá mě hlavně to, že v Číne 1.4 TSI bude a Evropě ne. Tuším v tom emisní diktát z Bruselu :kol-32: ... a zachvíli budem jezdit na koloběžkách. Ale tyhle nářky sem nepatří. Zpět k tématu - 1,2 TSI s 81 kW může být taky slušná. Osobně jsem zvědav na jízdní rozdíl mezi verzemi s 66 a 81 kW.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...