Přejít na obsah

Fabia III


schimmer

Doporučené příspěvky

To uz je opravdu k smichu. Kdyz si clovek da do wikipedie radovy dvouvalec tak se dovi, ze neco takoveho se tradicne pouziva v zahradnich pomuckach, vodnich skutrech, vetsich modelech letadel ..... a ted to davaji do aut. Fakt bomba. :) Daruji motor z vyslouzile pracky, kdyby nekdo potreboval novy motor do auta.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak já jsem si tam dal věci, který bych tam chtěl mít... 

 

tahle diskuze je jenom pro lidi co mají před garáží nebo na ulici Škodovku? myslím, že ne... normálně tu diskutuji... ;)

 

Ale ty ani ne, jen jeden s Dacií tady poněkud provokuje. No a když bude dál, tak narazí. Žvanit si může ve svém tématu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já jsem si konfiguroval FIII Combi Style - 1.2 TSI - 81 kW 

 

+ mimořádná výbava

 

Mimořádná výbava Bezpečnost Asistent rozjezdu do kopce (HHC) 2 000 Kč   Mlhové přední světlomety s "CORNER" funkcí 2 500 Kč   Tempomat 9 000 Kč Zabezpečení vozu KESSY s ALARMEM 5 000 Kč Kola / pneumatiky Kola z lehké slitiny "ROCK" 7J x 16" - 4 ks 5 300 Kč Volanty / interiéry / funkčnost sedadel Malý kožený paket s MuFu (rádio i telefon), krytka "Piano černá" 1 000 Kč Komfort Mezipodlaha v zavazadlovém prostoru 3 400 Kč Prodloužená záruka Prodloužená záruka na 5 let, do 150 000 km 12 000 Kč Rádia / telefony / navigace Rádio SWING s Bluetooth 3 500 Kč Funkčnost Střešní nosič (černý) 5 500 Kč Akční pakety Style Advance 12 000 Kč   Style PLUS 10 000 Kč
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neviděl bych to až tak skepticky. Dvouválce umí dát sakra řádný výkon. Ve spojení s důslednou převodovkou a předpokládaným dalším, byť ne tak zásadním snížením hmotnosti, pak nebude mít podobný motor s malými hatchbacky velký problém. K diskuzi je pak montáž takových motorů do vozidel nižší střední nebo vyšší třídy. Vývoj ale směřuje k tomu, že se i zde podobné motory budou uplatňovat a s tím moc nenaděláme.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

konkrétně tebe jsem ani nemyslel, u tebe mi spíš šlo o to slůvko lehce jsem se dostal přes 400tis. Pod pojmem lehce si představím že tam naklikám to nejnutnější a už jsem přes 400tis ale ty jsi tam naklikal skoro všechno a takových bude jezdit opravdu málo...

 

btw i kdyby, přijde ti to moc za takhle vybavený kombík ? :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já opravdu nechápu, proč někteří mají potřebu neustále kopat do škodovky, otírat se o majitele a rozebírat jejich rozhodnutí. Proč si nemůže každý koupit to, co mu vyhovuje, co se mu líbí, na co má peníze?

 

Když jsem si jen tak pro formu konfiguroval i20 vs. krátká FIII, tak ve srovnatelné výbavě mi vyšla i20 o 20 tisíc levněji. A z MÉHO pohledu bych si i20 nepořídil ani kdyby byla levnější o těch tisíc 50. Proč? Z MÉHO pohledu divný asijský design, který se za chvíli okouká, dále mi naprosto vyhovuje ergonomické řešení koncernu (rozvržení ovladačů světel, tempomatu, stěračů - např. ovládání světel na páčce blinkru mi do auta nesmí) a v neposlední řadě mi naprosto nevyhovuje být svázaný výbavovými pakety. Jenže to je všechno jen můj názor, se kterým jiní nemusí souhlasit a já to respektuji. Jenže já nepůjdu na fórum hyundaie a nebudu tam psát, že škodovka je lepší.

 

Ještě bych rozebral tu naklikanou výbavu:
- Asistent rozjezdu do kopce (HHC) 2 000 Kč = nesmysl, kdo umí řídit, nepotřebuje to (měl by jít dokódovat)
- Mlhové přední světlomety s "CORNER" funkcí 2 500 Kč = nesmysl, stejně to nemá extra efekt (měly by jít dokódovat)
- Tempomat 9 000 Kč = to rozhodně ano
- Zabezpečení vozu KESSY s ALARMEM 5 000 Kč = diskutabilní - zvyšuje cenu auta (zvyšuje základ pro havarijní), ale sníží cenu pojistky (o kolik by chtělo spočítat)
- Kola / pneumatiky Kola z lehké slitiny "ROCK" 7J x 16" - 4 ks 5 300 Kč = rozhodně ano, je to zlatý střed
- Volanty / interiéry / funkčnost sedadel Malý kožený paket s MuFu (rádio i telefon), krytka "Piano černá" 1 000 Kč = tady nevím, výhody HF chápu, ale do auta ho nepotřebuji

- Komfort Mezipodlaha v zavazadlovém prostoru 3 400 Kč = z mého pohledu nesmysl - ubírá reálné místo v kufru bez sklopených sedaček, ale jak často jezdíte se sklopenými sedadly, aby se vyrovnal schod?

- Prodloužená záruka na 5 let, do 150 000 km 12 000 Kč - tady záleží na nájezdu. Já např. 150 tis. za 5 let nenajedu, bude stačit do 100 tis. km => příplatek je jen 990 Kč
- Rádia / telefony / navigace Rádio SWING s Bluetooth 3 500 Kč  - viz volant

- Funkčnost Střešní nosič (černý) 5 500 Kč = rozhodně ano
- Akční pakety Style Advance 12 000 Kč = diskutabilní, vyplatí se, jen když chce člověk všechny prvky

- Style PLUS 10 000 Kč = rozhodně

Suma sumárum je výbava za 7 900 nesmyslná, za dalších 20 510 dost diskutabilní. => 383 590.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

http://www.stream.cz/meziplyn/10004707-prvni-jizda-nova-skoda-fabia-combi#nejnovejsi

Honza Koubek testoval.

https://www.youtube.com/watch?v=AtTkpuCk4yU

slovenský autosalon

https://www.youtube.com/watch?v=C2g0PnViEgQ

Rasťo Chvála

Editováno: , autor: Supermarine_Spitfire
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to je první recenze kde haní motor, ale člověk si nevybere. Na auto.idnes.cz píšou, že delší zadek není tak jistý v zatáčkách, na auto.cz zase píšou, že delší zadek je lepší, protože auto se stává nedotáčivější. To stejné o komfortu a naladění podvozku, někde se píše že se vůbec nenaklání a jinde že se naklání. Holt je třeba si uvědomit, že pánové recenzenti jsou úplně stejná hovada jako mi tady na fóru bez nějakých extra znalostí nebo schopností navíc a potom ty recenze podle toho vypadají. Pokud mám doplnit vlastní postřeh k performance 1.2, tak ano, do nějakých 1 500 otáček tam je cítit taková neochota (netlačí turbo a jede to dost podobně jako atmosférická 1.2), obzvlášť znát to je pokud tam člověk nechá dvojku někde na křižovatce a pak chce vystřelit, do těch patnácti stovek se ale nic moc neděje. Na druhou stranu při testovací jízdě jsem jel takovejma menšíma serpentínama a zapomněl jsem tam trojku a kdybych se nepodíval na otáčkoměr že tam je 1 100 (do ostrého kopce), tak to motor nijak nedával najevo a dokázal se sebrat. Taky bych si dovolil tipnout, že to slabé místo do těch 1 500 otáček dost odpadne po záběhu. Nikdy mě nepřestane fascinovat jak trouba s kostkou místo hlavy vynáší soudy nad autem co má najeto 100 km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

každý auto je jiný a ani jeden z těhle motorů není trhač asfaltu.

 

Plno lidí ani nepozná rozdíl mezi slabší a silnější verzí a záleží i na každém motoru zvlášť...

 

Já třeba u starý Fabky s motorem 1.4MPI 50kW mám papírové zrychlení 14,4sec.

Ale měl jsem ho měřené a dosahoval jsem 11,5 - 11,8sec

Škoda že jsem neměl příležitost ho dát na brzdu...

Celkově motor hodně dobře táhnul a byl pružným oproti jiným 1.4MPI, ale zase měl problém na maximálku :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A přitom tam ten výkon skutečně vůbec nemusí bejt, i když jeho špička má 110 kobyl - pokud se ladiči z Bolky poučili a podle zkušeností s prvníma 1,2TSI motor nastavili tak, aby začal táhnout až skutečně nad 1500RPM (aby netahal už někde na 1000RPM a nedostával tak od prasáckejch šoférů na prdel kvůli podtáčení), tak opravdu pocitově "dole nejede" a nebude to jen pocit, ale drsnej fakt. Ono taky zkoušet v tunovým autě drásat litrovej motor pod 1500 RPM, na to už fakt jeden musí mít v hlavě nasráno...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ekkare, mám ti sem dát odkaz na rozhovor s Dr. Hrdličkou, kde říká, že pro moderní motor není 1 100 ot. problém? A ono vskutku pro 1.2 TSI tohle problém není. Problém možná může být, když někdo řadí v 1 500 a to pořád, ale jinak ne. Pro mě zase mají v hlavě nasráno ti, co říkají jak je ukazatel doporučenýho stupně strašně nahovno, protože oni nikdy nejedou pod 2 000 ot. a to TSIčko se spotřebou jako fakt nic moc... A jinak, jel jsem jak s EA111 tak EA211 a nějak jsem nespozoroval, že by tam dole něco měnili.

Editováno: , autor: happymaster23
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fajn, tak proč potom 1,2TSI EA-111 po učunění zásahu skrývanýho pod kód "akce 24W6" jede tak, jak jede - tzn. ve srovnání se stavem "před 24W6" má nástup krouťáku zřetelně posunutej až někam k těm 1500RPM, zatímco před svolávačkou tahala skoro od volnoběhu jak blázen? Neříkej mi, že posunutím regulačních charakteristik turba a změnou softu se nedá změnit - A ŽE SE NEZMĚNIL - průběh křivky krouťáku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...