Přejít na obsah

Fabia III


schimmer

Doporučené příspěvky

Dnes jsem se znovu svezl s krátkou 1.2 TSI 81kW ale tentokrát s paketem Dynamic - prodejce mi dal klíče a za 20 min. se vratťe...   :kol-28: Trochu vás navnadím, protože dojmy napíšu asi tak za 2 a půl hodiny.

 

P.S. viděl jsem i kombíka. :kol-31:

Editováno: , autor: mp390
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vorlajz - Škoda Fabia combi 1,2TSI 81kW, barva modrá Pacifik, interiér černo-šedý, litá kola Carme 15", paket Style plus (SUNSET, ŠKODA Surround se 6 reproduktory, Vyhřívání předních sedadel, Malý kožený paket s multifunkcí), střešní nosič, plnohodnotná rezerva, mobilita plus (prodloužená záruka na 5let).

Gratuluji k výběru a přeji aby si byl s Fábulí spokojenej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No musím přiznat, že nyní pokaždé, když si sednu do auta, tak si vzpomenu na to, že budu mít vyhřívané sedačky a bude to první věc, kterou po nastartování zapnu :kol-47:

Tak jistě je to velmi komfortní,právě známý to v autíku mněl ale nepoužíval to asi se bál tohoto:http://www.auto.cz/pouzivate-vyhrivani-sedadel-65146

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jasný, záleží jak dlouho člověk vyhřívání sedadel má zapnuté. Pro mě je většina cest dlouhých 12km, což zvládám tak za 15min. Takže tipuji to tak, že sedačku bych zapnul na max výkon asi 2min, nebo na 5min se slabším výkonem. A osobně si nedokážu představit mít zapnuté vyhřívání na delší dobu a to teplo mám velice rád :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jako u Rapida..... :-D

Ale snad se poučili z chyb a FIII bude vychytaná a nebudou měnit přístrojovkou, nastavení podvozku, ovládání oken, uložení převodovky, těsnění dveří atd. atd..... hned po roce výroby.

Editováno: , autor: miklisek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je stejně divný, že ŠA vyhřívaný volant skoro vůbec nenabízí ( asi jenom v SuperBu, teď nevím ) a pak tu je automobilka která je její největší konkurent a vyhřívaný volant má v první balíčku a až o 2 balíčky dál jsou vyhřívaný sedačky... Prostě ani jedna varianta dobře :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady ale vůbec nejde o TSi[emoji6] Právě proto, že vím, jak náběhy vypadají a jak se věci mají. Jinak upřímně za rok budu horký adept a popravdě se mi nová F3 combi líbí nejvíc ze všech Škodovek, kromě S3, ale to je nedosažitelné.

To by se musely vyrábět jen auta "druhého roku výroby". Pro vás jsou ty mall ideálem na vyzkoušení celé výrobní řady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prostě úplná mánie po celém světě, ihned vyprodáno po celém světě a pak najednou přišlo mraky negativní kritiky a reklamace. Tak já jen, abyste se moc neradovali, budete mít první smolné kusy[emoji615]

Faktem je že běžný provoz ukáže,je možné že se nějaké mouchy můžou objevit to bývá běžné,záleží v jakém poměru k prodaným vozům se budou vyskytovat než s tím ŠA bude něco dělat,ja vlastnil jeden z prvních kousků F1 a některé neduhy neodstranily ani po letech např.praskající termostat,stabilizační tyče netěsnosti čidel atd.Snad se historie nebude opakovat a budou jen spokojení zákazníci a i ja se ke škodě vrátím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to jak s telefony. Najdeš skoro perfektní, ale pak má nějaké zásadní mínus. Bohužel auta se zlevňují, kvalita jde do háje a za pár let auta vydrží tři roky, EU nařídí sešrotovat a nazdar. Bohužel tato odvětví průmyslu mění zaměření ze zábavy na čistý účel.

Jinak se podívejte na Rapida, kolik desítek věcí se předělalo. Upřímně jsem rad, že auta jdou na odbyt, jen člověka trošku mrzí to, že na to auto někdo šetří léta a za to, že dá své peníze, dělá první dva roky testovacího jezdce a ještě za to platí. Ale to je problém všech značek

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ani tisíce simulačních hodin a kilometrů neodhalí běžný provoz. Měl jsem osobní zkušenost s prvními TSI a zrovna nic na chválení- Znám taky jedno z prvních TSI v jedné flotilové firmě a to má 350 000 km. Podotýkám, nespletl jsem se v nulách a auto má po výměně turba plus dvakrát rozvody. Jinak motor původní. Nahrne se tu asi spousta těch co řeknou "no a?", ale kdo z normálních uživatelů benzínových motorů najezdí na jednom autě v jeho klasickém uživatelském proběhu, který je cca 10 let víc?

Mudrlanty o TDI 66 s půl milionem předem upozorním, že i těch TDI je povětšinou spousta jako firemních a punc nesmrtelnosti jim dodaly ony firemní proběhy kdy jedou i 300 km na jeden zátah. Žádné studené popojížďky, ale záhul pod plynem, jako zmíněné TSI. Pak ony TDI v cca 300000 nafasuje někdo na soukromo a motor to popojížděním stejně "nedá".

Editováno: , autor: KubinoPv
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...