Přejít na obsah

nízký tlak paliva


Leon33

Doporučené příspěvky

Ahoj všem tohle je můj první příspěvek jsem tu novej tak mi kdyžtak prominte nějaký nesrovnalosti. Asi před měsícem jsem koupil O2 RS 2.0 TFSI r.v 07 najeto 50 tisíc prostě vonavka. Prvních 14 dní paráda svezení, ale pak při jízdě z kopce na řazenou trojku přišlo prvních pár škubnutí od té dob yse to pořád zhoršovalo napřed to dělalo jen když jsem roztáčel 4 ale nakonec už na všechny rychlosti, připadámi to jako kdyby když jedu na zařazený stupen třeba z kopce jako by se ten motor udusil a pak začal cukat, když jedu třeba po dálnici na 6 a tak nic a když musim podřadit a jedu na 5 4 tak se motor udusí a pak stačí třeba 3 krát zmáčnout plyn a motor se zase rozjede bez cukání . Mám to ted už v druhym servise napřed zkoušeli logicky svíčku cívku nic diagnostika píše pořád stejnou chybu nízký tak paliva na 4 válci, z paměti se vymaže chvilku to jede ok, ale jak se přidá víc plynu a motor vyžene do otáček je tam zase. Jěště možná důležitá věc když mám auto studený v garáži tak auto jede jak vítr po cukání ani památky ale ujedu třeba 30 km po dálnici zastavim na 10 min na odpočívadlea když vyjedu tak si připadám jako bych jel v autě co má tak min o 50 kw min a někdo mu ubral kyslík nebo přivřel kohoutek Ve druhym servise zkoušely prohodit vstřiky ale furt to samé . Už mě to fakt sere mám auto měsíc a z toho strávilo 14 dní po servisech ..budu moc vděčnej za každou radu jsem velkej fanda do aut ale taky jen velkej teoretik a tak trochu mi připadá borci servisech vůbec nevědí co maji kontrolovat navíc v obou říkali uplně něco jiného...čus Leo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kde si to kupoval(co zkusit reklamaci?)? 50tkm na rok 2007 to se jen tak u RS nevidí :) Kód chyby máš?

kupoval jsem to od chlapíka co dělá vedoucího prodeje novejch aut u jednoho prodejce škodavky bylo to auto jeho manželky jinak vypadá super zachovale měli jsme ho s kamarádem i na zdviži prolezzali mi to kluci z jinýho servisu škodovky a tvrdili že ty km odpovídaj stavu tak nevim prověřovali mi to i ve škodovácký databázy všechno sedělo na puntík... ted právě auto visí u nich na servise, ale zdá se že nevědí co s tim auto už má po záruce ale myslim že když se to poženen na kulanci tak snad nebude problém aby si to vyřídil jinak se mnou jedná zatim dost solidně a tvrdí že dají auto do cajku ale i podle slov technika od nich nemají s tímhle motorem moc zkušeností řeší samě tdi a tohle spíš hodně svátečně takže je to prý takové hledání pokus omyl a dost se to vleče jak říkám z auta jsem měl velkou radost dost jsem se na něj těšil a dlouhou dobu šetřil vždycky jsem se zmohl na koupi tak 8 letýho auta s min 150 tisíci ted si říkám našetřim něco půjčim a kouoim si vonavku s najetejma tak max 50 tisíci na kterou tak 3 roky nešáhnut a ted tohle asi mi z toho prdne v hlavě

kod chyby zkusim od toho technika vyzitit jsem s nim v tel kontaktu ty se v těhle motorech nějak vyznáš?

Editováno: , autor: Leon33
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych se možná kouknul jestli není třeba v nepořádku vysokotlaký čerpadlo, co je poháněný vačkou :palec2:

jj taky mě to napadlo ale ten technik řikal že tohle by určitě nemělo odejít tak nevim asi mi nezbyde než čekat a modlit ale určitě dík za typ už jsi se s takovou závadou na benzínu někdy setkal? neni ale divný že kdyby bylo v háji objevovala by se ta závada jen na 4 válci?

Editováno: , autor: Leon33
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kod chyby zkusim od toho technika vyzitit jsem s nim v tel kontaktu ty se v těhle motorech nějak vyznáš?

To si nedovolím tvrdit, ale když víš kód chyby je to při zjišťování příčiny vodítko pro další lidi. Někdo se s tím mohl už setkat a když ne tady, tak na netu můžeš nějaké informace sehnat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hmm to máš určitě pravdu je fakt že přesně podle čísla chyby jsem to jěště hledat nezkoušel ani jí vlastně nevim zavolám tomu technikovi a vyzistim, pak to zkusim vygooglovat ...dík :)

EDIT:

takže píše to prý chybu výpadek zapalování 4 válec 772 nebo 767 což by měla být sporadická

Editováno: , autor: Wojnar
Necituj poslední příspěvek a ještě k tomu svůj. Edituj příspěvky!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak to nevim ale předpolkládám že to udělali mělo by to být asi základní věc :) na to jsem se jich neptal o tom čerpadle jsem jim včera řikal a odpověděl mi že o tom taky uvažujou a prý už to začínají podezírat na nějakou mechanickou závadu tlaky na válcích jsou ale v pořádku ty prý měřili... blbý je že to začne vynechávat až se teprve motor pořádně zahřeje tak teprve po ujetí min 30 km pak už se to jen zhoršuje čím je to víc zahřátý a dělá to pak i na volnoběh..napadloy mě třeba jestli nejsou chycený nějak ventily a ..fakt už nevim volají kvůli tomu i přímo výrobci ale zatim pořád nevědí

Editováno: , autor: Wojnar
Necituj poslední příspěvek!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hmm je vidět že do toho asi dost děláš a ty se zabýváš přímo opravami , já jen náhodou kdyby si s tim neporadili že bych zajel :)

Editováno: , autor: Wojnar
Necituj poslední příspěvek. A když cituješ, tak si to po sobě zkontroluj!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Určitě dej vědět, samotného mě to zajímá, tyhle motory jsou dobře navržený a je to radost se s tím svézt :palec2: Kdyby mě ještě něco napadlo, tak určitě napíšu...

jj když to jede tak je to mazec peláší jak vítr :) nejezdil jsem s tim zatim moc dlouho ale myslim, že jsem to nějak nešetřil a spotřeba kolem 10 je dost přijatelná v sobotu jsem byl s kulkama na mogul rally hustopeče měli tam dvě RS jako safety car a ty týpci tam s tim na těch RZ dělali s psí kusy úplně mi dělali chutě a zároven skoro do breku když jsem si vzpoměl na toho svýho maroda jak tam stojí jak chcíplá mrcha v servisu :( doufám že se to dá nějak do kupy a bude mi dělat už jen samou radost jen si říkám že jsem udělal dobře a nenechal jsem to načipovat už jsem byl dokonce objednanej ke camp performance alepak jsem od toho upustil teda zatim :) ted by na mě všechno hodili a řekli že jsem to podělal tim čipem a už bych se nikde nedovolal

EDIT:

Mně jednou vynechávala svíčka u zahřátého motoru a když jsem ji vyndal tak jiskru házela a tvářila se jako dobrá.

fakt taky podnět ale myslim že svíčky zkoušeli komplet nový..ale zkusíme :) dík

Editováno: , autor: Wojnar
Edituj příspěvky!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Určitě dej vědět, samotného mě to zajímá, tyhle motory jsou dobře navržený a je to radost se s tím svézt :palec2: Kdyby mě ještě něco napadlo, tak určitě napíšu...

tak to vypadá kámo že jsi měl s tim čerpadlem zřejmě pravdu dneska ho konečně zkusili vymontovat vyřadit a ujeli s autem asi 50 km dali mu prý pořádně napít ( sice s menšim výkonem a na nějaký ventil) ale po cukání a nějaké chybě ani památky zítra jim přijde nové tak ho dam dají a uvidíme doufám že to klapne :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak je to špatný čerpadlo dali dneska nový ujeli 50 km a už se zdálo že to bude ok a najednou to začalo zase dělat už jsou z toho samy neštastný tak nevim ten mechanik mi právě volal že je kvůli tomu do ted v práci a zkouší kde co ...tohle asi bude nějakej pěknej špek :( zkoušeli uase měřit tlaky na válcích i při zahřátym motoru a jsou prej perfektní jak při studenym tak i při zahřátym na max, tlak v palivovym systému je taky na těch udanejch 110 barech... taky řikal že se to cukání musi vyložene vyprovokovat třeba podřazením na 3 a vytočením 4 když se s tí mjede s lehkou nohou tak to na tom autě vůbec nepoznáš.. ale potom se to rozjede a pořád ta samá chyba ..výpadky zapalování na 4 válci..měli sundaný i ventilový víko a vše v naprostym pořádku na mech. vadu to nepodezírají jo jěště něco vypaustili nádrž a prý v ní byl nějaký bordel prý to vypadalo něco jako pilinky ale že tam toho bylo celkem dost takže nechápu jak se to tam dostalo..dám vědět jak se to vyvijí dál když prý na to nepřijdou do příštího týdne tak to budou muset poslat do mladý boleslavy takže pěkný

Editováno: , autor: Wojnar
Necituj poslední příspěvek!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takže borci záhada vyřešena :)) v podstatě to bylo to byla úplně základní věc co jsme mysleli a na co to ukazovalo už na začátku akorát se ten problém dost maskoval :) od výměny cívky přes prohazování vstřiků, výměny vysokotlakého čerpadla, natažení komplet nové kabeláže včetně konektorů k cívce na 4 válci....stále pořád dokola stejná chyba dlouhých 10 pracovních dnů kdyz už si mechanik škubal vlasy a známý který servisu šéfuje proklínal že si ten člověk za 14 dní nevydělal ani na slanou vodu a posílali mojeho černého mazlíka kamsi ...výpadky zapalování 4 válec....takže přátelé nakonec zase ten vstřikovací ventil ....při posledním zoufalém pokusu opětovné demontáže jestli neudělal mechanik nějakou triviální chypu při montáži přehodili vstřik ze 4 válce na válec 1 tedy nejvzdálenější ( předtím ho prohazovali pouze s válcem 3 a chyba zůstavala) a ejhle chyba se objjevila na válci prvním jen s tím rozdílem že už to nedělalo jen při hodně zahřátem motoru ale i při studeném a dokonce i na volnoběh..... takže objednání a montáž nového vstřiku a auto jezdí zase jak vítr...z toho vyplívá při podezření na špatný vstřik nikdy neprohazujte vstřiky na dvou sousedních válcích, vždy ho přehodte na ten nejvzdálenější, protože i podle vyjádření výrobce, řídící jednotka vypočítává na vysokotlakem railu jakýsi poměr tlaků v railu u dvou sousedních válců takže vlastně nepozná který z nich hapruje ...... :)) no trochu jsem na to mohl dojít i sám při znalosti problematiky rozložení tlaků v railu jelikož jsem se dlouhé roky sám podílel na výrobě vysokotlakých railu v boschi sice bosch diesel ale podobnost bude určitě nemalá..takže přeju fajn svezení všem sám si ho snad taky už ted užiju .)

Editováno: , autor: Wojnar
Necituj poslední příspěvek, notabene svůj!!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak gratulace, hlavně že jezdí v pořádku:-) No je vidět, že se vyplatí dodržet záměnu kruhem, jak radí škodovka, ale tak chybama se člověk učí, hlavně ať už dělá jenom radost :palec2:

díky snad už jo a když ne tak jí fakt už naplácám na opěrku :)) ale to se pozná až zítra protože teprve zítra si pro ní jedu a dám jí pořádně napít :) ale už jí ted dal napít ten známej v servisu tak 150 km a říkal že celou cestu jen trnul jestli škubne a pořád to sledoval na vagu ....nestalo se doufám že ani mě, to už bych si pak fakt musel myslet jedině že je to auto na mě alergický :))....a jěště něco bacha na benál mám podezření na jednu benzínku tady u nás v Humpolci protože jsem tankoval u OMV a potom jednou u týhle a auto začalo škubat hned po tom možná náhoda možná ne nevim jestli to neni trestný ale ta benzínka se jmenuje ICOM, každopádně mi jěště nedoporučili dávat do paliva nějaký aditiva nejlépe 100 oktanovej benál u benziny nebo omv a optimální... nevim jaký s tim máte zkušenosti vy protože mě minulej ropák 1.9 spapal těměř cokoliv a další mazlík WV 1.6 taky zblajzne kdejakou dobrotu včetně ONA ale FSI už je holt asi mlsoun, ale tohle téma je tady na forech dost rozebýraný, takže nemá cenu zakládat o tom další diskuzy protože bych taky mohl dost sprdáka od administrátora takže pssst :))

EDIT:

Leon33:

díky za oznámenie o odstránení závady,málokto už sa spätne vracia k svojmu problému :palec2:

jj máš pravdu a myslim že je to velká škoda a řekl bych, k lidem co se ti tu snaží také pomáhat i dost velká neslušnost, nakonec jsem tu všcichni proto že se nám něco stalo potřebujeme to pořešit a prostě proto, že máme ty naše káry rádi a rádi o tom i kecáme..howg :))

Editováno: , autor: Wojnar
Edituj příspěvky!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...