Srpen 25, 201411 r Pokud 7 míst tak jedině cady maxi:-)po něm jako ojetině jsem taky koukal než jsem koupil rooma...... Jinak jak jsem někdo dával ty autostany...mě se to strašně líbí..jen cena na půjčení by mohla být o trošku míň.....
Srpen 28, 201411 r zaujímave Ekkar podla mňa by to bolo velmi pekné potiahnutý Room dozadu Nutností by ale byly ty další úpravy na konstrukci - nižší dolní hrana pátejch dveří, změna směru otevírání, určitě i změny na zavěšení kol a pérování...
Březen 24, 201510 r Letos plánujeme trošku jinou dovolenou a to cestu na Lefkádu do Řecka. Chceme jet přes Slovensko, Maďařsko, Srbsko, Řecko a zpět přes Albánii, Bosnu atd. Letos jsme asi naposled jen my dva, tak letadlo střídá nové auto. Spát chceme spíš v autě, případně stan, tak začínám vymýšlet, co a jak, aby se nám tam vešlo něco na spaní. To s tou dřevěnou podlahou je zajímavé a praktické, bohužel by mi asi vadilo tam spát takhle nahoře, necítil bych se dobře. Zatím to vidím na vyhození sedaček, nafukovací matraci a na střechu si asi půjčím rakev, někam musím nacpat oblečení, vařič a nějaké nesmysly. Výlet bude asi na cca 10 dní. Máte zkušenosti s deflektory na okna a případně záclonky - nemusí mi tam při spaní každý čumět:)
Květen 21, 201510 r Lidi, nevíte kolik má F1 hatchback od opěradla předních sedaček po kufr (vnitřní prostory) nejlíp asi s posunutými sedačkami na doraz dopředu =) nikde jsem na webu nenašel dostatečný nákres =/
Červen 29, 201510 r Len na inspiraciu, ako sa to da urobit v OII: demontovane hlavove opierky, vyklopene sedaky. Postup: na dno kufra narezat hranolky 4x5 cm, 2 kusy na seba. Cez to 16mm OSB dosku. Olepit kancelarskym kobercom z vypredaja. Celkove naklady do 15 eur. Je to urobene z 3 kusov aby sa to dalo rozlozit a skladovat v kufri pri minimalnom zabere volneho miesta. Kedze to nie je calunene, tak sa zide karimatka, deka alebo nieco na spodok, kto ma citlivejsie kosti na tvrde spanie. Po skusenosti s Citroenom Picasso je toto len slaby odvar, ale posluzi. Ako bonus je to, ze cele riesenie sa da vozit v aute aj trvalo a pouzivat ako dvojita podlaha
Červen 30, 201510 r Na lůžkovou úpravu je dobrý Grand Voyager, který umí složit sedačky do podlahy [emoji106]
Červenec 6, 201510 r Taky se pochlubím s novou postelí, zadní sedačky nepotřebuju protože stejně budem jezdit jen ve 2 ještě se musí dořešit madračka... Upraveno Červenec 6, 201510 r od dohoja
Červenec 7, 201510 r Super. Jak dlouhé ležení se tam vejde. Trochu jsem to už v autě poměřoval a při mé výšce 190cm bych asi musel ležet trochu na úhlopříčku.
Červenec 10, 201510 r Atnarfus> já mám 192-193 cm. samotná konstrukce má myslím 175 cm a když přední sedačky sklopím dopřejdu co to jde a ještě je zvednu nahoru (tím se trochu ještě nakloní dopředu) tak při zavřeným kufru se tam vejdu, samozřejmě nohama se lehce opírám o dveře a na hlavě taky cítím sedačku, ale upřímně ani v normální posteli nespím tak narovnanej
Listopad 16, 20159 r Tohle jsem nasel na netu , ale cena je trochu vyssi , ale vypada to na dobrou kvalitu a hlavne to jde krasne zbalit .
Listopad 18, 20159 r Vypadá to dobře, ale kam se poděla bagáž, kde jsou zadní sedačky? Tohle je pro max. dva lidi, co jedou nalehko, nic pro typického českého "stěhováka".
Listopad 18, 20159 r Ve čtyřech osobákem asi nepojedete na spací roadtrip. To už chce pak Espace nebo tak něco a rakev na střechu
Listopad 18, 20159 r Ve čtyřech osobákem asi nepojedete na spací roadtrip. .... Co ty víš? Třeba se jim líbí grupík a chtějí si to užít ...
Listopad 19, 20159 r Ale prdlajs! Starouše ve stanu a děcka v autě jste nikdy neviděli? Nebo třeba "pána tvorstva" po pár pivech "na hanbě" pod širákem a zbytek v rodinky v autě? Někde jsem třeba viděl, že mělo děcko lehátko naštorc na předních sedačkách. Tady zase mají vyndané hlavové opěrky z předních sedaček a mají je sklopené dozadu - pak se v Roomu může vyspat klidně i 200cm týpek. Jasně, nejlepší na spací cestování je Transporter a jeho odvozeniny, ideálně California, případně rovnou nějaký karavan, ale vtip je právě v tom, že i prcek jako Roomster dokáže dobře posloužit, když se u toho kapku přemýšlí. Spaní na podlaze v Roomu je tak či onak jen pro ženské nebo skrčky. Průměrně vysoký chlap už se tam napřímo nenarovná a našikmo zabere celé auto sám. O té vystupující loketce z tvrdého plastu nemluvě. Docela by mě zajímalo, kde mají ve složeném stavu ty boční díly, které jsou delší než hlavní obdélníky, a kde je kostrukce kryjící prostor pro nohy. Mně to zkrátka připomíná takové ty načančané fotky obýváků v katalozích - ty také na první pohled krásně vypadají, na druhý pohled si člověk všimne, že tam cosi chybí (typicky kabely k repro ) a když začne přemýšlet nad tím, jak by to asi fungovalo a jak by se tam cítil, zjistí, že tudy cesta nevede. Ale pro menší párek, který s sebou netahá moc krámů, to může být fajn a určitě je to inspirace.
Květen 11, 20169 r Spací plocha - 15mm březová překližka, hliníkové profily 20x20x1,5 mm, 15mm popruh:
Květen 11, 20169 r Složená "rychlá" konfigurace - vzadu pouze dvě sedačky, prostřední nosná konstrukce ponechaná, boční vytažené vcelku a gumicukem chycené k prostřední, složený rošt položený na kapsách nad koly (provizorně zabalený v kusu pevné látky, bude to chtít nějaký trvalý obal na zip), 10cm molitanová matrace srolovaná nad kufrem, blokovaná proti pohybu vpřed opěrkami sedadel (konstrukci lze samozřejmě rozebrat na "elka", ta dát do kufru a vézt všechna tři sedadla, ale pro denní přejíždění z kempu do kempu je to zbytečně pracné/pomalé a tahat s sebou neplnohodnotnou prostřední sedačku je zbytečné):
Květen 11, 20169 r Kempování v praxi - prostřední noha v kufru se ukázala být zbytečná, takže příště už bez ní; boční stabilita by se dala vylepšit nějakou opěrou o B sloupek; vedle 120cm matrace je nad loketními opěrkami zadních dveří pořád ještě dost místa, které by se dalo ucpat, aby tam v noci člověku nepadal loket - pohodlí na 10 cm tlusté matraci položené na pevném roštu je dostatečné pro opakované spaní po delší dobu, ranní výhled skrz panoramu nádherný:
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.